Je tong inslikken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef TNA het volgende:
Hoe kan ik koste wat het kost voorkomen zoals u te worden?
Straatvoetballenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef mstx het volgende:
Wat deed men overdag toen er nog geen FOK! was?
Moet je daar voor naar buiten?quote:
Nee dat is blaasvoetbal zonder scheidsrechter maar met harde wind.quote:
Nee vrouwen poepen nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Poepten de vrouwen vroeger ook?
Of is dat iets van de tegenwoordige moderne tijd waarin vrouwen en mannen per se gelijk moeten zijn?
Is dit de instelling/mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef LompeHork het volgende:
Ome Tong kom terug, ik heb een vraag
Vroeger, toen de auto's van hout waren en je nog moest zeilen met een zeil van wol, hoe trok je toentertijd je schoenen aan? Hetzelfde als nu, met veters?
Nee, pas na dit topic geopend te hebben.quote:
De Asterix & Obelix films. Met Asterix & Obelix en Cleopatra als favoriet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef koekii het volgende:
Wat was vroeger je lievelings tekenfilm
Eerst met mes en vork. Daarna met een schoenlepel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef LompeHork het volgende:
Ome Tong kom terug, ik heb een vraag
Vroeger, toen de auto's van hout waren en je nog moest zeilen met een zeil van wol, hoe trok je toentertijd je schoenen aan? Hetzelfde als nu, met veters?
Het is Fok! Volgende.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:14 schreef Caland het volgende:
Op welke leeftijd heb je je sociale contacten vaarwel gezegd en ben je een carrière op fok begonnen?
Is dat een Chinees ? Je Tong ?quote:
Doe het liever met een filmpje. Ik was toen namelijk in het stadion.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef Aldo-MC het volgende:
Kunt u een leuke anekdote over De Meer vertellen?
Ja en over flappen, als je de hoer moest betalen als je het fappen zat was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sprak men vroeger ook openlijk over fappen?
Zwarte spijkerbroek. bruine laarzen, visserstrui zo noemden we die en een bruin leren afgerafelde lerenjas. Beetje alternatief dus. hoorde bij mijn muzieksmaak.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zwarte spijkerbroek. bruine laarzen, visserstrui zo noemden we die en een bruin leren afgerafelde lerenjas. Beetje alternatief dus. hoorde bij mijn muzieksmaak.
Oh ja, daaronder een herenstring.
Ben ik mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef yvonne het volgende:
Topic opgeschoond, iedereen die hier dacht lollig te zijn heeft bij deze een ws
Buttons op je jas. Het liefst van popgroepen.quote:
1-1 denk ik. Beiden niet in vorm.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef BOAC het volgende:
Wie gaat er winnen Ajax of Manchester + doelpunten?
Bedankt, ik kon het orakel tong forum niet meer vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-1 denk ik. Beiden niet in vorm.
Als Ajax wel wint ligt de trainer Mancini er uit denk ik.
Ik heb een zooi Tongen op MSN. Serieusquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja!Nog een vraag dus, hoe heb je dat geraden?
Ja OK jezelf quoten isquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]Een visserstrui die had ik ook, dat is zo een trui met een rits in de col zeg maar. Ik droeg dus een mannentrui
Oh en een zwarte spijkerbroek had ik ook. Volgens mij was ik vroeger een vent.
17. Voor het eerst met vrienden naar Vlieland. "Vroeger" gebeurde dat allemaal wel wat later dan nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud was jij toen je je eerste natte vinger haalde?
Post gewijzigd door mezelf.quote:
Wanneer ga jij het voor het eerst doen ? Of durf je niet ?quote:
Erg leuke vraag.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef triesvan het volgende:
Wat voor muziek luisterde u vroeger zoal?
Heb je toen ook je tong gebruikt?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
17. Voor het eerst met vrienden naar Vlieland. "Vroeger" gebeurde dat allemaal wel wat later dan nu.
Maar "klein" detail. Het werd tevens mijn eerste keer je weet wel
Ik ben niet in 1920 geboren.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vroeger ging men niet zo snel met elkaar zoenen als nu, dan was zoenen > sex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |