Dank je, wat ben je toch een gentleman :$quote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje! Dan zal ik maar geen voorbeelden gaan posten. Ik zal je beschermen, Rokje. Als een koene ridder.
[..]
Doe ik niet, om Rokje te beschermen.
Zal jou eens spoileren :$quote:
Ik ging niet lapohunten hoorquote:
Oh ja.quote:
Dank je.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een gentleman :$
[..]
Zal jou eens spoileren :$
Ik zal je wel mijn hele fapmap opsturen.quote:
Ik was 30 rock aan het downloaden dus mn pc stond nog aan, maar uiteindelijk ging ie vanzelf uit want hij stond uit toen ik wakker werdquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je was voor de pc in slaap gevallen? Want je was nog op TC, of niet?
Hoe weet jij dan of Fera zoet is?quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan ben jij mijn zoete lekkernij in de donkere dagen.
Dan ging hij vrij laat uit, je was vanmorgen nog onlinequote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was 30 rock aan het downloaden dus mn pc stond nog aan, maar uiteindelijk ging ie vanzelf uit want hij stond uit toen ik wakker werd..
Ik werd om 14:00 wakkerquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ging hij vrij laat uit, je was vanmorgen nog online
sorryquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu in tranen uitbarst eh?
Ik zeg doenquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik zal je wel mijn hele fapmap opsturen.
Ow wacht, ik heb geen foto's van vrouwen die jij aantrekkelijk vindt.quote:
1. Lekker boeiend.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje of 9 stond hij sowieso nog aan
Wel uitgerust?
Omdat zij mijn slagroom is en ik haar chocoladestaafquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan of Fera zoet is?
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, ik heb geen foto's van vrouwen die jij aantrekkelijk vindt.
Slagroom kan ook zuur zijn hoorquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat zij mijn slagroom is en ik haar chocoladestaaf
Kom maar.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een gentleman :$
[..]
Zal jou eens spoileren :$
Verdiende loon voor die piraat.quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging niet lapohunten hoorDat zei ik tegen Aldo, maar hij faalde in het hunten én in het kapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.See what I did tharrrrrrr?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
God, I hope not.quote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slagroom kan ook zuur zijn hoor
Niet dat Fera dat is
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.See what I did tharrrrrrr?OMG.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk wordenquote:
Ik met Spike danquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk worden![]()
kom je mij dan bijtenquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil een dagje met haar stappen.. Dat gaat leuk worden![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kom langs om je te vertellen dat ik alle sterren dezelfde naam heb gegeven en dat er chaos ontstaan is daardoorquote:
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je ook zo smooth tegenover Pinda?
Ja daar gaat het fout Loef.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.
Mijn vervloekte zachte aard ook.
Weltrustenquote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik weer ga slapen
Je gaat vooruit.quote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik was vooral lief en bood een luisterend oor.
Mijn vervloekte zachte aard ook.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kom langs om je te vertellen dat ik alle sterren dezelfde naam heb gegeven en dat er chaos ontstaan is daardoor
Was het zo'n: "Ben ik lief tegen haar, krijg ik zo'n kut t-shirt!" shirt?quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar gaat het fout Loef.
Been there, done that, got the tshirt
Slaap zachtquote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb zo'n t-shirt:quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar gaat het fout Loef.
Been there, done that, got the tshirt
Ja en dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hoe weet jij dat ik in een bus zit?quote:
The horrorquote:
Dan zou ik het shirt aan haar moeten geven.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja en dan..elegantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik in een bus zit?
Ja diequote:Op maandag 5 november 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het zo'n: "Ben ik lief tegen haar, krijg ik zo'n kut t-shirt!" shirt?
Zo rol ik.. Met een vleugje kermis in m'n hoofdquote:
Ik vind lieve jongens zelfs leuk. Maar ik ben niet normaal. Geen echte vrouw.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die
of die met "je bent echt perfect, had ik maar een vriendje zoals jij"
wtf bitch, ik ben hier toch
Would hit. Hard.quote:
Trustequote:Op maandag 5 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
Dat zeiden ze gelukkig nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die
of die met "je bent echt perfect, had ik maar een vriendje zoals jij"
wtf bitch, ik ben hier toch
Maar wel echt mijn slagroom op de staaf.quote:Op maandag 5 november 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind lieve jongens zelfs leuk. Maar ik ben niet normaal. Geen echte vrouw.
Waren ze allemaal maar zoals jij.quote:Op maandag 5 november 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind lieve jongens zelfs leuk. Maar ik ben niet normaal. Geen echte vrouw.
dan verveel je in ieder geval nietquote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.. Met een vleugje kermis in m'n hoofd
daar ken ik er ook nog wel een vanquote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waren ze allemaal maar zoals jij.
Nu ook weer een hele goede vriendin van me.
Heeft een ex met losse handjes.
Is echt een niksnut, zit het liefste een beetje op de bank te blowen met zijn maten.
Ze ziet er goed uit, is leuk, spontaan etc
De mannen heeft ze voor het uitzoeken.
Nu wil ze hem toch nog een kans geven.
Echt, ik snap jullie niet meer
Nou ik wil verder niks met haar ofzo, is gewoon alleen een hele goede vriendin.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ken ik er ook nog wel een van
of wat leuk een stapmaatje maar meer ook niet hoor
Wat ben je toch romantisch.quote:Op maandag 5 november 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wel echt mijn slagroom op de staaf.
Vanmiddag poste ik nog dat ik vrouwen ook niet begreep. Het is echt zo, ik kan moeilijk contact leggen met mensen van m'n eigen geslacht.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waren ze allemaal maar zoals jij.
Nu ook weer een hele goede vriendin van me.
Heeft een ex met losse handjes.
Is echt een niksnut, zit het liefste een beetje op de bank te blowen met zijn maten.
Ze ziet er goed uit, is leuk, spontaan etc
De mannen heeft ze voor het uitzoeken.
Nu wil ze hem toch nog een kans geven.
Echt, ik snap jullie ze niet meer
Nevahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan verveel je in ieder geval niet
mensen zien soms niet wat er dichtbij hun staatquote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik wil verder niks met haar ofzo, is gewoon alleen een hele goede vriendin.
Maar dat soort dingen snap ik dan gewoon niet.
Als ze nu wanhopig was omdat ze verder niemand kan krijgen ofzo.
Maar dat is het niet
Bij de juiste meisjes wel ja.quote:
De gentleman is nog niet uitgestorven. Een gedachte die hoop geeft.quote:
Nee hoor, we zijn er nogquote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
De gentleman is nog niet uitgestorven. Een gedachte die hoop geeft.
heloef, restoring hope in humanity since 1994quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
De gentleman is nog niet uitgestorven. Een gedachte die hoop geeft.
Allemaal verstopt op FOK!quote:
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was het voor dat ik op Fok! kwam ook al hoor
Ik ben dat nog steeds.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
Voor dat ik op FOK! kwam was ik nog onwetend qua zo'n beetje alles.
Much to learn you still have young padawanquote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
Voor dat ik op FOK! kwam was ik nog onwetend qua zo'n beetje alles.
Was jij het niet die laatst zat te zeiken over het feit dat je niet snapte dat andere mensen wondjes maakten bij het scheren?quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Tha hell, een baard scheren met een scheermesje is geen pretje
Klopt, maar wie zegt dat ik wondjes maak?quote:Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Was jij het niet die laatst zat te zeiken over het feit dat je niet snapte dat andere mensen wondjes maakten bij het scheren?
Maar je ervaart wel hoe lastig het is. Wellicht toon je nu wat meer empathie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar wie zegt dat ik wondjes maak?En dat zonder spiegel
Herkenbaarquote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanmiddag poste ik nog dat ik vrouwen ook niet begreep. Het is echt zo, ik kan moeilijk contact leggen met mensen van m'n eigen geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |