quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zondag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
NawwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:
Zoiets jaquote:
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zondag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
een foto zegt soms meer dan duizend woorden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
kan ook niet anders, the Gunpowder Plot ging zelf ook niet helemaal goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Phew. Ik kwam er vanochtend achter dat er een leuke 5k was (Gunpowder Plod) in York waar ik wel aan mee had willen doen, máár las net dat het echt een deceptie was en heel slecht geregeld allemaal, dus al met al maar goed dat we er niet waren
Hee, dat ziet er best geinig uit!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef Quoi het volgende:
Ik ben er weer klaar voor hoor, de strijd tegen de elementen. Had m'n tight wel mogen wassen na zondag, zie ik...
Zaterdag ga ik meedoen met de Duifpolderloop. Zeer klein regionaal loopje: 7k op snel parcours, mag ook weleens
Ghehequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan ook niet anders, the Gunpowder Plot ging zelf ook niet helemaal goed
Website zag er iig wel veel belovend uit...
Wat een fantastische foto!! Wow GotC echt wat een superdoorzetter ben je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Wtf wtf wtf wtf![]()
![]()
Vies pokkeweer maar nog nooit zo goed gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/tsVpTAcNlPQ
Had ik algepost?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef D. het volgende:
Vandaag mijn 6 weken training (met Renate) afgerond met de 5km
En het viel me mee
Op naar de 10
Ja he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
YUR... even terugkomend op de run met de vele trappen waar je gister over postte:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |