Dank je, wat ben je toch een gentleman :$quote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje! Dan zal ik maar geen voorbeelden gaan posten. Ik zal je beschermen, Rokje. Als een koene ridder.
[..]
Doe ik niet, om Rokje te beschermen.
Zal jou eens spoileren :$quote:
Ik ging niet lapohunten hoorquote:
Oh ja.quote:
Dank je.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een gentleman :$
[..]
Zal jou eens spoileren :$
Ik zal je wel mijn hele fapmap opsturen.quote:
Ik was 30 rock aan het downloaden dus mn pc stond nog aan, maar uiteindelijk ging ie vanzelf uit want hij stond uit toen ik wakker werdquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je was voor de pc in slaap gevallen? Want je was nog op TC, of niet?
Hoe weet jij dan of Fera zoet is?quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan ben jij mijn zoete lekkernij in de donkere dagen.
Dan ging hij vrij laat uit, je was vanmorgen nog onlinequote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was 30 rock aan het downloaden dus mn pc stond nog aan, maar uiteindelijk ging ie vanzelf uit want hij stond uit toen ik wakker werd..
Ik werd om 14:00 wakkerquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ging hij vrij laat uit, je was vanmorgen nog online
sorryquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu in tranen uitbarst eh?
Ik zeg doenquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik zal je wel mijn hele fapmap opsturen.
Ow wacht, ik heb geen foto's van vrouwen die jij aantrekkelijk vindt.quote:
1. Lekker boeiend.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje of 9 stond hij sowieso nog aan
Wel uitgerust?
Omdat zij mijn slagroom is en ik haar chocoladestaafquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan of Fera zoet is?
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, ik heb geen foto's van vrouwen die jij aantrekkelijk vindt.
Slagroom kan ook zuur zijn hoorquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat zij mijn slagroom is en ik haar chocoladestaaf
Kom maar.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een gentleman :$
[..]
Zal jou eens spoileren :$
Verdiende loon voor die piraat.quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging niet lapohunten hoorDat zei ik tegen Aldo, maar hij faalde in het hunten én in het kapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.See what I did tharrrrrrr?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
God, I hope not.quote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slagroom kan ook zuur zijn hoor
Niet dat Fera dat is
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.See what I did tharrrrrrr?OMG.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk wordenquote:
Ik met Spike danquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk worden![]()
kom je mij dan bijtenquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk worden![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kom langs om je te vertellen dat ik alle sterren dezelfde naam heb gegeven en dat er chaos ontstaan is daardoorquote:
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?
Ja daar gaat het fout Loef.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.
Mijn vervloekte zachte aard ook.
Weltrustenquote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik weer ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |