Dank je, wat ben je toch een gentleman :$quote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje! Dan zal ik maar geen voorbeelden gaan posten. Ik zal je beschermen, Rokje. Als een koene ridder.
[..]
Doe ik niet, om Rokje te beschermen.
Zal jou eens spoileren :$quote:
Ik ging niet lapohunten hoorquote:
Oh ja.quote:
Dank je.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een gentleman :$
[..]
Zal jou eens spoileren :$
Ik zal je wel mijn hele fapmap opsturen.quote:
Ik was 30 rock aan het downloaden dus mn pc stond nog aan, maar uiteindelijk ging ie vanzelf uit want hij stond uit toen ik wakker werdquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je was voor de pc in slaap gevallen? Want je was nog op TC, of niet?
Hoe weet jij dan of Fera zoet is?quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan ben jij mijn zoete lekkernij in de donkere dagen.
Dan ging hij vrij laat uit, je was vanmorgen nog onlinequote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was 30 rock aan het downloaden dus mn pc stond nog aan, maar uiteindelijk ging ie vanzelf uit want hij stond uit toen ik wakker werd..
Ik werd om 14:00 wakkerquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ging hij vrij laat uit, je was vanmorgen nog online
sorryquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu in tranen uitbarst eh?
Ik zeg doenquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik zal je wel mijn hele fapmap opsturen.
Ow wacht, ik heb geen foto's van vrouwen die jij aantrekkelijk vindt.quote:
1. Lekker boeiend.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje of 9 stond hij sowieso nog aan
Wel uitgerust?
Omdat zij mijn slagroom is en ik haar chocoladestaafquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan of Fera zoet is?
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, ik heb geen foto's van vrouwen die jij aantrekkelijk vindt.
Slagroom kan ook zuur zijn hoorquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat zij mijn slagroom is en ik haar chocoladestaaf
Kom maar.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een gentleman :$
[..]
Zal jou eens spoileren :$
Verdiende loon voor die piraat.quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging niet lapohunten hoorDat zei ik tegen Aldo, maar hij faalde in het hunten én in het kapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.See what I did tharrrrrrr?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
God, I hope not.quote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slagroom kan ook zuur zijn hoor
Niet dat Fera dat is
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.See what I did tharrrrrrr?OMG.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk wordenquote:
Ik met Spike danquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk worden![]()
kom je mij dan bijtenquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk worden![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kom langs om je te vertellen dat ik alle sterren dezelfde naam heb gegeven en dat er chaos ontstaan is daardoorquote:
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?
Ja daar gaat het fout Loef.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.
Mijn vervloekte zachte aard ook.
Weltrustenquote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik weer ga slapen
Je gaat vooruit.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.
Mijn vervloekte zachte aard ook.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kom langs om je te vertellen dat ik alle sterren dezelfde naam heb gegeven en dat er chaos ontstaan is daardoor
Was het zo'n: "Ben ik lief tegen haar, krijg ik zo'n kut t-shirt!" shirt?quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar gaat het fout Loef.
Been there, done that, got the tshirt
Slaap zachtquote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb zo'n t-shirt:quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar gaat het fout Loef.
Been there, done that, got the tshirt
Ja en dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hoe weet jij dat ik in een bus zit?quote:
The horrorquote:
Dan zou ik het shirt aan haar moeten geven.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja en dan..elegantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik in een bus zit?
Ja diequote:Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het zo'n: "Ben ik lief tegen haar, krijg ik zo'n kut t-shirt!" shirt?
Zo rol ik.. Met een vleugje kermis in m'n hoofdquote:
Ik vind lieve jongens zelfs leuk. Maar ik ben niet normaal. Geen echte vrouw.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die
of die met "je bent echt perfect, had ik maar een vriendje zoals jij"
wtf bitch, ik ben hier toch
Would hit. Hard.quote:
Trustequote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
Dat zeiden ze gelukkig nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die
of die met "je bent echt perfect, had ik maar een vriendje zoals jij"
wtf bitch, ik ben hier toch
Maar wel echt mijn slagroom op de staaf.quote:Op maandag 5 november 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind lieve jongens zelfs leuk. Maar ik ben niet normaal. Geen echte vrouw.
Waren ze allemaal maar zoals jij.quote:Op maandag 5 november 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind lieve jongens zelfs leuk. Maar ik ben niet normaal. Geen echte vrouw.
dan verveel je in ieder geval nietquote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.. Met een vleugje kermis in m'n hoofd
daar ken ik er ook nog wel een vanquote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waren ze allemaal maar zoals jij.
Nu ook weer een hele goede vriendin van me.
Heeft een ex met losse handjes.
Is echt een niksnut, zit het liefste een beetje op de bank te blowen met zijn maten.
Ze ziet er goed uit, is leuk, spontaan etc
De mannen heeft ze voor het uitzoeken.
Nu wil ze hem toch nog een kans geven.
Echt, ik snap jullie niet meer
Nou ik wil verder niks met haar ofzo, is gewoon alleen een hele goede vriendin.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ken ik er ook nog wel een van
of wat leuk een stapmaatje maar meer ook niet hoor
Wat ben je toch romantisch.quote:Op maandag 5 november 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wel echt mijn slagroom op de staaf.
Vanmiddag poste ik nog dat ik vrouwen ook niet begreep. Het is echt zo, ik kan moeilijk contact leggen met mensen van m'n eigen geslacht.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waren ze allemaal maar zoals jij.
Nu ook weer een hele goede vriendin van me.
Heeft een ex met losse handjes.
Is echt een niksnut, zit het liefste een beetje op de bank te blowen met zijn maten.
Ze ziet er goed uit, is leuk, spontaan etc
De mannen heeft ze voor het uitzoeken.
Nu wil ze hem toch nog een kans geven.
Echt, ik snap jullie ze niet meer
Nevahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan verveel je in ieder geval niet
mensen zien soms niet wat er dichtbij hun staatquote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik wil verder niks met haar ofzo, is gewoon alleen een hele goede vriendin.
Maar dat soort dingen snap ik dan gewoon niet.
Als ze nu wanhopig was omdat ze verder niemand kan krijgen ofzo.
Maar dat is het niet
Bij de juiste meisjes wel ja.quote:
De gentleman is nog niet uitgestorven. Een gedachte die hoop geeft.quote:
Nee hoor, we zijn er nogquote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
De gentleman is nog niet uitgestorven. Een gedachte die hoop geeft.
heloef, restoring hope in humanity since 1994quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
De gentleman is nog niet uitgestorven. Een gedachte die hoop geeft.
Allemaal verstopt op FOK!quote:
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was het voor dat ik op Fok! kwam ook al hoor
Ik ben dat nog steeds.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
Voor dat ik op FOK! kwam was ik nog onwetend qua zo'n beetje alles.
Much to learn you still have young padawanquote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
Voor dat ik op FOK! kwam was ik nog onwetend qua zo'n beetje alles.
Was jij het niet die laatst zat te zeiken over het feit dat je niet snapte dat andere mensen wondjes maakten bij het scheren?quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Tha hell, een baard scheren met een scheermesje is geen pretje
Klopt, maar wie zegt dat ik wondjes maak?quote:Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Was jij het niet die laatst zat te zeiken over het feit dat je niet snapte dat andere mensen wondjes maakten bij het scheren?
Maar je ervaart wel hoe lastig het is. Wellicht toon je nu wat meer empathie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar wie zegt dat ik wondjes maak?En dat zonder spiegel
Herkenbaarquote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanmiddag poste ik nog dat ik vrouwen ook niet begreep. Het is echt zo, ik kan moeilijk contact leggen met mensen van m'n eigen geslacht.
Op zich is het niet lastig hoor, het is alleen gevoeliger omdat de haren wat langer zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je ervaart wel hoe lastig het is. Wellicht toon je nu wat meer empathie.
Loka.quote:
Niet iedereen heeft een makkelijke huid en baardgroeiquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil me leren scheren zoals James Bond. 1 mesje, schuim, klaar.
En dan door een hete chick laten doen?quote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
Zonder had ik denk ik mijn eten niet binnengehouden tijdens het werk, ik ben blij dat ze bestaanquote:Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef Giertje het volgende:
het is raar dat mensen zo afhankelijk kunnen zijn van medicijnen
Scheren met een open mesquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
Is niet zo moeilijk hoor, maar je moet wel voorzichtig zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheren met een open mesDat wil ik kunnen
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan door een hete chick laten doen?
Ik heb amper baardgroei en een glad huidjequote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een makkelijke huid en baardgroei
Je leert bij.quote:
Thank you my master.quote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Much to learn you still have young padawan
Strong the force is in you
Dan is het dus wel moeilijkquote:Op maandag 5 november 2012 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, maar je moet wel voorzichtig zijn.
Ziekjes?quote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder had ik denk ik mijn eten niet binnengehouden tijdens het werk, ik ben blij dat ze bestaan
dus jij doet niet aan noshave november?quote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar wie zegt dat ik wondjes maak?En dat zonder spiegel
Nee hoorquote:
Nee, mijn baard zag er nogal pauper uitquote:Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus jij doet niet aan noshave november?
Te vaakquote:
oow dat nooit ik snij mijn keel losquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheren met een open mesDat wil ik kunnen
Mensen die niet bij hun moeder wonen.quote:
Dat is niet zo handig neequote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat nooit ik snij mijn keel los
Ik kan trouwens nog een ringbaartje laten staanquote:Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus jij doet niet aan noshave november?
Deze dame weetquote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die niet bij hun moeder wonen.
Ik zie soms mijn moeder naakt in huis lopenquote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel die band tussen ons groeien.quote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Omg neeeeeeeeequote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie soms mijn moeder naakt in huis lopen
Ik ben eraan gewendquote:
Poor you.quote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet.quote:
En, hoe is zijn pener?quote:Op maandag 5 november 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben eraan gewend
Mijn vader ook wel trouwens, bij het verlaten van de douche enzo. Eigenlijk iedereen in huis wel.
Standaard met je ogen dicht lopenquote:Op maandag 5 november 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben eraan gewend
Mijn vader ook wel trouwens, bij het verlaten van de douche enzo. Eigenlijk iedereen in huis wel.
Oud.quote:Op maandag 5 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
En, hoe is zijn pener?
Je weet, ik ben never nude.quote:
True.quote:Op maandag 5 november 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever niemand naakt zien, dan je moeder
quote:
Boks!quote:
Daar is mijn moeder te preuts voor.quote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog hechter? Wat is deze?quote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel die band tussen ons groeien.
Ik was ook verbaasd. Dat het nog hechter kon.quote:
Ik weet het niet precies, ik zie niet zo vaak oude. Heb jij nooit de pener van je vader gezien?quote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
[..]
Wat verandert er aan de pener dan, bij het ouder worden?
Pleasant surprise.quote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd. Dat het nog hechter kon.
Zelfde dag als Heloef.quote:
Jawel.quote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik zie niet zo vaak oude. Heb jij nooit de pener van je vader gezien?
Het is wel minder erg dan bij oude voorgevels denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Bij oudere peners gaan de vellen erbij hangen.
Tot welke conclusie kwam jij aangaande dit probleem?quote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde dag als Heloef.
[..]
Jawel.
In mijn beleving zag ie er niet zo oud uit. Dus ik weet het niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tot welke conclusie kwam jij aangaande dit probleem?
True, die kunnen tot aan de knieen reikenquote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel minder erg dan bij oude voorgevels denk ik
Gelukkig zijn die van mij niet groot genoeg om dat punt ooit te bereiken.quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, die kunnen tot aan de knieen reiken
Mijn hartje maakte een sprongetje.quote:
Alleen je hartje?quote:
Ik wil tips geven maar ik heb een 80A dus ik hou het wel voor gezien, ik weet er niks vanquote:Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die van mij niet groot genoeg om dat punt ooit te bereiken.
Ik pas weer bijna 75B
quote:Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die van mij niet groot genoeg om dat punt ooit te bereiken.
Ik pas weer bijna 75B
Heb je goede moobs ja?quote:Op maandag 5 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil tips geven maar ik heb een 80A dus ik hou het wel voor gezien, ik weet er niks van
quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
Lieve mensen, het is tijd voor Feertje om haar bed op te zoeken.
Ik zie jullie allen morgen.
80A is toch like strijkplank?quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je goede moobs ja?
Ik vind dat wel schattig.
Trustenquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
Ook andere dingen sprongen omhoog.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
Ja klopt, je ziet wel eens mannen die dat hebben. Hoewel dat bijna niet zou kunnen met die omvang, 85-95 is denk ik gebruikelijker voor moobsquote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
80A is toch like strijkplank?
Kut ik weet gewoon NIKS. Ik zei het nog
Ik weet het niet, ik ga het ook niet opmeten ookquote:Op maandag 5 november 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, je ziet wel eens mannen die dat hebben. Hoewel dat bijna niet zou kunnen met die omvang, 85-95 is denk ik gebruikelijker voor moobs
Ik wil gewoon iets minder vadsigheid op bepaalde lichaamsdelen, maar ik ben eigenlijk een beetje te lui om me in te schrijven bij de sportschoolquote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ga het ook niet opmeten ook.
Volgende zomer wil ik een mooi plat buikje en gewoon mannelijke manboobs.
Ik giechelde.quote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook andere dingen sprongen omhoog.
[..]
Slaap lekker
Welke lichaamsdelen?quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets minder vadsigheid op bepaalde lichaamsdelen, maar ik ben eigenlijk een beetje te lui om me in te schrijven bij de sportschool
Haiquote:
Ik schop mezelf elke week naar de training buitenquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets minder vadsigheid op bepaalde lichaamsdelen, maar ik ben eigenlijk een beetje te lui om me in te schrijven bij de sportschool
Slaap lekker Fera!quote:
Heb je dikke benen en billen dan? Is me helemaal niet opgevallen.quote:
Nee, niet dik, maar niet zo strakjes enzo.quote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dikke benen en billen dan? Is me helemaal niet opgevallen.
Kan misschien wel wat strakker ja. Beetje spieren kweken.quote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet dik, maar niet zo strakjes enzo.
Dan moet je gaan squatten, krijg je stalen billen vanquote:Op maandag 5 november 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet dik, maar niet zo strakjes enzo.
Ik ook!quote:Op maandag 5 november 2012 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben helemaal tevreden met mijn lichaam
Ik ben de laatste tijd wel een stuk tevredener geworden met mezelf dan eerstquote:Op maandag 5 november 2012 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben helemaal tevreden met mijn lichaam
Ja, ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel een stuk tevredener geworden met mezelf dan eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
Een liposuctie zou me geen kwaad doen.Bij liposuctie kan ik niets anders dan doordenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want lip-o-suckt-ie.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik sport helemaal niet, dus ik mag ook wel eens wat aan mijn levensstijl veranderenquote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
Ben wat meer gaan sporten, en nu ben ik 100% tevreden. Eerst iets minder vanwege mn buik, want litteken die mijn buik voor een gedeelte in tweeën splitst waardoor het een beetje lelijk isMaar met minder vetjes valt het heel erg mee
Ik sport ook gewoon maar 10 minuten per dagquote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sport helemaal niet, dus ik mag ook wel eens wat aan mijn levensstijl veranderen
Maar ik heb momenteel per week 15 uur werk, 20 uur school en 20 uur reistijd
Weet ik niet, maar dan vallen de chicks op je bij bosjes!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg koffie, ik heb een idee he.
Wat nu ga ik me gewoon als een klootzak gedragen op het forum?
Ik denk dat mensen er best blij mee kunnen zijn.
Oef, nomnom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet het
Nu weer weg, doei
Ja lekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo goedenavond schatje.![]()
NeukeN?
Bij bosjes?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dan vallen de chicks op je bij bosjes!![]()
Ik ga nuquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is iedereen al naar bed of zo?
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Impossible!
Dit is gewoon een droom man!
En dan de leukste meest geefbare uitzoekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Help.?
Nouja die kan ik opzicht nog wel ontwijken denk ik.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg koffie, ik heb een idee he.
Wat nu ga ik me gewoon als een klootzak gedragen op het forum?
Ik denk dat mensen er best blij mee kunnen zijn.
Al een aantal dagen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij slaapt nooit voor 2 uur!
nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is iedereen al naar bed of zo?
Gewoon, eerder de conclusie trekken dat ik iemand stom vind en dan die persoon negeren enzoquote:
He Fluffyquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.
[..]
nee.
ik lees afentoe weleens mee maar weet niets te posten. domheid enzo.
Trusten Vinniequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al een aantal dagen hoorEn als je nu 1 uur had gezegd kwam het meer in de richting
Trusten
Hey mligquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.
[..]
nee.
ik lees afentoe weleens mee maar weet niets te posten. domheid enzo.
Wat zal jij een enorme klootzak zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon, eerder de conclusie trekken dat ik iemand stom vind en dan die persoon negeren enzo
quote:
zijn eerstvolgende post is:quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NeukeN?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NeukeN?
Kvind jou wel lief, met jou wil ik wel neuken jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zal jij een enorme klootzak zijn.
Neuken?
Ik was ook een klootzak net, ik vroeg datzelfde, goed van mij he.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
[..]
zijn eerstvolgende post is:
[..]
Ik ben niet zo lief hoor. Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind jou wel lief, met jou wil ik wel neuken ja
ja viel me al op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was ook een klootzak net, ik vroeg datzelfde, goed van mij he.
Nee, wel een geologisch kompas en een hamer. Ik heb nog maar een keer ooit gegrondboord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja viel me al op.
heb je al een eigen grondboor?
oh oke. Wanneer mag je een grondboor hebben van je ouders? zo1 met de hand enzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel een geologisch kompas en een hamer. Ik heb nog maar een keer ooit gegrondboord.
Ja, hij is een klootzak zegt ie toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dus je wilt niet omdat ik lief ben, je wil gewoon alleen maar neuken?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Is het nog gelukt met de stofzuiger?
Ohquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hij is een klootzak zegt ie toch?
Nee, meer dat het me niet boeit dat mijn indruk over jou niet klopt (volgens jou), want die veranderd toch nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dus je wilt niet omdat ik lief ben, je wil gewoon alleen maar neuken?
wanneer mag je een grondboor hebben van je ouders? zo1 met de hand enzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Is het nog gelukt met de stofzuiger?
Die mag ik wel hebben, maar ik ga hem met school pas over anderhalf jaar gebruiken, en die dingen zijn eigenlijk te duur om zelf te kopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wanneer mag je een grondboor hebben van je ouders? zo1 met de hand enzo?
Ja is gelukt, maar hij blijkt ook te piepen als batterij bijna leeg is . dus hij doet weer precies hetzelfde.
huh zijn die duur.. :S oh ik wist niet dat die geld waard waren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die mag ik wel hebben, maar ik ga hem met school pas over anderhalf jaar gebruiken, en die dingen zijn eigenlijk te duur om zelf te kopen.
Mlig, houd een op met het blijven editen van je post!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wanneer mag je een grondboor hebben van je ouders? zo1 met de hand enzo?
Ja is gelukt, maar hij blijkt ook te piepen als batterij bijna leeg is . dus hij doet weer precies hetzelfde.
dacht dat die niet piepte wanneer batterij leeg was. eigen schuld
Te laat, ik mag nog niet autorijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Beter kom jij hierheen. Je verdient straf.
Van mij mag het wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te laat, ik mag nog niet autorijden
Mietjequote:
Ik durf niet zo goed in het donker te rijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mietje
Ik durf ook veel dingen niet... Denk ik.
Moet je een lampje aandoenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed in het donker te rijden
Je ziet niet zo ver hier in de polder als het donker is, ik vind het vervelend rijden. Zie mij eens illegaal bezig zijnquote:
Wel aantrekkelijk, dat rebelse gedrag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet niet zo ver hier in de polder als het donker is, ik vind het vervelend rijden. Zie mij eens illegaal bezig zijn
Had je maar al om half 9 naar bed moeten gaan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Het is bijna 1 uur, en het is doordeweeks.
Ik heb gesport, goed he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Had je maar al om half 9 naar bed moeten gaan!
Care, kan door elkaar gegooid worden toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koop gewoon alles in 1 kleur, is makkelijk bij het wassen
Ze zijn verkrijgbaar voor nog wat minder zelfs, maar de kwaliteit is niet altijd even goed danquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Care, kan door elkaar gegooid worden toch?
Maar zijn boxers een beetje verkrijgbaar voor 5 euro? Ik krijg ze altijd cadeau van iedereen.
Hehehe herkenbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koop gewoon alles in 1 kleur, is makkelijk bij het wassen
Naja, ik ben niet zo met mode bezig KT. Weet niet wat voor tips ik je kan geven behalve dat ik nooit dure kleding haal, maar ook niet het goedkoopste vw de kwaliteitquote:
DATquote:
Over het algemeen wel, ja. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Flips, jij bent een vrouwmens, jij bent goed met kleren.
Niks hoor, ik dacht ik geef je een complimentje dat je goed met kleren bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, ja. Wat wil je weten?
Oh dankjequote:Op dinsdag 6 november 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks hoor, ik dacht ik geef je een complimentje dat je goed met kleren bent.
Ongemeende complimentjes ftwquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks hoor, ik dacht ik geef je een complimentje dat je goed met kleren bent.
Hooooooiquote:
Gutquote:
Moet je maar naar tc gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel prima, beetje stil hier he?
HOAL DIE DE BEK LELLEKERDquote:
Grunningsquote:Op dinsdag 6 november 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet dat Twents voorstellen?
Okéquote:
Vast wel. Maar de vraag is: ook met elkaar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens rustig nou he...
Jullie krijgen beide nog wel een keer seks.
Dat ligt aan jullie 2... Voornamelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
[..]
Vast wel. Maar de vraag is: ook met elkaar?
Touché waarde KT, touché.quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ligt aan jullie 2... Voornamelijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ligt aan jullie 2... Voornamelijk.
Sorry vriend, not me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zoek nog wel een beetje liefde, weet niet of een van jullie dat kan schenken?
*schenkt een glaasje liefde in*quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zoek nog wel een beetje liefde, weet niet of een van jullie dat kan schenken?
Zij is bijna 5. Beetje jongquote:Op dinsdag 6 november 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Heb je ook geen zusje ofzo die een beetje liefde voor me over heeft?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |