Wijnaldum, niets mis mee. De rest wel ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef Grifte het volgende:
Fer, Cabral, Castaignos, Wijnaldum, Leerdam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuile tyfushonden
Aangezien hij zelf in zo'n domme reclame gefigureerd heeft heeft hij geen recht van spreken meer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
Nu praat Derksen opeens dat gedrag goedWat een rare man is het toch.
Waarom de haat? Gini doet altijd een Rotterdam West teken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef Grifte het volgende:
Fer, Cabral, Castaignos, Wijnaldum, Leerdam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuile tyfushonden
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:47 schreef S0nic het volgende:
Koeman heeft natuurlijk nooit voor het geld gekozen vroeger
Mag jij Schelvis niet zo?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef tong80 het volgende:
Wie is de kledingsadviseur van die loser
Haten op Emilioquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef tong80 het volgende:
Wie is de kledingsadviseur van die loser
quote:
Omdat Feyenoord schande van Leerdam spreekt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Sulejmani en V/D Wiel als hij gebleven was hadden ook nauwelijks gespeeld, ik snap echt niet dat er nu bij Feyenoord opeens zo'n drama van Leerdam gemaakt wordt
Dat doen ze over elke speler die daar niet wil spelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord schande van Leerdam spreekt.
Klopt.quote:
Zitten er minstens 3 aan tafel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een persoonlijkheid acteren op tv
Denk voor VV Pernis.quote:
Godverdomme die film speelde nog dagen in mijn hoofd!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is helaas niet van het niveau SS Doomtrooper
Kijk jij ook over straat goed de hele tijd om je heen of je een paars monster zag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Godverdomme die film speelde nog dagen in mijn hoofd!
Ik durf niet meer op straatquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jij ook over straat goed de hele tijd om je heen of je een paars monster zag?
Spelen het beste voetbal, ik zie het wel gebeuren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt gewoon weer kampioenvan de armoede wel.
Kantineheld van de week GGMM, over zijn sfeerbijdrage aan de VBL-kantine op het internetforum Fok!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, wanneer gaan wij allemaal er heen?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kantineheld van de week GGMM, over zijn sfeerbijdrage aan de VBL-kantine op het internetforum Fok!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kantineheld van de week GGMM, over zijn sfeerbijdrage aan de VBL-kantine op het internetforum Fok!
Inderdaad, goed aankoopbeleid heeft die man.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Brands krijgt zeer onterecht veel kritiek over zich heen idd.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
Alsof een verdedigende middenvelder überhaupt een speler is waarvoor je een seizoenskaart koopt.
En waarschijnlijk doen ze allemaal hetzelfde: foto'tje maken en posten op Twitter/Facebook vertellen dat ze bij VI zitten..quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef Adelante het volgende:
Al die gasten met smartphone in het publiek
Goede vraag. Kunnen we ze souffleren wanneer ze clicheetjes vergeten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, wanneer gaan wij allemaal er heen?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
En waarschijnlijk doen ze allemaal hetzelfde: foto'tje maken en posten op Twitter/Facebook vertellen dat ze bij VI zitten..
Nu hoor ik het ookquote:
BMI naar De Graafschap, opvolger van Ted van der Pavertquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sneijdert naar United. Opvolger van Scholes.
Het is een positieve verandering, ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:56 schreef Ties02 het volgende:
Ajax doet ook een jaartje normaal hoor het is meteen weer hosanna
Hij maakt je clubje even belachelijkquote:
iddquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij maakt je clubje even belachelijk
Je moet niet met 3 verdedigers spelen tegen zo'n voorhoede.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
nee maar vrij logischdat psv wint
Geniaal.quote:
Wat lijkt precies op een Tarantino film?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ah, nu komt die tarantino-wannebee-film
[..]
Dit is alleen leuk als j0rdiii het doet.
smoking aces.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lijkt precies op een Tarantino film?
Ze zouden hem een stadionverbod moeten geven voor opruiingquote:
Waren nog een paar stewards gewond geraakt door verdrukking bij die actiequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ze zouden hem een stadionverbod moeten geven voor opruiing
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 22:14:09:nu op stap in antwerpen.....#dock's cafe http://t.co/tj75u5Ze reageer retweet
Goede foto ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef Grifte het volgende:
De (andere) Witte is gewoon op stap nu, wat een baas[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 22:14:09:nu op stap in antwerpen.....#dock's cafe http://t.co/tj75u5Ze reageer retweet
Ach, dat gaat wat te ver maar ik vind het wel echt een ongelooflijk lage actie van hem.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ze zouden hem een stadionverbod moeten geven voor opruiing
Het stelen van alle schoenen uit de Arsenal kleedkamer om deze richting Afrika te sturen op zijn laatste dag was dan wel ludieker jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach, dat gaat wat te ver maar ik vind het wel echt een ongelooflijk lage actie van hem.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:10 schreef Anno2012 het volgende:
Supporters geven ze voor veel minder al stadionverboden
Wist ik niets van, maar als hij zo nobel wil zijn om schoenen naar Afrika te sturen kan hij die toch ook wel gewoon kopen van zijn miljoenensalaris? Maar goed, zie nog wel in dat het ludiek is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stelen van alle schoenen uit de Arsenal kleedkamer om deze richting Afrika te sturen op zijn laatste dag was dan wel ludieker ja
Harde internet-Arsenal fan deze manquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wist ik niets van, maar als hij zo nobel wil zijn om schoenen naar Afrika te sturen kan hij die toch ook wel gewoon kopen van zijn miljoenensalaris? Maar goed, zie nog wel in dat het ludiek is.
Die reactie na de goal daarentegen, telkens als ik er aan herinnerd wordt of het doelpunt zie kan ik er weer boos om worden. Smerige hond is het. Jammer dat hij niet geraakt is toen de bus van Togo beschoten werd. Niet dood of zo, maar gewoon kogeltje in de knie was prima geweest.
Ach ja, ik had natuurlijk een seizoenkaart moeten hebben en om de andere week in het stadion moeten zitten. Helaas, dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Harde internet-Arsenal fan deze man
Is die ook maar een kwartiertje of wel volledig?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:35 schreef Jivis het volgende:
Hier de mp4 trouwens:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)379-37ec122fc562.mp4
Geen idee, hij blijft trouwens ook hangen bij mijquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is die ook maar een kwartiertje of wel volledig?
Is alleen het laatste kwartier.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geen idee, hij blijft trouwens ook hangen bij mij.
Overigens is die maar 197mb zie ik net, dus misschien is hij inderdaad niet volledig.
Iedereen, RTL is namelijk weer eens driekwart van de uitzending vergeten online te zetten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
Wtf, ik zie alleen het laatste stukje na de laatste reclame.![]()
Klootzakken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen, RTL is namelijk weer eens driekwart van de uitzending vergeten online te zetten.
Met Schelvecchio weet ik zeker dat het een topshow is, mijn vraag was of het een legendarische show was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Schandalig al die vragen elke week of het een topshow was, dat is het namelijk altijd.
Doe even normaal zeg.
Topshow dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Schelvecchio weet ik zeker dat het een topshow is, mijn vraag was of het een legendarische show was.
Let op de nuance.
Thanks!quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb het ook nog even geupload naar wetransfer;
http://wtrns.fr/4yWbS-H4SPKDgY
Bedankt voor de moeite!quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Nice! Lekker snel ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:21 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat was de voorspelling van Derksen voor de wedstrijd Ajax - Vitesse?
Door de goals van Bonyquote:
Vorige week alles foutquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
toto gaat lekker voor Johan Ajax en Juventus goed
PSV ook
Ik kijk uit naar de foto's, maar uitgaande van alles wat ik weet over Genee lijkt het me niet waar.quote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Weet iemand van jullie of Wilfred Genee ooit in een filmpje in een uitzending van twee voor twaalf heeft "geacteerd"?Meestal zijn die filmpjes van de kunstacedemie HKU. Heeft hij ooit iets van toneelschool of zoiets gedaan?
Ik zit een uitzending van gister op Best24 te kijken van een aflevering van 1994 ergens en daarin is een filmpje met daarin een gast waarvan ik 90% zeker ben dat het Genee is. Het is echt ontzettend gay-achtig gefilmd en hij is daar heel jong en gespierd met ontbloot bovenlijf.
Ik zal morgen even een foto van m'n TV maken of zo () maar heb geen idee hoe ik de beelden hier ga krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Inderdaad. De afwezigheid van Gijpie was vreselijk, maar leverde wel een paar bazencombinaties op (Schelveccio-Hansie, Shelveccio-Boskamp, Boskamp-Aad)...heerlijk man, laat gaanquote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Neuroscience het volgende:
Jan er morgen weer
Eigenlijk wil ik (weer?) een uitzending met de twee Witten.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Neuroscience het volgende:
Jan er morgen weer
Eigenlijk wil ik (weer?) een uitzending met de twee Witten.
Dan laat Wilfried het niet zien natuurlijk!quote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Johan gaat lekker. Alleen FC Twente moet nog winnen en hij heeft alles goed.
[ afbeelding ]
Dat gaat hem dus niet worden.quote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Johan gaat lekker. Alleen FC Twente moet nog winnen en hij heeft alles goed.
[ afbeelding ]
Ja, houd maar op.quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
2-0 voor Twente inmiddels!
quote:Op zondag 4 november 2012 04:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de foto's, maar uitgaande van alles wat ik weet over Genee lijkt het me niet waar.
Wilfred heeft namelijk op kosten van de ouders in Groningen rechten gestudeerd. Daarnaast maakte hij furore bij OOG TV, waar hij onder meer in een bakfiets met een gast door de Herestraat fietste.
Over zijn carriere als cabaretier zal ik maar niet beginnen, want die anekdotes rollen er zo uit.
Dus wie weet heeft heeft hij in zijn vrije tijd ooit iets voor de HKU gedaan, maar het lijkt me zeer sterk. Vooral het feit dat hij ooit behoorlijk gespierd was lijkt me sterk voor een modale keeper van een plaatselijke amateurclub.
WTF Wilfred wat doe jequote:Op zondag 4 november 2012 15:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Mooi geformuleerd trouwens.
Haha, die moet eigenlijk naar de redactie gemaild worden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Mooi geformuleerd trouwens.
Alle 6?quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Johan Derksen heeft alles goed bij de TOTO.
Wat een baas. Ik kan niet wachten op zijn reactie morgenquote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
O.a. Ajax - Vitessequote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Alle 6?welke 6 waren dat dan?
+ De terugkeer van Boskamp, het is nu al een topshowquote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Alle 6?welke 6 waren dat dan?
doet natuurlijk alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En "wat heb ik gewonnen" en dan een kado'tje van de sponsorquote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat een baas. Ik kan niet wachten op zijn reactie morgen
quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef Chiappucci het volgende:
Haha, en dat nadat hij er vorige week 0 goed had
quote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen, held.
Bony speler vd week vermoed ik.
Misschien heeft Schaken Johan eens hele dure sigaren gegeven.quote:Op zondag 4 november 2012 23:34 schreef tompsv18 het volgende:
Schaken heeft weer een 7 gekregen van die redacteur![]()
Die willen ze gewoon op de eerste plaats van dat klassement houden
Hij zal wel heel druk zijn met werk of studie want ook op SigaarSnor zie ik alleen een paar automatische updates.quote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Veerboot gebeurd
Misschien was zijn boodschap er één die sommigen op Fok niet bereid waren te horen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik vertrouw het niet helemaal, ik schakel Knipping en van Duuren in
Misschien heeft het wel iets te maken met de RTL4 youtube blokkade maffiaquote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien was zijn boodschap er één die sommigen op Fok niet bereid waren te horen.
Verdacht, ik vermoed dat we de daders binnen het Jan Kooijemans fantopic kunnen vinden.
Mogelijkerwijs hebben we te maken met een Halina Reijn hater.quote:Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel iets te maken met de RTL4 youtube blokkade maffia
Toen zaten in de Toto nog onbeduidende wedstrijden als Mallorca - Rayo Vallecano waar Derksen zijn kennis op los kon laten: "Op Mallorca wint Mallorca."quote:Op maandag 5 november 2012 00:03 schreef Ties02 het volgende:
Hier had Johan er ook 6 goedalleen waren het er toen nog negen
Hier 8 van de 9!
Toppertje die Johan.quote:Op maandag 5 november 2012 00:03 schreef Ties02 het volgende:
Hier had Johan er ook 6 goedalleen waren het er toen nog negen
Hier 8 van de 9!
En dan is het alweer bijna half 9quote:Op maandag 5 november 2012 14:49 schreef Neuroscience het volgende:
Eerst nog even wat artikeltjes lezen en dan het showtje van vrijdag terugkijken. Heerlijk man.
Hmm, even gas geven zodat ik dat haalquote:Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef Grifte het volgende:
19.25 eerste aflevering van VI Vandaag
Genee/Derksen met als gast: Gert Kruys, jawel
ZONNE VUURBAL UIT JE UITLAAT JONGUHquote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, even gas geven zodat ik dat haal
STOP! Politie! is de naam van het nieuwe onderzoek-journalistiek programma van Knipping en Van Duren.quote:Op maandag 5 november 2012 15:37 schreef Parafernalia het volgende:
Irritant dat VI wordt onderbroken voor "STOP! Politie!". En binnenkort wordt de kantineheld vervangen door Piet's Weerbericht.
18:00 Helden van 7: Operation repoquote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Evertjan het volgende:
wat moet ik dan nu kijken om 1900? Toch geen herhaling van the A-Team?
of over ijs rijdende truckersquote:Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
18:00 Helden van 7: Operation repo
18:25 De politie op je hielen!
19:25 VI Vandaag
19:55 Stop! Politie
20:30 Voetbal International
Tja, waar kun je het nog verder over hebben? Misschien de Amerikaanse verkiezingen?quote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef tjoptjop het volgende:
Sowieso een dagelijkse show vind ik niks. Vaak wat daar besproken is wordt niet mee rin VO besproken. Zelfde met Europa League wedstrijden, komt zelden aan bod tijdens VI omdat alles al die donderdag gezegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |