abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118878564
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben gisterenavond tijdens het lopen nog bijna op m'n gezicht gegaan :o was zo aan het opletten op de auto's bij de rotonde dat ik een stoeprand miste :') kon mezelf nog net opvangen met m'n handen en ben maar gauw verder gerend :@ nu is m'n enkel een beetje stijvig, hopelijk blijft t daarbij
Au!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 08:36:16 #77
155227 crew  Guppy
dus
pi_118878630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oei! Je hebt wel pech de laatste tijd met rennen zeg!
Hopelijk is de enkel snel weer normaal!
Oh joh, het is niet zó erg hoor :o het was meer een momentje van ongemakkelijke schaamte! Deukje in m'n ego, dat wel.

M'n enkel is wat stijvig, maar niks blauw of gekneusd of zo gelukkig. Alleen twee geschaafde handpalmen, maar daar ben ik niet van onder de indruk :)

Woensdag gewoon weer verder rennen! Want het gaat eigenlijk weer hartstikke lekker *O* geen pijn in m'n lies meer, m'n scheen doet geen zeer en ik geniet er vollop van O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Watdoejenou! :o
Suffig :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118878692
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Woensdag gewoon weer verder rennen!
Gelukkig ;)

Heeft iemand trouwens ervaring met hardloopschoenen voor kinderen?
Mijn jongste dochter vind het allemaal wel erg interessant wat ik doe met lopen. Ze heeft pasgeleden ook meegedaan met soort halve kilometer loop op haar school en de medaille die ze toen heeft gewonnen hangt nog steeds steevast boven haar bed.
Zit er nu aan te denken om haar bv in te schrijven voor de Ernst en Bobby ( :') ) kinderloop in maart in Den Haag. Dan loop ik zelf de 5 of 10 kilometer.
Maar wil dan wel dat ze op goede schoenen loopt.
Zijn er dan nog extra dingen waar je op moet letten, of juist niet? :?
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 08:47:18 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_118878803
Bij ons bij de Run2Day hebben ze ook een selectie kinderschoenen, dus je zou eens een hardloopzaak kunnen checken?
Je zou daar in ieder geval dr loop kunnen laten filmen en kijken of er afwijkingen zijn. Aan de hand daarvan kijken wat voor schoen het beste zou zijn.

Verder denk ik dat t bij kinderen vooral heel ongedwongen moet zijn. Stond er laatst niet een stuk over in de runnersworld? Thuis even zoeken.

Die Ernst en Bobbie run is trouwens zo schattig!! Vond ik vorig jaar echt heel leuk om te zien O+

Leuk dat ze zo enthousiast is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:51:25 #80
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_118878868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef Arquero het volgende:

[..]

Gelukkig ;)

Heeft iemand trouwens ervaring met hardloopschoenen voor kinderen?
Mijn jongste dochter vind het allemaal wel erg interessant wat ik doe met lopen. Ze heeft pasgeleden ook meegedaan met soort halve kilometer loop op haar school en de medaille die ze toen heeft gewonnen hangt nog steeds steevast boven haar bed.
Zit er nu aan te denken om haar bv in te schrijven voor de Ernst en Bobby ( :') ) kinderloop in maart in Den Haag. Dan loop ik zelf de 5 of 10 kilometer.
Maar wil dan wel dat ze op goede schoenen loopt.
Zijn er dan nog extra dingen waar je op moet letten, of juist niet? :?
Hehe, herkenbaar, mijn dochter van 3,5 loopt ook heel vaak te 'trainen' in huis _O- Ze wil dan net als pappa hardlopen, dan rent ze van de ene kant van de kamer naar de andere kant druk zwaaiend met haar armen en stopt ze aan de andere kant van de kamer buigt voorover met haar handen op haar bovenbenen om uit te hijgen, echt zo lachen :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_118878954
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij ons bij de Run2Day hebben ze ook een selectie kinderschoenen, dus je zou eens een hardloopzaak kunnen checken?
Je zou daar in ieder geval dr loop kunnen laten filmen en kijken of er afwijkingen zijn. Aan de hand daarvan kijken wat voor schoen het beste zou zijn.

Verder denk ik dat t bij kinderen vooral heel ongedwongen moet zijn. Stond er laatst niet een stuk over in de runnersworld? Thuis even zoeken.

Die Ernst en Bobbie run is trouwens zo schattig!! Vond ik vorig jaar echt heel leuk om te zien O+

Had gisteravond al wat op de site van Plutosport zitten kijken, daar hebben ze ook wel aardig wat van Saucony, Asics e.d. Maar inderdaad ff langsgaan kan nooit kwaad ;)

quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
Hehe, herkenbaar, mijn dochter van 3,5 loopt ook heel vaak te 'trainen' in huis _O- Ze wil dan net als pappa hardlopen, dan rent ze van de ene kant van de kamer naar de andere kant druk zwaaiend met haar armen en stopt ze aan de andere kant van de kamer buigt voorover met haar handen op haar bovenbenen om uit te hijgen, echt zo lachen :D
Mooi is dat he? O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:00:16 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118879022
Dat doet ons bovenbuurjongetje ook. Maar dan om 7 uur smorgens in het weekend :(
F means you're fucked
pi_118879073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:00 schreef YUR het volgende:
Dat doet ons bovenbuurjongetje ook. Maar dan om 7 uur smorgens in het weekend :(
Schoenen geven met goede demping ;)
pi_118879125
Whoei! Ik zit klaar voor Evy les 28 :s) 28 minuten lopen, 2 minuten wandelen, zelf in te plannen (ik denk dus na 15 minuten maar doen..). Ben benieuwd hoe het gaat :D
pi_118879221
Succes! ^O^
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:15:08 #86
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118879278
YES! YES! YES!

vandaag weer lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:15:34 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118879284
http://www.endomondo.com/workouts/vIvgbVCQQQs

tevreden, lekker vlak gelopen (met uitzondering van km6 waar een klein klimmetje in zat), nu even een paar dagen rust
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:16:49 #88
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118879308
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:04 schreef Arquero het volgende:

[..]

Schoenen geven met goede demping ;)
barefoot running!
pi_118879324
Even een vraagje: aan welke kant van de weg lopen jullie als er geen stoep of fietspad is? Volgens mij is het geen regel (meer) dat je links moet lopen. Het argument voor links is dat je het tegemoetkomende verkeer ziet aankomen, maar daarentegen nader je elkaar ook weer met hogere snelheid, wat vooral bij fietsers nog wel eens gevaarlijk kan zijn.

Afgelopen weekend liep ik rechts van de weg en beet een tegemoetkomende hardloper mij toe "je loopt aan de verkeerde kant, vriend", dus vandaar...
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:20:51 #90
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118879401
ik loop altijd rechts, tegen het verkeer in,zie het verkeer graag aankomen
als ze me dan toch aanrijden wil ik ze nog wel een keer in de ogen kijken ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:26:19 #91
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118879490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:47 schreef Guppyfriend het volgende:

inderdaad, kinderen zijn zo grappig., hier rennen en vliegen ze voor de wedstrijd vaak alle kanten op.... en zou je denken dat ze al hun kruit al verschoten hebben voor de race begint, maar nee....ze gaan er voor.

tijdens de laatste cross was een meisje van ongeveer 6 wat de verkeerde afslag nam en eigenlijk nog een rondje moest maar dacht dat ze al gefinished was...uit protest tegen haarzelf ging ze eerst maar even een paar minuten op de grond zitten uithijgen om daarna weer vrolijk verder te hollen
pi_118880131
:X volgende keer loop ik gewoon weer 's middags/'s avonds. Ging echt voor geen meter. Maar goed, wel 29minuten vol gemaakt met 1 minuut wandelen halverwege. Dus vooruit dan maar :{
pi_118880206
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
:X volgende keer loop ik gewoon weer 's middags/'s avonds. Ging echt voor geen meter. Maar goed, wel 29minuten vol gemaakt met 1 minuut wandelen halverwege. Dus vooruit dan maar :{
dat laatste is toch het belangrijkste... dat je het vol houdt
pi_118880299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:02 schreef linebear het volgende:

[..]

dat laatste is toch het belangrijkste... dat je het vol houdt
Ja maar ik had na 5 minuten al zo iets 'mag ik al stoppen!?' }:| Terwijl ik laatst de 13 minuten 'fluitend' liep.. Maar goed. Ik moet ook nog even zien wanneer ik weer kan lopen.. Donderdag ben ik pas laat thuis, vrijdag misschien..
pi_118880415
Zo heerlijk weer om te lopen O+ lekker zonnetje. Les 11 aka les 8 ging een stuk beter dan de vorige keer, mede door de weersomstandigheden.

Ik heb nu al drie keer 's ochtends gelopen, omdat ik toch vrij ben en het steeds het enige moment van de dag is waarop het gegarandeerd droog en zonnig is. Ik heb het idee dat het later op de dag lopen wel wat beter gaat, maar echt vervelend vind ik het vroege lopen ook niet.
know'm sayin?
word? word.
pi_118880900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:17 schreef Saysem het volgende:
Even een vraagje: aan welke kant van de weg lopen jullie als er geen stoep of fietspad is? Volgens mij is het geen regel (meer) dat je links moet lopen. Het argument voor links is dat je het tegemoetkomende verkeer ziet aankomen, maar daarentegen nader je elkaar ook weer met hogere snelheid, wat vooral bij fietsers nog wel eens gevaarlijk kan zijn.

Afgelopen weekend liep ik rechts van de weg en beet een tegemoetkomende hardloper mij toe "je loopt aan de verkeerde kant, vriend", dus vandaar...
Ik loop zoveel mogelijk over de voetpaden en als het over de weg moet loop ik links. (in het donker verlichting rechts). Meeste kans dat ze mij zien aankomen, en zo niet dan kan ik opzij springen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_118880932
Vanavond maar weer even een KM erbij sprokkelen....
Volg mijn blog! http://my-365.com/
pi_118880982
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zoiets had ik gisteren maar dan andersom. Zaterdag zo lekker mn oefening gedaan en gisteren, misschien ook door de stromende regen, liep ik helemaal niet lekker.
Snelheid was goed, houding was belabberd, onbeduidend pijntje in knie wat er later wel uitliep maar een stampende loop wat ik niet gecorrigeerd heb, die dreunen voel ik vandaag nog in mijn voet.
pi_118881068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:33 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Zoiets had ik gisteren maar dan andersom. Zaterdag zo lekker mn oefening gedaan en gisteren, misschien ook door de stromende regen, liep ik helemaal niet lekker.
Snelheid was goed, houding was belabberd, onbeduidend pijntje in knie wat er later wel uitliep maar een stampende loop wat ik niet gecorrigeerd heb, die dreunen voel ik vandaag nog in mijn voet.
Bah, jammer is dat dan he.. Ik was voor mijn gevoel echt aan het stampen, liep totaal niet soepel, kreeg er ook geen ritme in.. Volgens Endo valt het op zich allemaal wel mee, maar toch :+ http://www.endomondo.com/workouts/h0oa27nqC5g
pi_118881089
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Meeste kans dat ze mij zien aankomen.
Die logica snap ik dus niet. Wel de meeste kans dat jij hen ziet aankomen, maar doordat de snelheid waarop je elkaar nadert hoger is hebben zij juist minder tijd om te reageren.

Ik zie niet in waarom je links zou lopen maar rechts zou fietsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')