Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien tegen de tijd dat ik überhaupt weer aan relaties toe ben. Op dit moment wil ik niemand aan mijn lijf hebben. Op dit moment zou ik er niet voor open staan en enkel over mijn eigen grenzen walsen. Al weet ik wel dat dit voor mij een eerste stap zou zijn als ik weer aan relaties toe ben
Of het echt bizar is weet ik niet. Maar werken aan een stukje positief zelfbeeld en weerbaarheid lijkt me wel een goed idee, voor je weer in een dergelijk treurige situatie terecht komt. Succes.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie welEn dat het goed gaat komen geloof ikzelf ook wel in. Al zit ik nu met een enorm WTF-gevoel... het soort besef dat het misschien eventueel toch misbruik was doet pijn en brengt me echt in verwarring. Het is gewoon bizar dat ik dit in mijn volwassen leven weer over mijn kant laat gaan.
Thnx
Misschien kan het juist helpen voordat je weer een relatie krijgt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien tegen de tijd dat ik überhaupt weer aan relaties toe ben. Op dit moment wil ik niemand aan mijn lijf hebben. Op dit moment zou ik er niet voor open staan en enkel over mijn eigen grenzen walsen. Al weet ik wel dat dit voor mij een eerste stap zou zijn als ik weer aan relaties toe ben
Idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien kan het juist helpen voordat je weer een relatie krijgt.
Pratenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een stap die ik wil nemen voordat ik een relatie begin met iemand. Alleen mezelf een klein beetje kennende heeft het nu geen zin, omdat ik er echt niet open voor sta. Misschien als ik drie maanden verder ben, bijvoorbeeld wel, gewoon omdat het dan allemaal wat minder vers is en dat ik er met wat meer afstand naar kan kijken. Anders zit ik enkel met een paniekgevoel bij een deskundige, me zeer ongemakkelijk te voelen en dan steek ik er ook niks van op.
Op dit moment rust hebben, vrede vinden met mezelf, en accepteren dat dit is gebeurd. Ik ren mezelf voorbij als ik nu naar een seksuoloog ga. Denk ik, ik weet ook niet wat zo iemand doet, weet iemand dat hier?
Iemand in je omgeving die je daarmee kan vertrouwen? Gewoon om het van je af te kunnen zetten. Al zal het er hier over hebben ook wel een gewenst effect hebben uiteraard.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een stap die ik wil nemen voordat ik een relatie begin met iemand. Alleen mezelf een klein beetje kennende heeft het nu geen zin, omdat ik er echt niet open voor sta. Misschien als ik drie maanden verder ben, bijvoorbeeld wel, gewoon omdat het dan allemaal wat minder vers is en dat ik er met wat meer afstand naar kan kijken. Anders zit ik enkel met een paniekgevoel bij een deskundige, me zeer ongemakkelijk te voelen en dan steek ik er ook niks van op.
Op dit moment rust hebben, vrede vinden met mezelf, en accepteren dat dit is gebeurd. Ik ren mezelf voorbij als ik nu naar een seksuoloog ga. Denk ik, ik weet ook niet wat zo iemand doet, weet iemand dat hier?
Het hele idee van een relatie is toch dat je elkaar helpt bij zwakke punten van jezelf. Je helpt elkaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit topic ben ik gestart a.d.h.v. een goed gesprek met een vriend. Die in mijn plaats echt heel erg kwaad werd, en met hem kan ik het er wel over hebben. En zijn vriendin zal het nu ook wel weten en dat is een van mijn beste vriendinnen, dus met haar kan ik het er ook wel over hebben.
En verder heeft iedereen wel gezien en door dat het een hele slechte relatie voor me was. Alleen weten ze niet dat dit ook nog mee speelde in dat alles.
Al moet ik wel zeggen dat hier stiekem wel gemakkelijker is om er ook emoties bij te uiten, omdat het anoniem is en dan ben ik maar zwak. Als een van jullie me tegen komt in het echt weten we dat toch niet van elkaar en dan maakt de zwakte me ook minder uit.
jij bent de ex van ts?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nooit meer een seksleven?
Wow meid. Ik kan me niet voorstellen dat ik een dag geen seks heb als we elkaar zien.
Dat was een idee dat ik eerst ook wel had, alleen in deze relatie kwam het erop neer dat ik voor alles zorgde en alles regelde. En dat was een grote fout van me.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het hele idee van een relatie is toch dat je elkaar helpt bij zwakke punten van jezelf. Je helpt elkaar.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi Allemaal,
Op dit moment zit ik met een "probleem". Sinds ongeveer drie maanden is de relatie met mijn ex uit (en hoe langer het uit is hoe meer ik denk godzijdank). Al met al was het een slechte relatie waarin ik al mijn grenzen liet overschrijden en eigenlijk min of meer moest hopen dat hij eerlijk tegen mij was, negatieve reacties kreeg als ik iets voor mezelf deed en tja... op den duur wist ik gewoon haast niet meer wie ik was.
Kleine uitleg:Blijkbaar hield je niet genoeg van die man,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik vrijgezel ben, ben ik blij dat er niemand meer aan mijn lijf hoeft te zitten, dat ik mentaal vrij ben en dat ik mezelf weer helemaal ontdek. Het liefste wil ik gewoon nooit meer een relatie en al helemaal nooit meer een seksleven. Ik weet dat dit een ongezonde gedachte is, alleen ik vraag me af in hoeverre ik er wat aan moet doen. Als vrijgezel heb ik ineens rust in mijn hoofd, ben ik mezelf en ik ben heel erg gelukkig. Anderzijds weet ik ook niet wat ik moet doen wanneer ik een relatie krijg met iemand, als ik verliefd word... Ik weet niet wat een gezonde keuze is nu, heeft iemand advies? Daarbij vraag ik me ook sterk af of ik a-seksueel ben (geworden), het is allemaal verwarrend...
volgende keer beterI'm so happy I could scream!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |