Ik heb een zwarte (met ATAG eropquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Arquero het volgende:
Petje wil ik ook nog ff voor kijken, lekker om de regen uit je gezicht te houden.
Mosselquote:
Gup! Wat een mooie kleren heb je weer gekocht! Met die achillespees gaat het kut. Al gaat het minder kut dat een week geleden. Nu bijna twee weken niet gelopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mosselhoe gaat t met je? Moest vandaag nog aan je denken, hoe is je achillespees?
Dank! Nu moet ik wachten tot het bezorgd wordtquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gup! Wat een mooie kleren heb je weer gekocht! Met die achillespees gaat het kut. Al gaat het minder kut dat een week geleden. Nu bijna twee weken niet gelopen.
Geen idee. Ik zie het wel. Als ik dit jaar nog kan lopen vind ik het prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dank! Nu moet ik wachten tot het bezorgd wordt![]()
Maar da's mooi kut inderdaad... Wat is de prognose...?
Hmpf... uncool... In ieder geval beterschap! Wel weer gaan lopen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het wel. Als ik dit jaar nog kan lopen vind ik het prima.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Wtf wtf wtf wtf![]()
![]()
Vies pokkeweer maar nog nooit zo goed gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/tsVpTAcNlPQ
Had ik algepost?
That's the spirit!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Quoi het volgende:
Had verwacht zware benen te hebben van afgelopen zondag, maar ik heb als een Kievitgelopen! Gewoon, alsof het vanzelf ging
![]()
Iedereen overigens zeuren over de regen en wind. En ik dacht alleen: regen, wind, ik ben blij dat ik op een lekker stukje asfalt loop!! LVML zet zaken weer even in perspectief![]()
Training was daarom ook eerder afgelopen en daar baalde ik eerlijk gezegd wel een beetje van. Dan komt slechts de helft opdagen, doe dan voor die mensen wel gewoon de training as usual. We smelten niet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gup! Wat een mooie kleren heb je weer gekocht! Met die achillespees gaat het kut. Al gaat het minder kut dat een week geleden. Nu bijna twee weken niet gelopen.
Scheelde maar iets meer dan een minuut. Maar op dit parcours was het ook echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef mosselmossel het volgende:
En jij voor het eerst in tijden geen pr hoop ik?
Hoe ging jouw LVML? 10km gedaan? Ja toch? Ja toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Quoi het volgende:
Hey daar is de hosselmossel weer. Balen van je achillespees
Stond et zelf ook van te kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Mozes kriebel wat ga jij hard
Samen lopen wordt niets zo he.. ik loop in de zelfde tijd maar 4,5 kmquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stond et zelf ook van te kijkenheb tijdens het lopen ook niet het gevoel gehad dat ik zo snel ging. Alleen de laatste 4 minuten gooide ik mijn energie eruit.
Jaaaa tuurrrrlijk! Viel niet mee, maar done. Weekje ervoor ook al een 10k naar tevredenheid volbracht, dus ik ben niet ontevreden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe ging jouw LVML? 10km gedaan? Ja toch? Ja toch?
Wat een topper ben je!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaaaa tuurrrrlijk! Viel niet mee, maar done. Weekje ervoor ook al een 10k naar tevredenheid volbracht, dus ik ben niet ontevreden.
Grazie grazie. Maar hopelijk ben jij weer op de been.... Wat zijn de plannen? Rust houden voorlopig?quote:
Mijn plan is gewoon niet hardlopen tot ik een paar dagen helemaal niks meer voel. Dat gaat dus nog wel een tijdje duren, schat ik zo in. Zodra ik een paar dagen niks meer voel ga ik weer op het gemakje opbouwen. Misschien zelfs wel weer gewoon met Evy-schema.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Grazie grazie. Maar hopelijk ben jij weer op de been.... Wat zijn de plannen? Rust houden voorlopig?
Damn, da's minder. Maar wel verstandigquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mijn plan is gewoon niet hardlopen tot ik een paar dagen helemaal niks meer voel. Dat gaat dus nog wel een tijdje duren, schat ik zo in. Zodra ik een paar dagen niks meer voel ga ik weer op het gemakje opbouwen. Misschien zelfs wel weer gewoon met Evy-schema.
11km/h gemiddeld is wel een uitschieter hoor! En ik kan me aanpassenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Samen lopen wordt niets zo he.. ik loop in de zelfde tijd maar 4,5 km
Denk je niet dat die 1e 3km een gps faal is geweest en daardoor zo snel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
11km/h gemiddeld is wel een uitschieter hoor! En ik kan me aanpassen
Ojaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk je niet dat die 1e 3km een gps faal is geweest en daardoor zo snel?
Meh, das ff minder. Hoop dat het snel herstelt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
Met die achillespees gaat het kut. Al gaat het minder kut dat een week geleden. Nu bijna twee weken niet gelopen.
Raar mens ben jij. Als de mussen dood van het dak vallen loop je in een lange broek...quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Raar mens ben jij. Als de mussen dood van het dak vallen loop je in een lange broek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
nee!! ik hou ook van horloges (en alle andere mooie dingen die het leven aangenaam makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een man die van knopjes houdt is toch niet gay?
Ook goedemorgen vanuit het pittoreske Utregquote:Op woensdag 7 november 2012 07:06 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
goedemorgen!!
Ik ga vanavond lekker lopen, heb er nu al zin in! Hopen dat m'n enkel een beetje meewerkt, èn dat ik geen stoepranden meer mis
Ik vertrek zo naar het het Utregsequote:Op woensdag 7 november 2012 07:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ook goedemorgen vanuit het pittoreske Utreg
Wij mogen vanavond ook weer
Ja ik denk bij mij ook dat het m'n ronde kont is die hem laat afzakkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon mijn muffin-top die de broek naar beneden duwt
Goed bezig, goed dat je gegaan bent!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
eerste hardloopsessie achter de rug.
Was fijn om te doen,alleen ging het niet helemaal soepel dus volgende keer weer les 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |