Ja precies lijkt me wel tof! En dan z'n grote FOK!meet waar we dan bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil me wel een week laten volgen
En dan allemaal op onze smartphones posten hoe gezellig het is maar niet tegen elkaar pratenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:34 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja precies lijkt me wel tof! En dan z'n grote FOK!meet waar we dan bij elkaar komen.
Godverdomme!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan allemaal op onze smartphones posten hoe gezellig het is maar niet tegen elkaar praten
Zo boeiend is dat niet hoor. Gewoon tussen het fappen door slotjes en notes zetten terwijl je wacht tot de uitkering weer overgemaakt wordt zodat er weer wat blikjes Schultenbräu gehaald kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:30 schreef He-man- het volgende:
Ook bij de mods kan het interessant zijn, stel je eens voor dat de cameraploeg een modje volgt, door zijn dagtaken.
Met het oog op de autistische FOK!ers vooral KLB en ONZ.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef Kyubey het volgende:
Er is toch al een FOK!documentaire? Of bedoel je iets anders?
Begin met jezelf zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:39 schreef He-man- het volgende:
[..]
Met het oog op de autistische FOK!ers vooral KLB en ONZ.
Schultenbräu, het bier voor connaisseurs. Ik vat meteen een nieuwe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo boeiend is dat niet hoor. Gewoon tussen het fappen door slotjes en notes zetten terwijl je wacht tot de uitkering weer overgemaakt wordt zodat er weer wat blikjes gehaald kunnen worden.
graag weghalen alsjeblieftquote:
mensen doen lacherig erover zo raar we hadden het gewoon naar ons zinquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef luckass het volgende:
[..]
hoezo was gezellig toch [ afbeelding ]
Soort van Herman- zoekt vrouw, met ONZe Yvonne als presentatricequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef Flying_eagle het volgende:
Verkapte oproep van TS om een documentaire over hem te maken
Dank voor de uitwerking, Pharkus. Het lijkt me zo dat we als KLB-ers deze productie in eigen beheer kunnen gaan uitgeven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Soort van Herman- zoekt vrouw, met ONZe Yvonne als presentatrice
Ik zoek wel een vrouw ja. Maar het is he-man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mensen moete ma gwn respecteren hoe wij zijn, wij zijn tenminste lekker onszelf en spontaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
mensen doen lacherig erover zo raar we hadden het gewoon naar ons zin
Wat een eindbaas is deze mod toch, mensen die aan leuke zelfspot doen verdienen altijd respect punten bij mijquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo boeiend is dat niet hoor. Gewoon tussen het fappen door slotjes en notes zetten terwijl je wacht tot de uitkering weer overgemaakt wordt zodat er weer wat blikjes Schultenbräu gehaald kunnen worden.
haha ja had wel een beetje hoofdpijn van al die spa rood toenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mensen moete ma gwn respecteren hoe wij zijn, wij zijn tenminste lekker onszelf en spontaan.![]()
![]()
Oke, Herman!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ik zoek wel een vrouw ja. Maar het is he-man.
Of Argo dan verward niemand hem meer met mij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef rosepetals het volgende:
Lijkt me ook wel tof. En ook een ''hoe is het nu met.....'' en dan een ex-FOK!er volgen. Ben bijvoorbeeld echt heel benieuwd hoe het nu met Juminelle is.
Dit is toch niet serieus ?quote:
hoezo, ik dacht dat jij daarbij was.quote:
Ik ben die gast in het midden met die staart inderdaad ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoezo, ik dacht dat jij daarbij was.
Tong heet Hermanquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Imo Tong, is dat je vriendje LethalNinja ? Gezien jullie namen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef LethalNinja het volgende:
de grootste no lifer is imo Tong, die mafkees die dwangmatig overal eenachter moet zetten
Tong date toch alleen FA's en hoger?quote:
Ik ken een echte autist op Fok. En die is heel lief.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef MichaelScott het volgende:
Zou wel een lange documentaire worden als je alle interessante autisten opzoekt.![]()
Schenkstroop, Socios, computerprobleem, Herman, tong80, Michielos, haan33, Toradora, sjipsjap etc. etc.
Niet alleen daten. 2 jaar relatie gehad met shmoopy.quote:
was je toen op je scooter en ging je toen ook hendig sjiek door alle bochten met de politie op je hielen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben die gast in het midden met die staart inderdaad ...
Ik ben vroeger weleens naar een Fok!meet geweest toen ik 16 was ofzo maar nu toch niet meer
Hoezo niet? Je moet het in de context van die avond zien, was heel gezellig.quote:
Ik vind het leuk om te zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet het in de context van die avond zien, was heel gezellig.
Ja je bent daar veel te oud voor. Yvonne nog 2 jaar. Na je 40e kan dat echt niet meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben die gast in het midden met die staart inderdaad ...
Ik ben vroeger weleens naar een Fok!meet geweest toen ik 16 was ofzo maar nu toch niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |