abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:38:27 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118884798
Neem lekker de tijd en forceer niets, mocht je een keer een andere gozer tegenkomen die je leuk lijkt en die opeens ook een eikel in bed blijkt te zijn laat het dan niet doorsudderen en tyf hem meteen de deur uit.

Er zijn genoeg mensen die in bed niet meteen in een soort van Mr Hyde veranderen hoor, helaas zie je dat niet altijd aan iemands dagelijkse gedrag. Sterkte in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:16:27 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118886116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien tegen de tijd dat ik überhaupt weer aan relaties toe ben. Op dit moment wil ik niemand aan mijn lijf hebben. Op dit moment zou ik er niet voor open staan en enkel over mijn eigen grenzen walsen. Al weet ik wel dat dit voor mij een eerste stap zou zijn als ik weer aan relaties toe ben
Begrijpelijk. ;( Het komt allemaal wel goed! *;
pi_118931738
Dank jullie wel :* En dat het goed gaat komen geloof ikzelf ook wel in. Al zit ik nu met een enorm WTF-gevoel... het soort besef dat het misschien eventueel toch misbruik was doet pijn en brengt me echt in verwarring. Het is gewoon bizar dat ik dit in mijn volwassen leven weer over mijn kant laat gaan.

Thnx :)
pi_118931821
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel :* En dat het goed gaat komen geloof ikzelf ook wel in. Al zit ik nu met een enorm WTF-gevoel... het soort besef dat het misschien eventueel toch misbruik was doet pijn en brengt me echt in verwarring. Het is gewoon bizar dat ik dit in mijn volwassen leven weer over mijn kant laat gaan.

Thnx :)
Of het echt bizar is weet ik niet. Maar werken aan een stukje positief zelfbeeld en weerbaarheid lijkt me wel een goed idee, voor je weer in een dergelijk treurige situatie terecht komt. Succes.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  woensdag 7 november 2012 @ 13:13:32 #55
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118932481
Neem je tijd en sterkte! Niks overhaast doen.

:*
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118933376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien tegen de tijd dat ik überhaupt weer aan relaties toe ben. Op dit moment wil ik niemand aan mijn lijf hebben. Op dit moment zou ik er niet voor open staan en enkel over mijn eigen grenzen walsen. Al weet ik wel dat dit voor mij een eerste stap zou zijn als ik weer aan relaties toe ben
Misschien kan het juist helpen voordat je weer een relatie krijgt.
pi_118933663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien kan het juist helpen voordat je weer een relatie krijgt.
Idd.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118934767
Het is wel een stap die ik wil nemen voordat ik een relatie begin met iemand. Alleen mezelf een klein beetje kennende heeft het nu geen zin, omdat ik er echt niet open voor sta. Misschien als ik drie maanden verder ben, bijvoorbeeld wel, gewoon omdat het dan allemaal wat minder vers is en dat ik er met wat meer afstand naar kan kijken. Anders zit ik enkel met een paniekgevoel bij een deskundige, me zeer ongemakkelijk te voelen en dan steek ik er ook niks van op.

Op dit moment rust hebben, vrede vinden met mezelf, en accepteren dat dit is gebeurd. Ik ren mezelf voorbij als ik nu naar een seksuoloog ga. Denk ik, ik weet ook niet wat zo iemand doet, weet iemand dat hier?
pi_118934907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een stap die ik wil nemen voordat ik een relatie begin met iemand. Alleen mezelf een klein beetje kennende heeft het nu geen zin, omdat ik er echt niet open voor sta. Misschien als ik drie maanden verder ben, bijvoorbeeld wel, gewoon omdat het dan allemaal wat minder vers is en dat ik er met wat meer afstand naar kan kijken. Anders zit ik enkel met een paniekgevoel bij een deskundige, me zeer ongemakkelijk te voelen en dan steek ik er ook niks van op.

Op dit moment rust hebben, vrede vinden met mezelf, en accepteren dat dit is gebeurd. Ik ren mezelf voorbij als ik nu naar een seksuoloog ga. Denk ik, ik weet ook niet wat zo iemand doet, weet iemand dat hier?
Praten
  woensdag 7 november 2012 @ 14:37:08 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118936096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

Iemand in je omgeving die je daarmee kan vertrouwen? Gewoon om het van je af te kunnen zetten. Al zal het er hier over hebben ook wel een gewenst effect hebben uiteraard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_118936249
Dit topic ben ik gestart a.d.h.v. een goed gesprek met een vriend. Die in mijn plaats echt heel erg kwaad werd, en met hem kan ik het er wel over hebben. En zijn vriendin zal het nu ook wel weten en dat is een van mijn beste vriendinnen, dus met haar kan ik het er ook wel over hebben.

En verder heeft iedereen wel gezien en door dat het een hele slechte relatie voor me was. Alleen weten ze niet dat dit ook nog mee speelde in dat alles.

Al moet ik wel zeggen dat hier stiekem wel gemakkelijker is om er ook emoties bij te uiten, omdat het anoniem is en dan ben ik maar zwak. Als een van jullie me tegen komt in het echt weten we dat toch niet van elkaar en dan maakt de zwakte me ook minder uit.
  woensdag 7 november 2012 @ 21:28:18 #62
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_118955004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit topic ben ik gestart a.d.h.v. een goed gesprek met een vriend. Die in mijn plaats echt heel erg kwaad werd, en met hem kan ik het er wel over hebben. En zijn vriendin zal het nu ook wel weten en dat is een van mijn beste vriendinnen, dus met haar kan ik het er ook wel over hebben.

En verder heeft iedereen wel gezien en door dat het een hele slechte relatie voor me was. Alleen weten ze niet dat dit ook nog mee speelde in dat alles.

Al moet ik wel zeggen dat hier stiekem wel gemakkelijker is om er ook emoties bij te uiten, omdat het anoniem is en dan ben ik maar zwak. Als een van jullie me tegen komt in het echt weten we dat toch niet van elkaar en dan maakt de zwakte me ook minder uit.
Het hele idee van een relatie is toch dat je elkaar helpt bij zwakke punten van jezelf. Je helpt elkaar.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:22:25 #63
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_119030153
Nooit meer een seksleven?

Wow meid. Ik kan me niet voorstellen dat ik een dag geen seks heb als we elkaar zien.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_119030352
Gadverdamme wat een klootzak die ex van jou. Neem je tijd ts. Ook jij verdient iemand die je goed behandelt. :* O+
pi_119030486
Komt wel goed schatje :*
pi_119039520
Zo dacht ik ook een tijd geleden toen het met mijn laatste ex uit ging. Helemaal geen vertrouwen in de vrouw en de mensheid en bla bla. Tot ik de leuke dame tegen het lief liep die nu al enkele maanden m'n vriendinnetje is. O+
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:08:46 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119039698
knuffel voor ts
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:09:20 #68
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119039725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nooit meer een seksleven?

Wow meid. Ik kan me niet voorstellen dat ik een dag geen seks heb als we elkaar zien.
jij bent de ex van ts?
pi_119048991
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Het hele idee van een relatie is toch dat je elkaar helpt bij zwakke punten van jezelf. Je helpt elkaar.
Dat was een idee dat ik eerst ook wel had, alleen in deze relatie kwam het erop neer dat ik voor alles zorgde en alles regelde. En dat was een grote fout van me.

Ik vind het gewoon wat moeilijk om mijn emoties te tonen. Zeker na deze relatie waarin ze direct werden afgekapt (met het argument van mijn ex: "het gaat erom dat ik gelukkig ben, dus wat maakt het uit"). Misschien moet ik eens naar een psycholoog...
pi_119049011
En bedankt voor de lieve woorden en steun :*

@Ernemmetje: Zelfs zonder Roosvicee ;)
pi_119049091
dat heeft een naam, happy single.Niks mis mee.Ik ben zelf getrouwd en inmiddels vader.Ieder zijn of haar keus ^O^
nee echt niet !
pi_119050433
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi Allemaal,

Op dit moment zit ik met een "probleem". Sinds ongeveer drie maanden is de relatie met mijn ex uit (en hoe langer het uit is hoe meer ik denk godzijdank). Al met al was het een slechte relatie waarin ik al mijn grenzen liet overschrijden en eigenlijk min of meer moest hopen dat hij eerlijk tegen mij was, negatieve reacties kreeg als ik iets voor mezelf deed en tja... op den duur wist ik gewoon haast niet meer wie ik was.

Kleine uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik vrijgezel ben, ben ik blij dat er niemand meer aan mijn lijf hoeft te zitten, dat ik mentaal vrij ben en dat ik mezelf weer helemaal ontdek. Het liefste wil ik gewoon nooit meer een relatie en al helemaal nooit meer een seksleven. Ik weet dat dit een ongezonde gedachte is, alleen ik vraag me af in hoeverre ik er wat aan moet doen. Als vrijgezel heb ik ineens rust in mijn hoofd, ben ik mezelf en ik ben heel erg gelukkig. Anderzijds weet ik ook niet wat ik moet doen wanneer ik een relatie krijg met iemand, als ik verliefd word... Ik weet niet wat een gezonde keuze is nu, heeft iemand advies? Daarbij vraag ik me ook sterk af of ik a-seksueel ben (geworden), het is allemaal verwarrend...
Blijkbaar hield je niet genoeg van die man,
volgende keer beter
I'm so happy I could scream!
pi_119050473
Ik hield meer dan genoeg van die jongen. Ik had alles voor hem over en alles voor hem gedaan omdat ik van hem hield.

Dat ik niet genoeg van hem gehouden zou hebben is echt complete onzin, sorry dat ik het zeg, maar jouw idee klopt hierin echt niet.
pi_119050629
Je moet je realiseren dat je gedachte die je nu hebt niet echt realistisch is, dus de gedachte dat je nooit een relatie meer wilt en/of sex. Dit gaat sowieso ooit veranderen, houdt daar maar rekening mee. Bijvoorbeeld als je ooit een jongen tegenkomt die je erg leuk vindt. Enige taak voor jou is dan om iemand te zoeken die zo lief is en het geduld kan opbrengen om jouw behoeftes perfect te voldoen. En die jongens lopen er echt wel rond.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_119050788
Ik denk dat je het je ex niet alleen kwalijk moet nemen dat hij dat met je deed, maar vooral heel kritisch naar moet kijken naar jezelf. Jij liet dat met je doen. Jij moet jezelf verantwoordelijk maken voor je eigen gedragingen.

Dat staat er veel meer "blame the victim" dan ik het bedoel. Ik merk dat ik het niet goed onder woorden kan brengen, maar jij bent zelf verantwoordelijk voor hoe je je laat behandelen. Wanneer iemand 1 keer iets doet, kan het nog zijn dat je het niet verwacht, ligt de fout heel duidelijk bij de ander. Wanneer iemand 2 keer iets met je doet, kan het nog zijn dat je hoopte dat het bij 1 keer zou blijven. Wanneer iemand 3 keer of meer hetzelfde met je doet, moet je je achter je oren krabben over je eigen gedrag: namelijk het keer op keer toelaten.

Ik denk dat je met jezelf aan de slag moet gaan om te zorgen dat je op een manier in je schoenen staat dat je dingen die jij niet wilt niet meer toelaat omdat je in je eigen kracht staat.

En als je daar bent kun je weer eens gaan kijken of je een ander in de mix kunt gooien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')