Ik heb een zwarte (met ATAG eropquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Arquero het volgende:
Petje wil ik ook nog ff voor kijken, lekker om de regen uit je gezicht te houden.
Mosselquote:
Gup! Wat een mooie kleren heb je weer gekocht! Met die achillespees gaat het kut. Al gaat het minder kut dat een week geleden. Nu bijna twee weken niet gelopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mosselhoe gaat t met je? Moest vandaag nog aan je denken, hoe is je achillespees?
Dank! Nu moet ik wachten tot het bezorgd wordtquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gup! Wat een mooie kleren heb je weer gekocht! Met die achillespees gaat het kut. Al gaat het minder kut dat een week geleden. Nu bijna twee weken niet gelopen.
Geen idee. Ik zie het wel. Als ik dit jaar nog kan lopen vind ik het prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dank! Nu moet ik wachten tot het bezorgd wordt![]()
Maar da's mooi kut inderdaad... Wat is de prognose...?
Hmpf... uncool... In ieder geval beterschap! Wel weer gaan lopen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het wel. Als ik dit jaar nog kan lopen vind ik het prima.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Wtf wtf wtf wtf![]()
![]()
Vies pokkeweer maar nog nooit zo goed gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/tsVpTAcNlPQ
Had ik algepost?
That's the spirit!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Quoi het volgende:
Had verwacht zware benen te hebben van afgelopen zondag, maar ik heb als een Kievitgelopen! Gewoon, alsof het vanzelf ging
![]()
Iedereen overigens zeuren over de regen en wind. En ik dacht alleen: regen, wind, ik ben blij dat ik op een lekker stukje asfalt loop!! LVML zet zaken weer even in perspectief![]()
Training was daarom ook eerder afgelopen en daar baalde ik eerlijk gezegd wel een beetje van. Dan komt slechts de helft opdagen, doe dan voor die mensen wel gewoon de training as usual. We smelten niet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gup! Wat een mooie kleren heb je weer gekocht! Met die achillespees gaat het kut. Al gaat het minder kut dat een week geleden. Nu bijna twee weken niet gelopen.
Scheelde maar iets meer dan een minuut. Maar op dit parcours was het ook echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef mosselmossel het volgende:
En jij voor het eerst in tijden geen pr hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |