Nee, dat is zo nep. Nu is het te laatquote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg maar, zet ik hem er nog even bij
quote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is zo nep. Nu is het te laat
quote:
Met elkaar zijn ze hoogbegaafd.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef Palomar het volgende:
Komt nog zo'n hoop intellect binnen wandelen.
je moet het een beetje bijhouden hequote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Specularium het volgende:
Die boy komt vaak bij Fit for Free.
Willie en René van der Kerkhof hadden bij de IQ test samen 160. Net iets meer dan Markhuizinga.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met elkaar zijn ze hoogbegaafd.
Wel hoor, ze pakken je ervoor opquote:
Vooral de vrouwen he? Die mogen geen voetballen kijkenquote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel hoor, ze pakken je ervoor op
Meestal staat er ook geen televisie in de keuken.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral de vrouwen he? Die mogen geen voetballen kijken
Bij mij niet neequote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal staat er ook geen televisie in de keuken.
Is dat ook een herhaling?quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] De beste spelers ooit. Vanavond over San Marco. RTL7
Da's toch die man die niet met geld om kan gaan?quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] De beste spelers ooit. Vanavond over San Marco. RTL7
Ja. Maar matuurlijk wel de moeite waardquote:
Ze pikken gewoon elke week de meest zwakzinnige mongolen eruitquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Oh nu krijgen we de nep hooligan.
Drinken gooien over normale pet en sjaals. Nep F-sider. En die zoon die zo stoer is![]()
Mongooltjes![]()
![]()
vince?quote:
Geen, want die komen niet in het stadion.quote:
Ja alsof wij ook maar iets voelen voor deze wedstrijdquote:
mensen zonder siezoenskaartquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Geen, want die komen niet in het stadion.
GGGMquote:
Ik ben de enigste hierquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mensen zonder siezoenskaart
quote:
Ik heb er ook eenquote:
iets minder platquote:Op maandag 12 november 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naast Fries het enige wat ik echt niet aan kan horen
Al die vragen zijn geniaal.quote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zitten er ook mensen om je heen
wat een vraag
Niet iedereen luistert naar The Shins hequote:Op maandag 12 november 2012 22:06 schreef Moody het volgende:
Ze kiezen altijd wel mensen uit met een HBO-diploma of hoger. Goede zet.
quote:
quote:
hij krijgt vast ook een harde piemel van barcaquote:
hahah kwam niet op zijn naam. Maar inderdaadquote:
toen koeman die vrije trap er in peerde heeft hij dat IQ-wonder van een zoon gefabriceerd.quote:Op maandag 12 november 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij krijgt vast ook een harde piemel van barca
successupporterquote:
Tong en Karina spreken vast ook nog over het nieuwe stadion.quote:Op maandag 12 november 2012 22:09 schreef Mandéra het volgende:
Het nieuwe stadion
De Arena staat er al sinds 1995 debiel.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Ga weg man dit zijn gewoon Feyenoordsupporters die zich voordoen als Ajaxsupporters om alle vooroordelen die men over de club heeft te bevestigen
- Arrogant spelen
- Succes-supporter zijn
- Arena kil vinden
- Al meer dan een jaar niet meer een wedstrijd bezocht
Illuminatie.quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Ga weg man dit zijn gewoon Feyenoordsupporters die zich voordoen als Ajaxsupporters om alle vooroordelen die men over de club heeft te bevestigen
- Arrogant spelen
- Succes-supporter zijn
- Arena kil vinden
- Al meer dan een jaar niet meer een wedstrijd bezocht
Of gewoon dom.quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Mandéra het volgende:
F-side staat niet voor fanatiek, F-side staat voor het vroegere Vak F in De Meer.
Acteur dus.
genietequote:
Vet petje hoor niks mis meequote:
lolquote:Op maandag 12 november 2012 22:12 schreef RubenSosa het volgende:
het is echt firefox hahaha met zijn spaans.
F-side staat toch voor Feyenoord-side?quote:Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Mandéra het volgende:
F-side staat niet voor fanatiek, F-side staat voor het vroegere Vak F in De Meer.
Acteur dus.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vet petje hoor niks mis mee![]()
Downie die het draagt![]()
Denken dat het hooligans zijn![]()
Deze mongolen
gezellig daar.quote:
wie bint oak supporter hoar, moar wie komt uut de provinciequote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
2,5 uur later...aangekomen in Amsterdam
quote:Op maandag 12 november 2012 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wie bint oak supporter hoar, moar wie komt uut de provincie
Ah ie moet nie zo proaten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
De leu die zo proat krieg klap an de bek hier
Zou jij een vriend van hem willen zijn dan?quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Moet die jongen niet met zn vrienden voetbal kijken?
Eigenlijk wel ja, maar die directeurs verdienen 2/3ton per jaar. Laat die eens wat inleveren je kan Sudan voorzien van vreten verdommequote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef muzas het volgende:
Ja, en dan overleven ze allemaal... Maar dan moeten die óók voedsel, water en onderwijs![]()
Blijf je bezig.
is goed 100 euroquote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
Wedden dat hij na de reclame op de bank ploft met een zak chips en de wedstrijd op Eredivisie Live kijkt??
ok ik wed van niet (heb hem al gezien hihih)quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
Wedden dat hij na de reclame op de bank ploft met een zak chips en de wedstrijd op Eredivisie Live kijkt??
Ik zou me dood ergeren aan hemquote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zou jij een vriend van hem willen zijn dan?
Ik ook niet, maar zag al voorstuk tijdens reclame vanavond en zag ik duidelijk een stadionquote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Is nie eerlijk. Ik kende um nog nie.....
Ik zat toen op de wcquote:Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zag al voorstuk tijdend reclame vanavond en zag ik duidelijk een stadion
AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Vind 'm beter dan dat ge-lalalalala ajax amsterdam x10000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
OEHquote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Vind 'm beter dan dat ge-lalalalala ajax amsterdam x10000
quote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Wiet halen is natuurlijk heel stoer...
Ja vooral samen met je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best die fokker kunnen zijn ja.quote:
Waarom check je de tepels?quote:
Inderdaad wat een acteurquote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand weet het inderdaad, omdat je nooit wat gedaan hebt mongool.
"de oude garde"quote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaat hij nou de oude 'hooligan' uithangen
Ik weet niet hoe betrouwbaar de site HardcoreHooligan is maar daar zeiden de Harde Kern gasten al dat hij nooit bij de groep heeft gehoord. Deze man wilt nogal stoer overkomen.quote:
Nee dat niet, hij lijkt me te suf.quote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Omdat...F-side hooligans intelligente jongens zijn??
Zoals jij het zegt klinkt het opeens heel romantischquote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef Specularium het volgende:
Nu gaan ze de herenliefde bedrijven.
Dat was volgens mij 410... naast dat lege stuk...quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Moody het volgende:
2e ring leeg, uitvak wel vol. Frappant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |