goeiste komterugquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
je weet wel zoeen speelgoed trein hihaho
Ik ben een ninja xD xDquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja kwas al weg kdagt asiaat sijn so snel maar jij bent verkaast ;S
ik tank wel in je montje ;squote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Trollscience het volgende:
dichtsbijzijnde tankstation is 3km en mijn vloei is op :s
Ik was zo angstaanjagend, KB durfde me geeneens gedag te zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef leeell het volgende:
[..]
chocobeer is ontwetend, volgens jaar op hva klap ik hem
bijbelquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Trollscience het volgende:
dichtsbijzijnde tankstation is 3km en mijn vloei is op :s
kb jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was zo angstaanjagend, KB durfde me geeneens gedag te zeggen.
Ik koop je dan wel een nieuwe hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mijn speelgoedtreintje dan maar wel heel laat.
terecht jij allochtoonquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hints. Ik doe het gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heppie je hebt post 69, spelen we nu hints?
quote:
Breng hetquote:
ik durf KB geen gedag te zeggen, dan ben ik blij dat ik jou nog nooit gespot hebquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maja wel. :$:$:$quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bijdehandje
Bijen hebben geen handen xD
wanneer fittie?quote:
Wie is KB?quote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik durf KB geen gedag te zeggen, dan ben ik blij dat ik jou nog nooit gespot heb
Vorige keer durfde je ook al niet, relnicht.quote:
Ik penetreer mijn penis in je oor jij schavuitquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vorige keer durfde je ook al niet, relnicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |