Leuk he, zo'n verslaving?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:19 schreef Arquero het volgende:
Vanavond ook weer, duurt nog veel te lang![]()
Als ik nog ff tijd over heb vanavond eens kijken wat er voor wedstrijden er zijn de komende tijd, wil er nog wat gaan doen na afgelopen zondag
Succes!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog even een sollicitatie vandaag en dan weer lekker lopen.
Succes!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, weer 2 dagen gewerkt sinds 4 maanden, knap vermoeiend weer. Morgen lekker hardlopen, ben er aan toe.
Deze combi snap ik nog niet helemaal...quote:Op woensdag 7 november 2012 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel balen ja, kan je geen 'verlichte' route vinden voor in de donkere dagen?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb gisteren een nieuwe lange 'tight' gescoord. Lekker warm voelt-ie aanWil vanmiddag na het werk ff een rondje buiten doen, want het is 's avonds zo vroeg donker
Dan mis ik het wel eens dat ik niet samen met iemand loop, want de route die ik normaal loop (deels door een bos), ga ik echt niet in het donker lopen..
Ik zou dwars door de binnenstad kunnen hardlopen, maar ik vind dat gewoon niet fijn lopen. Maar misschien is dat de enige optie als ik wat vaker wil trainen.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Dat is wel balen ja, kan je geen 'verlichte' route vinden voor in de donkere dagen?
Ik vind dit dus een heeeel groot pluspunt van lopen met een loopgroepquote:Op woensdag 7 november 2012 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb gisteren een nieuwe lange 'tight' gescoord. Lekker warm voelt-ie aanWil vanmiddag na het werk ff een rondje buiten doen, want het is 's avonds zo vroeg donker
Dan mis ik het wel eens dat ik niet samen met iemand loop, want de route die ik normaal loop (deels door een bos), ga ik echt niet in het donker lopen..
Herkenbaar, zijn er geen goede verlichte fietsroutes zonder stoplichten?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou dwars door de binnenstad kunnen hardlopen, maar ik vind dat gewoon niet fijn lopen. Maar misschien is dat de enige optie als ik wat vaker wil trainen.
Ik ben zo bang dat ik dat stomvervelend ga vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar, zijn er geen goede verlichte fietsroutes zonder stoplichten?
Ik loop nu vaak een rondje in mijn wijk, is 3,3 km, wat ik soms 2 of 3 keer loop, om toch aan mijn km's te komen. Is zoiets geen optie?
Tijdelijk moet wel te doen zijn toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik dat stomvervelend ga vinden. Ik hou van een beetje afwisseling tijdens mijn route.
Snap ik, heb ik soms ook wel, dus heb ook een paar alternatieve routes die ik kan pakken, zeker voor de langere afstanden.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik dat stomvervelend ga vinden. Ik hou van een beetje afwisseling tijdens mijn route.
Nou ja, ik wil graag 5 dagen werken ipv 2 om m'n financiële uitzichten wat rooskleuriger te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Deze combi snap ik nog niet helemaal...![]()
Maar succes met je sollicitatie
ik dacht altijd dat jij een vent wasquote:Op woensdag 7 november 2012 08:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind dit dus een heeeel groot pluspunt van lopen met een loopgroep
met een hardlopende vriendin.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij een vent was
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef linebear het volgende:
Dat je een hardlopende vriendin hebt?
Ik ben juist bang dat ik overvallen word ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 10:27 schreef Arquero het volgende:
Heb me tot nu toe niet onveilig gevoeld in het donker, ik loop altijd op rustige paden.
Maar het mindere zicht kan wel lastig zijn.
Oneffenheden in de weg, takken, weet ik veel wat.
Je moet af en toe echt heel goed uitkijken om niet onderuit te gaan
Ik heb wat verderop in het bos waar ik loop, meer ri. de A2 een keer een politieflyer gezien: "De politie zoekt getuigen.. "quote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat ik overvallen word ofzo![]()
Dit dusquote:Op woensdag 7 november 2012 08:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind dit dus een heeeel groot pluspunt van lopen met een loopgroep
Zo'n flyer hangt bij mij in het portiekquote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb wat verderop in het bos waar ik loop, meer ri. de A2 een keer een politieflyer gezien: "De politie zoekt getuigen.. "Dus daar zal ik al helemaal 's avonds niet komen...
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hier hangt in het dorp een flyer met dat er een konijn gevonden is.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hier hangt in het dorp een flyer met dat er een konijn gevonden is.
BBQquote:
Geslacht: Man. Daar heb je 't alquote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb zelf totaal geen last van een onveilig gevoel als ik s'avonds ga hardlopen. bij mij in de buurt ben ik overdag net zo kwetsbaar als s'avondsdat helpt ook natuurlijk
Dat. En ook witte kleding is niet zichtbaar in het donkerquote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Echt mensen, niet alleen lampjes doen! Fietsers zien die nog wel, maar automobilisten vaak niet (op tijd). Daarom óók reflectiehesjes!
dat geldt niet voor allemaal hoor.. kijk maar naar YURquote:
Ik probeer doordeweeks iedere keer weer een andere route door de bebouwde kom/over verlichte wegen te rennen en 's zaterdags lekker het bos in of de hei op. Dat moet, tot het overdag weer lang genoeg licht is om na het werk het bos in te kunnen, voorlopig maar stimulans genoeg zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou dwars door de binnenstad kunnen hardlopen, maar ik vind dat gewoon niet fijn lopen. Maar misschien is dat de enige optie als ik wat vaker wil trainen.
Ik ga 's avonds nog gewoon de grotere rondjes door het park of langs provinciale weg (over fietspad natuurlijk) doen. Auto's genoeg die licht geven, en heb een fluor-gele jas aan en een lampje mee. Lange stukken lopen toch gewoon lekkerder dan iedere 100 meter een stoplichtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik probeer doordeweeks iedere keer weer een andere route door de bebouwde kom/over verlichte wegen te rennen en 's zaterdags lekker het bos in of de hei op. Dat moet, tot het overdag weer lang genoeg licht is om na het werk het bos in te kunnen, voorlopig maar stimulans genoeg zijn.
Ik vind ze zo lelijk... moet mezelf nog steeds overtuigen er eentje te kopen.. Perry heeft ze nu voor 4,95.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Echt mensen, niet alleen lampjes doen! Fietsers zien die nog wel, maar automobilisten vaak niet (op tijd). Daarom óók reflectiehesjes!
Ik had hetzelfde. Heb echt zo'n standaard hesje, oranje met reflecterende balken. Ziet er niet uit, maar men ziet me tenminste.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze zo lelijk... moet mezelf nog steeds overtuigen er eentje te kopen.. Perry heeft ze nu voor 4,95.
"Hallo, hardlopende wegwerker hier"quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Heb echt zo'n standaard hesje, oranje met reflecterende balken. Ziet er niet uit, maar men ziet me tenminste.
Tja ik ben volledig afgestapt van het mooi zijn, het moet maar functioneel zijn. Het begon toen ik van die knalgele schoenen paste bij het aanmeten van hardloopschoenen (die het uiteindelijk niet werdenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze zo lelijk... moet mezelf nog steeds overtuigen er eentje te kopen.. Perry heeft ze nu voor 4,95.
Ja ik vind veiligheid ook wel belangrijker natuurlijk, maar wil toch stiekem wel het liefst "modieus" veilig zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja ik ben volledig afgestapt van het mooi zijn, het moet maar functioneel zijn. Het begon toen ik van die knalgele schoenen paste bij het aanmeten van hardloopschoenen (die het uiteindelijk niet werden). En zeker toen ik op een haar na voor mijn sokken werd gereden, ben ik echt maar overstag gegaan met het zijn van een reflecterende kerstboom...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |