Door dat je gefapt hebt op die foto en sperma in je oog kreeg?quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn ogen van jou posts de laatste tijd.
kan mij geen ene fuck schelen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn ogen van jou posts de laatste tijd.
rtquote:
je ben toch geen homo met je maanfotosquote:
We hoeven jouw ervaringen niet te weten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Door dat je gefapt hebt op die foto en sperma in je oog kreeg?
jij twittert hier ook, hoer.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan mij geen ene fuck schelen.
[..]
rt
Je bent wel lief hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan mij geen ene fuck schelen.
[..]
rt
Soms is het mooi, het is niet dat ik het elke dag probeer ik heb het volgens mij in totaal 2 keer geprobeerd, maar het is vaker zo, de foto is altijd anders dan hoe jij het ziet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
[..]
je ben toch geen homo met je maanfotos
ik twitter graag in pub.quote:
Lief gevonden worden door iemand die jonger is, boy o boy waar ging het mis bij mijquote:
is dit dan geen pubquote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik twitter graag in pub.
[..]
Lief gevonden worden door iemand die jonger is, boy o boy waar ging mis bij mij
Hihi, pedo.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief gevonden worden door iemand die jonger is, boy o boy waar ging het mis bij mij
morgequote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wanneer je biologieles nodig hebt
quote:
veel te overratedquote:
gayyyyyyquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat Henk met rust.![]()
Hij is mijn bitch.
rtl wat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
oh dear helponzedochteraandeman bij rtlde sneuheid
Daaaaaaaaaar moetttt een piemel in..quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
oh dear helponzedochteraandeman bij rtlde sneuheid
RTL je weet wel die zender.quote:
Nou je zou het bijna zeggen, jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaar moetttt een piemel in..
Ik zie nog geen waquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zemmel, ik moet toch 24/7 weten waar je bent enzo, hoe durf je
Bij jou ook?quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
RTL je weet wel die zender.
[..]
Nou je zou het bijna zeggen, ja
kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan jullie het nog vragen?
4x per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |