Ja precies lijkt me wel tof! En dan z'n grote FOK!meet waar we dan bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil me wel een week laten volgen
En dan allemaal op onze smartphones posten hoe gezellig het is maar niet tegen elkaar pratenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:34 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja precies lijkt me wel tof! En dan z'n grote FOK!meet waar we dan bij elkaar komen.
Godverdomme!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan allemaal op onze smartphones posten hoe gezellig het is maar niet tegen elkaar praten
Zo boeiend is dat niet hoor. Gewoon tussen het fappen door slotjes en notes zetten terwijl je wacht tot de uitkering weer overgemaakt wordt zodat er weer wat blikjes Schultenbräu gehaald kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:30 schreef He-man- het volgende:
Ook bij de mods kan het interessant zijn, stel je eens voor dat de cameraploeg een modje volgt, door zijn dagtaken.
Met het oog op de autistische FOK!ers vooral KLB en ONZ.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef Kyubey het volgende:
Er is toch al een FOK!documentaire? Of bedoel je iets anders?
Begin met jezelf zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:39 schreef He-man- het volgende:
[..]
Met het oog op de autistische FOK!ers vooral KLB en ONZ.
Schultenbräu, het bier voor connaisseurs. Ik vat meteen een nieuwe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo boeiend is dat niet hoor. Gewoon tussen het fappen door slotjes en notes zetten terwijl je wacht tot de uitkering weer overgemaakt wordt zodat er weer wat blikjes gehaald kunnen worden.
graag weghalen alsjeblieftquote:
mensen doen lacherig erover zo raar we hadden het gewoon naar ons zinquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef luckass het volgende:
[..]
hoezo was gezellig toch [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |