SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je sterft tijdens kerst ;Squote:
mis je me? :$:$quote:
ik spreek je bijna dagelijks, niet geheel dusquote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sterft tijdens kerst ;S
[..]
mis je me? :$:$
Hjb, mijn hamster is dood gegaan met kerst.quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sterft tijdens kerst ;S
[..]
mis je me? :$:$
Ja anders zou je mij wel aanspreken toch?quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik spreek je bijna dagelijks, niet geheel dus
Sry.quote:
volgende keer beter, forceer ik jequote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja anders zou je mij wel aanspreken toch?
[..]
Sry.
mijn relatie is dood gegaan met kerst.quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hjb, mijn hamster is dood gegaan met kerst.
Jazekerquote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja anders zou je mij wel aanspreken toch?
[..]
Sry.
ik ben heul geen puber meer jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef TwyLight het volgende:
Zijn jullie pubers al depressief dat MSN er mee stopt?
Nee, want whatsapp.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef TwyLight het volgende:
je hebt mij al geforceerd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgende keer beter, forceer ik je
je lijkt wel op eentjequote:
mistte?quote:Op maandag 5 november 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoer.
Ik mistte je, nu niet meer.
daarom zeg ik, volgende keer beterquote:
Das kut.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn relatie is dood gegaan met kerst.
STOPT MSN?quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef TwyLight het volgende:
dat maakt niet uit jaquote:
niet gelijk boos wordenquote:
Er is geen volgende keer meer.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom zeg ik, volgende keer beter
Ik kijk naar buiten ik zie wat een kut weerquote:
brb voor trein springenquote:
Jouw IQ is ook laag dombo.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Absoluut geen zin in![]()
Dan gaat het weer over mijn IQ en zo
dat was waar ook jij vuil kk jongquote:
Mocht je willen, ransbak.quote:
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbquote:
sry.quote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat was waar ook jij vuil kk jong
ik doe niet aan chocopenisquote:
chocobeer is ontwetend, volgens jaar op hva klap ik hemquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
iel, chocobeer zei dat je niet alpha was
spring gwn voor een treinquote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen op school zegt altijd dat ik dom lijk maar niet ben, nu ben ik dus gekwetst maar toch ook weer niet.
ja kwas al weg kdagt asiaat sijn so snel maar jij bent verkaast ;Squote:
goeiste komterugquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
je weet wel zoeen speelgoed trein hihaho
Ik ben een ninja xD xDquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kwas al weg kdagt asiaat sijn so snel maar jij bent verkaast ;S
ik tank wel in je montje ;squote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Trollscience het volgende:
dichtsbijzijnde tankstation is 3km en mijn vloei is op :s
Ik was zo angstaanjagend, KB durfde me geeneens gedag te zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef leeell het volgende:
[..]
chocobeer is ontwetend, volgens jaar op hva klap ik hem
bijbelquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Trollscience het volgende:
dichtsbijzijnde tankstation is 3km en mijn vloei is op :s
kb jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was zo angstaanjagend, KB durfde me geeneens gedag te zeggen.
Ik koop je dan wel een nieuwe hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mijn speelgoedtreintje dan maar wel heel laat.
terecht jij allochtoonquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hints. Ik doe het gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heppie je hebt post 69, spelen we nu hints?
quote:
Breng hetquote:
ik durf KB geen gedag te zeggen, dan ben ik blij dat ik jou nog nooit gespot hebquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maja wel. :$:$:$quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bijdehandje
Bijen hebben geen handen xD
wanneer fittie?quote:
Wie is KB?quote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik durf KB geen gedag te zeggen, dan ben ik blij dat ik jou nog nooit gespot heb
Vorige keer durfde je ook al niet, relnicht.quote:
Ik penetreer mijn penis in je oor jij schavuitquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vorige keer durfde je ook al niet, relnicht.
tuurlijk , altijd doenquote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik moet je verraden voor 30 zilverstukken?
Dus terwijl je penis in mijn oor zit penetreer je je eigen penis? Je spreekt in orakelen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik penetreer mijn penis in je oor jij schavuit
Wat een leuk gesprek.quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus terwijl je penis in mijn oor zit penetreer je je eigen penis? Je spreekt in orakelen.
Ik ben de orakel van FOK! de nieuwe Jezus, ik ben wedergekeerd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus terwijl je penis in mijn oor zit penetreer je je eigen penis? Je spreekt in orakelen.
Scherpquote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hints. Ik doe het gewoon.
sryquote:
ik lik helaas nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zag jou ook aan een condoom likken, hihihi
Je bent wel een beetje een dikke reïncarnatie van Jezus, niet?quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben de orakel van FOK! de nieuwe Jezus, ik ben wedergekeerd.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
appelcake ook maar hij mag geen hommo zijn van meneer pastoor
Je at het op?quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Scherp
[..]
sry
[..]
ik lik helaas niet
Meneer pastoor betast mij altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En daarom moet hij zondigen in het klein hokje?quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet. Vraag maar aan OV, leeell, KB, Jan, Beach, Cosmo, Dastan, Hypo, Faaluser en vast nog wel een paarquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een dikke reïncarnatie van Jezus, niet?
Ik heb altijd zin zemmel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Snel je vibrator pakken dan, voordat je geen zin meer hebt. ::$:$:$
Dat zeggen ze om je niet te krenken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet. Vraag maar aan OV, leeell, KB, Jan, Beach, Cosmo, Dastan, Hypo, Faaluser en vast nog wel een paar
Ik leg mijn bierbuik op je gezicht.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zeggen ze om je niet te krenken.
Ik heb de waarheid in pacht.
Spekkie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet. Vraag maar aan OV, leeell, KB, Jan, Beach, Cosmo, Dastan, Hypo, Faaluser en vast nog wel een paar
Alleen jij mag mij in m'n spek knijpen en mij Spekkie noemenquote:
oversekst =Squote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wist niet dat ze tegenwoordig ook condooms hebben met chipssmaak
Spekkie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen jij mag mij in m'n spek knijpen en mij Spekkie noemen
Geblockt.quote:
Ik crush je hoofd tussen mijn glutes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik leg mijn bierbuik op je gezicht.
toen liet ik pik van me zusje zien :$$quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Oceanview het volgende:
Heppie had het over zijn zusje en ik zei pics van je zusje :$:$
Ik doe niet aan glutes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik crush je hoofd tussen mijn glutes.
Veel plezierquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef FL_Freak het volgende:
Naar maat en daarna naar de bios. Kusjes.
ja was mooie pikquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
toen liet ik pik van me zusje zien :$$
Je mag er ook niet aan zitten mafkees.quote:
vondik ookquote:
Wollah, ik voel toch niks van jouw micropenis.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kom wel langs je raam dan. :$:$
waarom twitterupdate wrom zemmel boeler hommo bezemquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef FL_Freak het volgende:
Naar maat en daarna naar de bios. Kusjes.
gelukkig maar, ik ben toch niet kk gay ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je mag er ook niet aan zitten mafkees.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik ben toch niet kk gay ofzo
quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waarom twitterupdate wrom zemmel boeler hommo bezem
Ik betaal ook niet om jou wat te laten voelen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, ik voel toch niks van jouw micropenis.
Ze krijgt een nieuwe zonnebank.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wilt zij een groot verjaardagscadeau? hihihi
Downloaden is voor plebs, gewoon direct HD 1080p streamenquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Oceanview het volgende:
Al 20 van de 50 minuten downloaden, vind je eindelijk Rapidshare link waarbij je ineens in 2 minuten download.
Echt welquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik ben toch niet kk gay ofzo
jeauleauquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
even vloei gejat uit een broek van mijn vader die boven lag (hij is trouwens al 8 weken gestopt)
bastardquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
even vloei gejat uit een broek van mijn vader die boven lag (hij is trouwens al 8 weken gestopt)
ik zal je moeder es neuke bewijze hoe alpha en hetro ik benquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zal je moeder es neuke bewijze hoe alpha en hetro ik ben
LOL OWNED
Ik ben onbetaalbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik betaal ook niet om jou wat te laten voelen.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
LOL OWNED
Mijn pener van 30 cm niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles wat jij haar wil geven is toch te klein.
Op mijn wang dan, ik wil geen incest :Squote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kusje dan om dit gesprek te vergeten.
Is album sryquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Downloaden is voor plebs, gewoon direct HD 1080p streamen
Necroquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
LOL OWNED
Oeee, dan krijgen we tandeloze kinderen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op mijn wang dan, ik wil geen incest :S
dead girls can't say noquote:
Sexy.quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oeee, dan krijgen we tandeloze kinderen.
Door dat je gefapt hebt op die foto en sperma in je oog kreeg?quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn ogen van jou posts de laatste tijd.
kan mij geen ene fuck schelen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn ogen van jou posts de laatste tijd.
rtquote:
je ben toch geen homo met je maanfotosquote:
We hoeven jouw ervaringen niet te weten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Door dat je gefapt hebt op die foto en sperma in je oog kreeg?
jij twittert hier ook, hoer.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan mij geen ene fuck schelen.
[..]
rt
Je bent wel lief hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan mij geen ene fuck schelen.
[..]
rt
Soms is het mooi, het is niet dat ik het elke dag probeer ik heb het volgens mij in totaal 2 keer geprobeerd, maar het is vaker zo, de foto is altijd anders dan hoe jij het ziet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
[..]
je ben toch geen homo met je maanfotos
ik twitter graag in pub.quote:
Lief gevonden worden door iemand die jonger is, boy o boy waar ging het mis bij mijquote:
is dit dan geen pubquote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik twitter graag in pub.
[..]
Lief gevonden worden door iemand die jonger is, boy o boy waar ging mis bij mij
Hihi, pedo.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief gevonden worden door iemand die jonger is, boy o boy waar ging het mis bij mij
morgequote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wanneer je biologieles nodig hebt
quote:
veel te overratedquote:
gayyyyyyquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat Henk met rust.![]()
Hij is mijn bitch.
rtl wat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
oh dear helponzedochteraandeman bij rtlde sneuheid
Daaaaaaaaaar moetttt een piemel in..quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
oh dear helponzedochteraandeman bij rtlde sneuheid
RTL je weet wel die zender.quote:
Nou je zou het bijna zeggen, jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaar moetttt een piemel in..
Ik zie nog geen waquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zemmel, ik moet toch 24/7 weten waar je bent enzo, hoe durf je
Bij jou ook?quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
RTL je weet wel die zender.
[..]
Nou je zou het bijna zeggen, ja
kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan jullie het nog vragen?
4x per dag?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je stuurt zeker gewoon niks en ontwijkt hem.
Duivels kind
nee, facebook en gmail zijn goed genoeg voor mijquote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef TwyLight het volgende:
Dat duurt langquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks belangrijks, wacht maar tot dat het weer werkt.
godver, nou al weer >_< ach ja, heb nu wel een rustige avondquote:
De hele dag, onregelmatig net zoals menstruatiecyclus van a-j.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
godver, nou al weer >_< ach ja, heb nu wel een rustige avond
quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De hele dag, onregelmatig net zoals menstruatiecyclus van a-j.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
das kut voor je :Squote:
krijg je dat van ongesteldheid dan?quote:
Gvdquote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af, O_Oquote:
A-J is nogal onduidelijk. -_____-quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af, O_O
Alles doet pijn..quote:
hoe kan datquote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Let op je woorden dan, doet pijn
Ja, ik krijg iig wel rugpijn
baasquote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles doet pijn..
Lees: Ze zijn gewoon lui en maken misbruik van de situatie om de man alles te laten doen.
Onduidelijk?quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
A-J is nogal onduidelijk. -_____-
Pics van je bebloede string.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Onduidelijk?
JA HET DOET TERING PIJN.
Duidelijk?
oh sorryquote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Let op je woorden dan, doet pijn
Ja, ik krijg iig wel rugpijn
klikte op je link en kwam op google, niet erg informatief. heb je niet een betere linkquote:
jij ben echt smerigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |