quote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Jullie dachten echt dat ik daar geen ideeën voor had he?![]()
Cat en Lies koppelenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw, wat een pakketten!! Daar hoeven de ontvangers toch zelf geen keuze uit te maken hé?
Kan wel!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw, wat een pakketten!! Daar hoeven de ontvangers toch zelf geen keuze uit te maken hé?
Wat lief!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef marcelpetra1 het volgende:
Ik wou nog even een pakketje aanmelden mijn twee meiden van 5 en 7 hebben vandaag van het idee gehoord en willen graag doormiddel van het ophalen van lege flessen klusjes doen hier in de wijk boodschapjes doen en iets leuks samenstellen zou leuk zijn voor iemand met kinderen dan kunnen ze daar eventueel iets voor kopen van de opgehaalde centen
Deze mama is supertrots
Heeft Vamp zich al opgegeven voor een pakket???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief!Ik zet ze in de OP erbij.
dat zou jij toch doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft Vamp zich al opgegeven voor een pakket???
Nee ik zou het doen, als zij het zelf niet zou doenquote:
Als ze dat hier niet meldt, denk je dat ik het dan zou zeggen? Stel dat ze zich opgegeven heeft via PM?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft Vamp zich al opgegeven voor een pakket???
Oja das ook wel weer zoquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze dat hier niet meldt, denk je dat ik het dan zou zeggen? Stel dat ze zich opgegeven heeft via PM?![]()
Nee hoor, anonimiteit staat voorop, als mensen het hier liever niet posten dan is dat prima, blijft het lekker tussen hen, mij en de gever.
Ik verheug me nu al op het uitpak-topic.![]()
Like vorig jaar of het jaar ervoor.quote:
Dan hoop ik van harte dat jullie tig keer het hele alphabet nodig hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Like vorig jaar of het jaar ervoor.
Toen hadden we inderdaad AA enzo :p
Aaaaawwww super lief <3 mag je inderdaad heel trots op zijn!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef marcelpetra1 het volgende:
Ik wou nog even een pakketje aanmelden mijn twee meiden van 5 en 7 hebben vandaag van het idee gehoord en willen graag doormiddel van het ophalen van lege flessen klusjes doen hier in de wijk boodschapjes doen en iets leuks samenstellen zou leuk zijn voor iemand met kinderen dan kunnen ze daar eventueel iets voor kopen van de opgehaalde centen
Deze mama is supertrots
Ik zag door de letters het bos niet neer.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef espri het volgende:
ik mis de x in het rijtje bij de pakketten op maat?
mooi dat het zo goed loopt
Ze staat erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:51 schreef Ireth het volgende:
Mag mijn DNA bij Y toegevoegd worden? We gaan de meiden laten samenwerken voor een mooi pakketHebben we net besloten na telefonisch overleg
Als je het weet, geef het even bij me aan (in het topic of via PM), dan zet ik je in de OP erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil ook graag een pakketje aanbieden! Maar ik weet nog niet helemaal hoe en wat...
het scheelt je toch weer een letterquote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag door de letters het bos niet neer.![]()
[..]
Ze staat erbij.
traditiesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Like vorig jaar of het jaar ervoor.
Toen hadden we inderdaad AA enzo :p
Ik heb er een X tussen gepropt die zich meldde.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef espri het volgende:
[..]
het scheelt je toch weer een letter
Ik hou d'rvan!quote:
wat een samenwerking, nu alquote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er een X tussen gepropt die zich meldde.
Wat een stel he hahaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Ireth het volgende:
Kijk dan, de meiden van Y
[ afbeelding ]
Rechts mijn DNA, links en midden het DNA van Petra
De 123tjes zijn voor de ontvangers.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Volgend jaar gewoon niet meer pakket A en zo meer meteen beginnen met : Pakket 1
Cat, kun je even vooruit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |