abonnement Unibet Coolblue
pi_118999198
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik hou d'rvan! O+
mooi zou, bovendien kun je met 2 letters 676 pakketten nummeren :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_118999436
En die oranje kerst(b)engeltjes!!! O+
Ik ren even naar het kaartjestopic... die van gaan binnenkort aan de gang met glitters en zo om kaarten te maken
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 8 november 2012 @ 22:42:10 #153
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118999995
Ik stel een chocoladepakketje samen! Met wat verschillende chocoladesoorten en recepten met chocolade *O*
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_119000844
Ik wordt echt een beetje week van deze actie! Heb net het topic van vorig jaar terug gelezen, en zag daar ook een discussie over de reden dat iemand een pakket aanvraagt!
Mocht er iemand zijn die wil weten waarom ik dat heb gedaan mag je dat altijd vragen!
S. 2014
J. 2016
pi_119001171
nm :)

[ Bericht 86% gewijzigd door gomi op 08-11-2012 23:17:55 ]
pi_119002029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wordt echt een beetje week van deze actie! Heb net het topic van vorig jaar terug gelezen, en zag daar ook een discussie over de reden dat iemand een pakket aanvraagt!
Mocht er iemand zijn die wil weten waarom ik dat heb gedaan mag je dat altijd vragen!
Ik vind niet dat iemand dat iets aangaat, behalve eventueel de gever van jouw pakket. Niet dat je het niet mag vertellen, maar ik vind niet dat je je moet verantwoorden. :*

Toegegeven, ik zou het ook wat krom vinden als ik werd gekoppeld aan een gemiddelde student die rond moet komen van stufi en een bijbaantje (maar weliswaar niet veel overhoudt), want diegene zou in exact dezelfde situatie zitten als ik, maar zou het niemand misgunnen. Ik denk dat we kunnen vertrouwen op het beoordelingsvermogen van de modjes en vind verder dat als je eisen stelt aan de 'zieligheid' van de ontvanger dat je dan gewoon lekker niets moet aanbieden.

Disclaimer: ik wil niemand voor het hoofd stoten met mijn opmerking over die student, het is maar een hypothetisch voorbeeld
pi_119002178
Voor de gever wil ik het ook wel vertellen! Vooralsnog ga ik er van uit dat de situatie volgend jaar rooskleuriger is dan nu en dat ik dan mee kan doen aan de andere kant van de actie
S. 2014
J. 2016
pi_119002542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:29 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Ik vind niet dat iemand dat iets aangaat, behalve eventueel de gever van jouw pakket. Niet dat je het niet mag vertellen, maar ik vind niet dat je je moet verantwoorden. :*

Toegegeven, ik zou het ook wat krom vinden als ik werd gekoppeld aan een gemiddelde student die rond moet komen van stufi en een bijbaantje (maar weliswaar niet veel overhoudt), want diegene zou in exact dezelfde situatie zitten als ik, maar zou het niemand misgunnen. Ik denk dat we kunnen vertrouwen op het beoordelingsvermogen van de modjes en vind verder dat als je eisen stelt aan de 'zieligheid' van de ontvanger dat je dan gewoon lekker niets moet aanbieden.

Disclaimer: ik wil niemand voor het hoofd stoten met mijn opmerking over die student, het is maar een hypothetisch voorbeeld
Ik voel me deels aangesproken :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 8 november 2012 @ 23:57:08 #159
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119002934
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik voel me deels aangesproken :P
Lieverd, jij hebt ook nog een kind de mond te voeden dus dat vind ik toch echt anders. Naast dat is een discussie nergens voor nodig,zonde van dit mooie topic!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119004755
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik voel me deels aangesproken :P
Niet doen! Zoals Yska zegt is jouw situatie een héél ander verhaal. Ik wil daar ook helemaal geen discussie over creëren, die is er te vaak geweest en ik denk dat iedereen voor zichzelf wel weet waarom hij of zij zich wel of niet aanmeldt als ontvanger. Ik wilde met mijn opmerking echt niemand buitensluiten hoor!
Het staat er wat onhandig, ik bedoelde meer te zeggen dat ik meedoe om iets te doen voor iemand die het minder heeft dan ik. Juist met dit soort dingen realiseer ik me namelijk dat ik in mijn situatie weinig te klagen heb.

* AllOfTheSameBlood duikt maar weer terug in lurkstand tot ze gekoppeld wordt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 03:15:39 #161
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119004988
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Niet doen! Zoals Yska zegt is jouw situatie een héél ander verhaal. Ik wil daar ook helemaal geen discussie over creëren, die is er te vaak geweest en ik denk dat iedereen voor zichzelf wel weet waarom hij of zij zich wel of niet aanmeldt als ontvanger. Ik wilde met mijn opmerking echt niemand buitensluiten hoor!
Het staat er wat onhandig, ik bedoelde meer te zeggen dat ik meedoe om iets te doen voor iemand die het minder heeft dan ik. Juist met dit soort dingen realiseer ik me namelijk dat ik in mijn situatie weinig te klagen heb.

* AllOfTheSameBlood duikt maar weer terug in lurkstand tot ze gekoppeld wordt.
Nou ik hoor het al, alle neuzen staan dezelfde richting op ;) mooi!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 09:58:15 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119007404
Oke, ik ben niet goed met pakketten samen stellen (geef ik mezelf de tijd ook niet voor :{ ) maar dan maar op een andere manier proberen bij te dragen. Zijn er nog financiele donaties nodig om pakketten te realiseren (Die iemand anders dan samen stelt)?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119007628
Ik heb me opgegeven!
pi_119007897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, ik ben niet goed met pakketten samen stellen (geef ik mezelf de tijd ook niet voor :{ ) maar dan maar op een andere manier proberen bij te dragen. Zijn er nog financiele donaties nodig om pakketten te realiseren (Die iemand anders dan samen stelt)?
zullen we samen n pakket maken en de kosten delen :) ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119007916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Niet doen! Zoals Yska zegt is jouw situatie een héél ander verhaal. Ik wil daar ook helemaal geen discussie over creëren, die is er te vaak geweest en ik denk dat iedereen voor zichzelf wel weet waarom hij of zij zich wel of niet aanmeldt als ontvanger. Ik wilde met mijn opmerking echt niemand buitensluiten hoor!
Het staat er wat onhandig, ik bedoelde meer te zeggen dat ik meedoe om iets te doen voor iemand die het minder heeft dan ik. Juist met dit soort dingen realiseer ik me namelijk dat ik in mijn situatie weinig te klagen heb.

* AllOfTheSameBlood duikt maar weer terug in lurkstand tot ze gekoppeld wordt.
Ik snap dat je het niet persé zo bedoelde hoor, vorig jaar was ook ongeveer hetzelfde gezegd.
Maar onbewust maakt het dat dan voor mij toch moeilijker om me wel op te geven (wat ik nog niet heb gedaan overigens :X) want ik bén student met stufi en een bijbaan.. Snappie? :@

Ennieweej, back to the pakketten O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 10:17:09 #166
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119008002
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zullen we samen n pakket maken en de kosten delen :) ?
Nou, ik maak helemaal niks. Want wat je dan krijgt is een doos die boven mooi is dicht geplakt maar aan de onderkant open scheurt en dat soort fratsen, of waar ik de helft vergeten ben.

Maar, als je me zegt wat de kosten zijn geef ik dat geld wel. :) Overigens, ik heb niet alles gelezen (geen tijd voor nu even) maar er zijn ook zogenaamde pakketten op maat. Is daar al een lijst vna, incl wat t moet kosten?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119008215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik maak helemaal niks. Want wat je dan krijgt is een doos die boven mooi is dicht geplakt maar aan de onderkant open scheurt en dat soort fratsen, of waar ik de helft vergeten ben.

Maar, als je me zegt wat de kosten zijn geef ik dat geld wel. :) Overigens, ik heb niet alles gelezen (geen tijd voor nu even) maar er zijn ook zogenaamde pakketten op maat. Is daar al een lijst vna, incl wat t moet kosten?
er moet helemaal niks :) pakket op maat is een beetje wat degene waar je aan gekoppeld wordt wil. stel iemand wil heel graag wat leuks voor onder de boom voor de kinderen, of eens n lekker flesje wijn etc.

mijn plan was idd ook dat ik m dan in elkaar zet en opstuur en dat we m samen betalen :) mijn budget is nl niet heel groot maar ik wil wel.graag :) dan kunnen we samen iets mooiers aanbieden.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 10:27:52 #168
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119008302
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

er moet helemaal niks :) pakket op maat is een beetje wat degene waar je aan gekoppeld wordt wil. stel iemand wil heel graag wat leuks voor onder de boom voor de kinderen, of eens n lekker flesje wijn etc.

mijn plan was idd ook dat ik m dan in elkaar zet en opstuur en dat we m samen betalen :) mijn budget is nl niet heel groot maar ik wil wel.graag :) dan kunnen we samen iets mooiers aanbieden.
Oh jij hebt een budgetissue? Oke, dan weet ik t beter gemaakt. Ik betaal, maar jij stelt 't samen. How's that? Kosten zijn niet van belang (al wil ik wel weten wat er gebeurd voor ik ja zeg natuurlijk).
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:29:38 #169
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119008368
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:15 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik snap dat je het niet persé zo bedoelde hoor, vorig jaar was ook ongeveer hetzelfde gezegd.
Maar onbewust maakt het dat dan voor mij toch moeilijker om me wel op te geven (wat ik nog niet heb gedaan overigens :X) want ik bén student met stufi en een bijbaan.. Snappie? :@

Ennieweej, back to the pakketten O+
Jij krijgt gewoon een pakket, of je nou wil of niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:30:40 #170
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119008417
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh jij hebt een budgetissue? Oke, dan weet ik t beter gemaakt. Ik betaal, maar jij stelt 't samen. How's that? Kosten zijn niet van belang (al wil ik wel weten wat er gebeurd voor ik ja zeg natuurlijk).
Weet je wat, als zij en JaleesaJoia nou een pakket samenstellen, stellen wij twee samen budget beschikbaar. Doen we ook nog eens wat voor de samenleving. Hoeven de dames niks te betalen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 10:32:10 #171
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119008462
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je wat, als zij en JaleesaJoia nou een pakket samenstellen, stellen wij twee samen budget beschikbaar. Doen we ook nog eens wat voor de samenleving.
Maak er dan gewoon 2 pakketten van. Of bedoel je dat? want je kunt het lezen dat zij 2 samen een pakket (dus met zn 2en 1 pakket) samen stellen. Maar dan zeg ik, 2 pakketten, jij betaald er 1 en ik betaal er 1.

Deal.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:32:28 #172
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119008473
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maak er dan gewoon 2 pakketten van. Of bedoel je dat? want je kunt het lezen dat zij 2 samen een pakket (dus met zn 2en 1 pakket) samen stellen. Maar dan zeg ik, 2 pakketten, jij betaald er 1 en ik betaal er 1.

Deal.
Ja, 2 pakketten, jij betaalt er 1, ik betaal er 1.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119008516
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh jij hebt een budgetissue? Oke, dan weet ik t beter gemaakt. Ik betaal, maar jij stelt 't samen. How's that? Kosten zijn niet van belang (al wil ik wel weten wat er gebeurd voor ik ja zeg natuurlijk).
ahw O+ ik wil wel ook.meebetalen hoor, al is het maar n deel. maar daar komen we wel uit via pm :)

cat, wil jij coolguy bij mij zetten in de op :) ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119008530
Feelgoodtopic! O+
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 10:34:12 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119008535
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, 2 pakketten, jij betaalt er 1, ik betaal er 1.
Ga je nou met mn idee aan de haal jongen? Ik had toch al gezegd dat ik een pakket betaal, los van wat jij doet? :{

jaja, deal
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')