Jouw onderschrift is niet in lijn met de Trias Politicaquote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus als je nog langer slecht blijft slapen, kun je altijd nog opteren voor een verhaal voor het slapengaan.
Natuurlijk is dat een belofte. Wat is een belofte?quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Murdera het volgende:
Goed samzz, is dat een belofte? Dan ben ik er klaar voor.
quote:
Nou en?quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Jouw onderschrift is niet in lijn met de Trias Politica.
Het verbaast mij niks. Als het buiten de lijntjes is, vind jij het niet per definitie erg.quote:
Klopt. Alleen maar binnen de lijntjes kleuren is soms ook zo saai.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks. Als het buiten de lijntjes is, vind jij het niet per definitie erg.
Wanneer gaan wij es samen buiten de lijntjes kleuren dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Alleen maar binnen de lijntjes kleuren is soms ook zo saai.
Niet, hequote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij es samen buiten de lijntjes kleuren dan?
Dat weet je nu al zeker voor de rest van je leven?quote:
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je nu al zeker voor de rest van je leven?
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kan.
Je boekt progressiequote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.
Hooguit gezien vanuit jouw blikveld.quote:
True, true.quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hooguit gezien vanuit jouw blikveld.
Ik heb helaas geen kristallen bolquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.
Ik heb geen haast. Ik geniet gewoon optimaal van de voorpret.quote:
Ik zou niet gaan hopen als ik jou wasquote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen haast. Ik geniet gewoon optimaal van de voorpret.
Ik hoop niet, ik verwacht...quote:
Vertrouwens-builder dit. Top.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kan.
Photobucket die de nieuwe Instagram wil worden lay-out?quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Photobucket is helemaal veranderd, ik kan er niet mee omgaan.
Ik weet niet wat Instagram is (?) maar ik weet wel dat ik geen idee heb hoe ik bij m'n oude foto's moet komen zonder iedere keer naar beneden te scrollen en te wachten tot alle foto's geladen zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Photobucket die de nieuwe Instagram wil worden lay-out?
Dan is het iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat Instagram is (?) maar ik weet wel dat ik geen idee heb hoe ik bij m'n oude foto's moet komen zonder iedere keer naar beneden te scrollen en te wachten tot alle foto's geladen zijn.
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vindenquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het iets anders.
Ik doelde hier op. Ergens anders las ik dat ze die functionaliteit wilde integreren in de UI van Photobucket.
Dat noemen ze dan vooruitgangquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vinden.
Ik weet wat Photobucket is.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vinden.
Eerst hadden ze pagina's die je dan aan kon klikken om zo naar de gewenste pagina te gaan. Nu niet meerquote:
God, neequote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wat Photobucket is.Wees maar alvast gewaarschuwd, wellicht wordt het binnenkort nog erger.
Misschien valt het mee. Ik lees dat de fotoservice van Twitter door Photobucket wordt verzorgd. Dat betekent niet dat ze heel Photobucket op de kop gaan gooien.quote:
Nee, dat hebben ze al gedaan, zoals ik zei. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij m'n oude foto's moet komenquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien valt het mee. Ik lees dat de fotoservice van Twitter door Photobucket wordt verzorgd. Dat betekent niet dat ze heel Photobucket op de kop gaan gooien.
http://thenextweb.com/twi(...)latform-celebrities/
Zitten daar naaktfoto's bij?quote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze al gedaan, zoals ik zei. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij m'n oude foto's moet komen.
quote:
Naaktportretten?quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee. Maar wel veel foto's van oude tekeningen en schilderijen en opdrachten en zo.
Een van de opdrachten betrof wel een naaktkat, ja.quote:
Was het proberen waard.quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee. Maar wel veel foto's van oude tekeningen en schilderijen en opdrachten en zo.
Doe hem een foto van die kale poes dan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
Een van de opdrachten betrof wel een naaktkat, ja.
Ja, voor aan de muur hierquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem een foto van die kale poes dan.
Goed danquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem een foto van die kale poes dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Goed dan.
Da's van Facebook, niet van Photobucket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik kan 'm op Photobucket niet vindenquote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's van Facebook, niet van Photobucket.
quote:
Wat, heb jij haar op facebook?quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's van Facebook, niet van Photobucket.
Nee, maar ik herken een URL als ik er één zie.quote:
Je ziet toch aan de url al dat ie van Facebook komtquote:
Mensen die Samzz niet op FB hebbenquote:
Guilty.quote:
Lawyered.quote:
Ik ben toch judge, jury and executioner.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben toch judge, jury and executioner.
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?quote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Barbusse het volgende:
Heb je dan ook zo“n charmant helmpje?
Omdat ik anders heul anti-autoritair ga wordenquote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?
Of je die wel schoon houd. Erectieinspectiequote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?
Erectieinspectiequote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of je die wel schoon houd. Erectieinspectie
Damnquote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MI's... Ik haat zequote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou ik die taak wel toebedelenquote:
Check.quote:
ik vind mezelf stiekem de laatste tijd te lief om streng te kunnen zijnquote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou ik die taak wel toebedelen. Meteen lijfstraffen geven als het niet schoon genoeg is.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind mezelf stiekem de laatste tijd te lief om streng te kunnen zijn
Dan trek je je leren pakje aanquote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaquote:
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ze word weer bevredigt. Dan verandert ze in een poeslief huisvrouwtje. Ze kookt ook nog eens.quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.
Kut. Dan zit ik in een vliegtuig.quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.
ik heb alleen een leren broekquote:Op maandag 5 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan trek je je leren pakje aan![]()
Verander je zo in een bitch
Nog minimaal 3. Sceptisch als ik benquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook alles verpesten hequote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb alleen een leren broek![]()
Het rokje ben ik op de een of andere manier kwijtgeraakt maar weet niet hoe of wanneer
dat werd ik hiervoor ookquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze word weer bevredigt. Dan verandert ze in een poeslief huisvrouwtje. Ze kookt ook nog eens.
quote:
Bah, nu vind ik je niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat werd ik hiervoor ook
En ja, ik heb mezelf betrapt de laatste tijd veel meer gekookt te hebben dan anders.. Net om half 10 nog vlinderpasta met boerenkool gemaakt
Gij ongelovige!quote:Op maandag 5 november 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog minimaal 3. Sceptisch als ik ben.
dat was een rekenfoutquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.quote:
Had ik je al verteld dat je klein geloofwaardigheidsprobleem had? Bij deze dan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.
Nu nog maar 2?
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.
Nu nog maar 2?
1.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog maar 2?
Heerlijk.. Met rode pesto, amandelen, paprika (die ik niet lust en dus vervang door vleestomaat), tomatensaus en knoflookquote:
Ik lig daar niet zo wakker vanquote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah, nu vind ik je niet meer aantrekkelijk.
Dat klinkt allemaal wel erg lekker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heerlijk.. Met rode pesto, amandelen, paprika (die ik niet lust en dus vervang door vleestomaat), tomatensaus en knoflook
Dat had je niet hoeven melden hoor, dat wist ik alquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik lig daar niet zo wakker van
Dat is niet mijn probleem.quote:
Moet ik het receptje mailen?quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel erg lekker.Alleen zie ik die combo met boerenkool niet zo
Voor de zekerheidquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had je niet hoeven melden hoor, dat wist ik al
*geeft bert en ernie pleister*quote:
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet ik het receptje mailen?
De combo is raar maar erg goed
Sturen we opquote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?
Ze zullen zoiets vast wel hebben toch? Bij de ah hebben ze de diepvriesvariantverpakking met de engelse naam eropquote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |