Scherpquote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hints. Ik doe het gewoon.
sryquote:
ik lik helaas nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zag jou ook aan een condoom likken, hihihi
Je bent wel een beetje een dikke reïncarnatie van Jezus, niet?quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben de orakel van FOK! de nieuwe Jezus, ik ben wedergekeerd.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
appelcake ook maar hij mag geen hommo zijn van meneer pastoor
Je at het op?quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Scherp
[..]
sry
[..]
ik lik helaas niet
Meneer pastoor betast mij altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En daarom moet hij zondigen in het klein hokje?quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet. Vraag maar aan OV, leeell, KB, Jan, Beach, Cosmo, Dastan, Hypo, Faaluser en vast nog wel een paarquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een dikke reïncarnatie van Jezus, niet?
Ik heb altijd zin zemmel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Snel je vibrator pakken dan, voordat je geen zin meer hebt. ::$:$:$
Dat zeggen ze om je niet te krenken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet. Vraag maar aan OV, leeell, KB, Jan, Beach, Cosmo, Dastan, Hypo, Faaluser en vast nog wel een paar
Ik leg mijn bierbuik op je gezicht.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zeggen ze om je niet te krenken.
Ik heb de waarheid in pacht.
Spekkie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet. Vraag maar aan OV, leeell, KB, Jan, Beach, Cosmo, Dastan, Hypo, Faaluser en vast nog wel een paar
Alleen jij mag mij in m'n spek knijpen en mij Spekkie noemenquote:
oversekst =Squote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wist niet dat ze tegenwoordig ook condooms hebben met chipssmaak
Spekkie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen jij mag mij in m'n spek knijpen en mij Spekkie noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |