Laat me nou nog even dromenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat wel.. Maar.. dan wel 40++
![]()
Ik lees heel veel over (jonge) kinderen en zo. Daar heb ik niet zoveel mee en lijkt me ook voor 50+ anders liggen. Maar ja.. dan zal het wel weer over de kleinkinderen gaan...
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord dat je minder zou gaan eten omdat je ouder wordt. Je maag wordt toch niet kleiner als je ouder wordt?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef Iwanius het volgende:
Nog iets waar ik merk dat ik ouder word.
Kleinere porties met eten daar ik snel vol zit.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen....Des te ouder je wordt,, des te minder actiever ja bent .. Dus je verbrandt minder ....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord dat je minder zou gaan eten omdat je ouder wordt. Je maag wordt toch niet kleiner als je ouder wordt?
Dat ook en als je jong en in de groei bent eet je nou eenmaal meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen....Des te ouder je wordt,, des te minder actiever ja bent .. Dus je verbrandt minder ....
Ik ken het wel van hoogbejaarden, smaakpapillen gaan minder goed werken en niets smaakt meer met als resultaat soep waarbij je de bek samentrekt omdat het gruwelijk zout is.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/
[quote][b]Op dinsdag 15 januari 2013 23:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord dat je minder zou gaan eten omdat je ouder wordt. Je maag wordt toch niet kleiner als je ouder wordt?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen....Des te ouder je wordt,, des te minder actiever ja bent .. Dus je verbrandt minder ....
Ik heb helemaal niet het idee dat ik zo veel minder beweegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook en als je jong en in de groei bent eet je nou eenmaal meer.
En welke leeftijd vind jij hoogbejaard?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ken het wel van hoogbejaarden, smaakpapillen gaan minder goed werken en niets smaakt meer met als resultaat soep waarbij je de bek samentrekt omdat het gruwelijk zout is.
En hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:13 schreef the-eye het volgende:
Ik heb helemaal niet het idee dat ik zo veel minder beweeg
Mij gaat het eigenlijk steeds meer smaken, ik maak ook steeds lekkerdere dingen klaar en ik ga ook steeds gezonder eten . Nu ben ik wel een superverbrander dat scheelt misschien.
As a matter of fact krijg ik nu we over eten praten gelijk weer trek en twijfel of ik loepiaatjes zal gaan maken of nasi.
Ja, toen ik zo jong was at ik ook nog vrij veel..quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:53 schreef the-eye het volgende:
46
nou zeg maar 47, scheelt nog een paar dagen
Over de 80-85.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:19 schreef the-eye het volgende:
[..]
En welke leeftijd vind jij hoogbejaard?
Ja en dan vindt iedereen je een ouwe lul die in het verleden leeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef huggiebear het volgende:
Hebben jullie ook niet dat je steeds vaker aan vroeger denkt
Ik word wel ns emotioneel als ik denk aan vroeger ( kindertijd ). Gek eigenlijk want mijn jeugd is goed geweest en ook tegenwoordig heb ik t goed naar mn zin. Hebben meer mensen dit?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan vindt iedereen je een ouwe lul die in het verleden leeft
Nee, nooit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef huggiebear het volgende:
Ik word wel ns emotioneel als ik denk aan vroeger ( kindertijd ). Gek eigenlijk want mijn jeugd is goed geweest en ook tegenwoordig heb ik t goed naar mn zin. Hebben meer mensen dit?
Haha nee hoor. Ik vind het gewoon mooi om eraan te denken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Ben je er voor onder behandeling?
Ja, muziek die je aan de oertijd van je jeugd doet denken. Flarden van toen je drie, vier jaar was. Prachtig is dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt: soms heb ik het bij een bepaalde geur of een liedje wat ik hoor
Wat is vh 1quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef cadia het volgende:
.
en als ik eens langs vh1 zap, een "goede" video voorbij zie komen en dan zie dat het jaar van uitkomen 20 jaar geleden was. oeps.
Een soort MTV voor ouwe lullen. Met een belangrijk verschil dat VH1 wel videoclips uitzendtquote:
En That Metal Showquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:40 schreef Berkery het volgende:
Een soort MTV voor ouwe lullen. Met een belangrijk verschil dat VH1 wel videoclips uitzendt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |