Ja Poulsen is erg goedquote:
Jaquote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het zal vanavond ook wel over Manchester City-Ajax gaan. Wat voorspelt Gijp? 14-1?
Laatste minuut goltje.quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Suljemani mocht vanavond opdraven tegen Jong Heracles
4-3![]()
Yo Yo Yoquote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef AttunPalalin het volgende:
Mijn naam is Ryan Babel, wat ik vertel is geen fabel.
ja leuk grapje hequote:
Ja maar dit is een neger.quote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef Mandéra het volgende:
Dit was toch gewoon terecht rood of wat?
alleen die laatste manquote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef TheSolution het volgende:
Dit is nog best knap voorspeld ook
Ajax en Feyenoord?quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waren ook niet echt moeilijk. Behalve Inter
En die zei Schelvisquote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waren ook niet echt moeilijk. Behalve Inter
quote:
quote:
Terecht.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan was wel erg gretig om die girl te kussen.²
Doodzieke chick!quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Was hij kwijt dan?quote:
Lekker zo'n snor met natte zoen op je wangen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het vrouwtje de pizza hapjes al in de magnetron aan het zetten?quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens mij moet je dan tieten hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef AttunPalalin het volgende:
Wanneer staat Escha eens in de Playboy?
Wat een geile slet is dat, zeg.
Britt en dat soort types mogen er ook inquote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan tieten hebben
5,5 miljoen voor een 10maanden contractquote:
Hopelijk niet letterlijkquote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Escha vanachter de bar, mijn hoogtepunt van de avond.
Ja bij ons is geld geen probleem hequote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef satecl het volgende:
[..]
5,5 miljoen voor een 10maanden contract
Ik weet me te beheersen.quote:
Inderdaad, hoe smerig was datquote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
B
[..]
Britt en dat soort types mogen er ook in
Girl legt nu een glas thee op tafel met allerhande hapjes.quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het vrouwtje de pizza hapjes al in de magnetron aan het zetten?
Daar doe je Boni te kort mee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef satecl het volgende:
Ruiter op dit moment veruit de beste keeper van de Eredivisie.
Waar keept die?quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar doe je Boni te kort mee.²
Oh, ik dacht Konstantinos Kostas Lamprouquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef satecl het volgende:
Ruiter op dit moment veruit de beste keeper van de Eredivisie.
Nee man, die is nog slechter dan die wegwerker bij Ajax.quote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Konstantinos Kostas Lamprou
Boni Lamprou?quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar doe je Boni te kort mee.²
Jammer genoeg is het geen nèger.quote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef AttunPalalin het volgende:
Ik vind Banshee wel een romige boy.
²
Ik snap de clou nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap die reclame met clooney niet helemaal.
De clou ontgaat je, nie?quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap die reclame met clooney niet helemaal.
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermaak voor in de reclame
http://video.sport1.nl/main/clips/29720/sierds-goooooooooooooool
Sierd de Vos viert goal op Braziliaanse wijze
Heb je een woord van de dag vandaag?quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Boni heeft dijwerken waar menig fundering jaloers op is. Je zou er de Eiffeltoren op kunnen bouwen.²
Kan je weer eens een essay schrijven? Ik probeer mijn leven in te richten naar de door jou voorgeschreven richtlijnen, maar bepaalde leefregels zijn inmiddels wat verouderd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Boni heeft dijwerken waar menig fundering jaloers op is. Je zou er de Eiffeltoren op kunnen bouwen.²
Mwah, ze stond zeker niet vooraan, maar lekker boeiend, toch een heerlijk wijf. Die Danny Vera heeft het goed bekeken, das zelf geloof ik ook nog een aardige oude lulquote:
Volgens is is Danny wel een aardige gast hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ze stond zeker niet vooraan, maar lekker boeiend, toch een heerlijk wijf. Die Danny Vera heeft het goed bekeken, das zelf geloof ik ook nog een aardige oude lul
[ afbeelding ]
35, valt mee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ze stond zeker niet vooraan, maar lekker boeiend, toch een heerlijk wijf. Die Danny Vera heeft het goed bekeken, das zelf geloof ik ook nog een aardige oude lul
[ afbeelding ]
Ze kan gewoon achter Boskamp gaan staanquote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Escha heeft een leuk koppie. Ze moet alleen wel wat meer bamihappies eten, want die waait in Scheveningen gewoon weg.
Kantineheld is ergerquote:
Zonde van de zendtijd.quote:
Ik bedoelde meer club;) dit is idd 6e klasse onderbond. Dikke poepclub, als je scheld krijg je geelquote:
Hij kom jij aan mijn vakantiefotoquote:
Kijk, over dit soort weetjes stel jij vragen waar ik dan nog nooit van gehoord heb.quote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
De grootste fout die Derksen ooit heeft gemaakt was om de jonge Ton Blanker spits van Ajax in 1979 in de VI de nieuwe Cruijff te noemen.
Speelde al snel bij Excelsior en belandde in de bajes.
Een andere grote fout was de voormalig voorzitter van Groningen achter de tralies laten belanden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
De grootste fout die Derksen ooit heeft gemaakt was om de jonge Ton Blanker spits van Ajax in 1979 in de VI de nieuwe Cruijff te noemen.
Speelde al snel bij Excelsior en belandde in de bajes.
The photoshop is strong with this onequote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme Renze jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een andere grote fout was de voormalig voorzitter van Groningen achter de tralies laten belanden.
Aldus Johan zelf.
Renze de Vries
Beiden op een WK gespeeld anders.quote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wildschut, matig voor Feyenoord. Vooral blind.
Piet en Danny?quote:
Die hoef ik echt niet in het mooiste shirt ter wereld te zienquote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wildschut, matig voor Feyenoord. Vooral blind.
Yup, één egaal kleurtjequote:Op maandag 5 november 2012 21:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
The photoshop is strong with this one
Bij PSV hoef ik hem inderdaad ook niet te zien, maar ik had het over Feyenoord.quote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die hoef ik echt niet in het mooiste shirt ter wereld te zienWij leiden zelf betere spelers op. Misschien dat ze hem kunnen verpatsen aan een paarden eigenaar die nog een renner zoekt
quote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij PSV hoef ik hem inderdaad ook niet te zien, maar ik had het over Feyenoord.
Standaard minimum niveau wordt zeker bereikt, maar geen topshow voor VI-doenquote:
Hey ZuidGrens, wil je de Johan Derksen muziek quiz nog doen? Ik zit 'm maar de hele avond te pluggen, maar ik nog maar één iemand heeft 'm geprobeerd (met een niet onverdienstelijke 1 uit 10 score).quote:
Hmm, dan moet ik hem even opzoeken, maar ik weet niet of ik genoeg historisch besef heb. om een voldoende te halen. Daarnaast laat ik me niet voor het karretje spannen door de eerste de beste popie-jopie user.quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey ZuidGrens, wil je de Johan Derksen muziek quiz nog doen? Ik zit 'm maar de hele avond te pluggen, maar ik nog maar één iemand heeft 'm geprobeerd (met een niet onverdienstelijke 1 uit 10 score).
Bij jou heb ik er vertrouwen in dat je wellicht een voldoende uit het vuur weet te slepen.
Dit is niet zomaar een popie jopie kwis, dat moet je toch beseffen. Maar goed als je het me al kwalijk neemt dat ik enig historisch besef heb kan je hier net zo goed een kleuter neer zetten.quote:Op maandag 5 november 2012 22:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik hem even opzoeken, maar ik weet niet of ik genoeg historisch besef heb. om een voldoende te halen. Daarnaast laat ik me niet voor het karretje spannen door de eerste de beste popie-jopie user.
Een 6je zou makkelijk moeten lukken, en daar doen we het voor natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
1) Johan ging naar Chicago op zoek naar ...?
2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?
3) is Johan positief of negatief over BB King?
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?
Nou, vul jij het zelf maar in Johannes. Want jij wil nu meer zijn dan een presentator.quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een popie jopie kwis, dat moet je toch beseffen. Maar goed als je het me al kwalijk neemt dat ik enig historisch besef heb kan je hier net zo goed een kleuter neer zetten.
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, vul jij het zelf maar in Johannes. Want jij wil nu meer zijn dan een presentator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen 4, 5, 7, 8, 9 en 10 zijn echt behoorlijk makkelijk.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Eens. Maar vraag 6 wist ik niet, en 3 is ook pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen 4, 5, 7, 8, 9 en 10 zijn echt behoorlijk makkelijk.
Vraag 3 is gokken (als je het Hemd vh Lijf interview niet uit je hoofd kent), en zoals je weet gokt Johan altijd goed.quote:Op maandag 5 november 2012 22:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eens. Maar vraag 6 wist ik niet, en 3 is ook pittig.
Vragen 1 en 2 bleken te moeilijk voor iedereen, dat was dan ook iets voor de experts.quote:
Het was te veel werk voor maar drie personen die het wilden proberen.quote:
En een ander bandlid is de dochter van de nu nog op TV zijnde Bruce Forsyte de showmaster.quote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was te veel werk voor maar drie personen die het wilden proberen.
Als aanvulling op vraag zes wil ik trouwens nog melden dat het lied "Save your kisses for me" van Brotherhood of Man ook het festival wist te winnen.
Eén van de bandleden was duidelijk zo onder de indruk van Johan dat hij zijn looks volledig had overgenomen.
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad minachting van de kwismasterquote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over het mooiste shirt dat er is, niet over die damclub supportersquote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij PSV hoef ik hem inderdaad ook niet te zien, maar ik had het over Feyenoord.
Volgens mij vergis je je dan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had het over het mooiste shirt dat er is, niet over die damclub supporters
Niet downloaden, PSV werd helemaal kapot gemaakt te beginnen met de aftrap van Lens daarna Manolev...quote:
Bedankt!quote:Op maandag 5 november 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je het zo onvriendelijk vraagt:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2c8-19b8fd049486.mp4
quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]ja wrijf het er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen 4, 5, 7, 8, 9 en 10 zijn echt behoorlijk makkelijk.![]()
stuur hem in naar VIquote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is je reinste censuur dat dat er niet opkomt.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heeft niemand het filmpje van Genee naar de redactie gestuurd? Die van de gaykrant?
Toen was ik Mr. Bigstarquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Johannes bescheiden als altijd. Jouw koekoeksklok heeft de uitzending toch ook gehaald?
Oh Johnnyquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad cowboytijden.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je het zo onvriendelijk vraagt:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2c8-19b8fd049486.mp4
kieftquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En wie komt er vrijdag? Aad, Schelvis of Kieft?
2 seconden eerder.quote:
Echte VI-hooligans doen niet aan modieuze onzin als facebook en twitter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
2 seconden eerder.
Echte VI Hooligans hebben VI op Facebook.
Wikipedía.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
ken hooguit een keertje op wikipeediejah.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kooijemans heeft een kleintje.
http://www.mediacourant.nl/?p=138998
Juist jaquote:Overigens heeft Kooijman in zijn liefdesleven geen last van fysieke tekortkomingen. “Dat is het enige terrein waar mijn pik heel erg groot en goed is en goed werkt. Ik heb echt een enorme vleeslul van 28 centimeter.“
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kooijemans is een 180cm lange vleeslul.
WTF @ dat interviewquote:
Óf de heren zitten in het echte VI decor, óf om zes uur 's ochtends bij de toiletten van een wegrestaurant, maar anders accepteer ik zoiets niet als VI anekdote.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Frank de Boer, maar dat was bij VI Vandaag
Ik straks nog een stukje van die uitzending zitten kijken waarin Gijpie later kwam door de sneeuwquote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef Ties02 het volgende:
ouwe compilaties bekijken, lekker man
hier was Demen Bülbul nog te gast
Niks mis mee ouwe pikquote:Op donderdag 8 november 2012 00:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik straks nog een stukje van die uitzending zitten kijken waarin Gijpie later kwam door de sneeuwMet jouw regiogenoot Dijkstra als gast, heerlijk man
Dat is ongeveer mijn all-time favoriet, werkelijk unieke televisie. De presentator zit in een andere studio met een ronddraaiend Eredivisie Live logo, Gijp parkeert zijn Dodge als een baas op de stoep, en over bazen gesproken: Emile neemt de taken van Wilfred gewoon klakkeloos over.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik straks nog een stukje van die uitzending zitten kijken waarin Gijpie later kwam door de sneeuwMet jouw regiogenoot Dijkstra als gast, heerlijk man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |