abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:38:27 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118884798
Neem lekker de tijd en forceer niets, mocht je een keer een andere gozer tegenkomen die je leuk lijkt en die opeens ook een eikel in bed blijkt te zijn laat het dan niet doorsudderen en tyf hem meteen de deur uit.

Er zijn genoeg mensen die in bed niet meteen in een soort van Mr Hyde veranderen hoor, helaas zie je dat niet altijd aan iemands dagelijkse gedrag. Sterkte in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:16:27 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118886116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien tegen de tijd dat ik überhaupt weer aan relaties toe ben. Op dit moment wil ik niemand aan mijn lijf hebben. Op dit moment zou ik er niet voor open staan en enkel over mijn eigen grenzen walsen. Al weet ik wel dat dit voor mij een eerste stap zou zijn als ik weer aan relaties toe ben
Begrijpelijk. ;( Het komt allemaal wel goed! *;
pi_118931738
Dank jullie wel :* En dat het goed gaat komen geloof ikzelf ook wel in. Al zit ik nu met een enorm WTF-gevoel... het soort besef dat het misschien eventueel toch misbruik was doet pijn en brengt me echt in verwarring. Het is gewoon bizar dat ik dit in mijn volwassen leven weer over mijn kant laat gaan.

Thnx :)
pi_118931821
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel :* En dat het goed gaat komen geloof ikzelf ook wel in. Al zit ik nu met een enorm WTF-gevoel... het soort besef dat het misschien eventueel toch misbruik was doet pijn en brengt me echt in verwarring. Het is gewoon bizar dat ik dit in mijn volwassen leven weer over mijn kant laat gaan.

Thnx :)
Of het echt bizar is weet ik niet. Maar werken aan een stukje positief zelfbeeld en weerbaarheid lijkt me wel een goed idee, voor je weer in een dergelijk treurige situatie terecht komt. Succes.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  woensdag 7 november 2012 @ 13:13:32 #55
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118932481
Neem je tijd en sterkte! Niks overhaast doen.

:*
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118933376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien tegen de tijd dat ik überhaupt weer aan relaties toe ben. Op dit moment wil ik niemand aan mijn lijf hebben. Op dit moment zou ik er niet voor open staan en enkel over mijn eigen grenzen walsen. Al weet ik wel dat dit voor mij een eerste stap zou zijn als ik weer aan relaties toe ben
Misschien kan het juist helpen voordat je weer een relatie krijgt.
pi_118933663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien kan het juist helpen voordat je weer een relatie krijgt.
Idd.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118934767
Het is wel een stap die ik wil nemen voordat ik een relatie begin met iemand. Alleen mezelf een klein beetje kennende heeft het nu geen zin, omdat ik er echt niet open voor sta. Misschien als ik drie maanden verder ben, bijvoorbeeld wel, gewoon omdat het dan allemaal wat minder vers is en dat ik er met wat meer afstand naar kan kijken. Anders zit ik enkel met een paniekgevoel bij een deskundige, me zeer ongemakkelijk te voelen en dan steek ik er ook niks van op.

Op dit moment rust hebben, vrede vinden met mezelf, en accepteren dat dit is gebeurd. Ik ren mezelf voorbij als ik nu naar een seksuoloog ga. Denk ik, ik weet ook niet wat zo iemand doet, weet iemand dat hier?
pi_118934907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een stap die ik wil nemen voordat ik een relatie begin met iemand. Alleen mezelf een klein beetje kennende heeft het nu geen zin, omdat ik er echt niet open voor sta. Misschien als ik drie maanden verder ben, bijvoorbeeld wel, gewoon omdat het dan allemaal wat minder vers is en dat ik er met wat meer afstand naar kan kijken. Anders zit ik enkel met een paniekgevoel bij een deskundige, me zeer ongemakkelijk te voelen en dan steek ik er ook niks van op.

Op dit moment rust hebben, vrede vinden met mezelf, en accepteren dat dit is gebeurd. Ik ren mezelf voorbij als ik nu naar een seksuoloog ga. Denk ik, ik weet ook niet wat zo iemand doet, weet iemand dat hier?
Praten
  woensdag 7 november 2012 @ 14:37:08 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118936096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

Iemand in je omgeving die je daarmee kan vertrouwen? Gewoon om het van je af te kunnen zetten. Al zal het er hier over hebben ook wel een gewenst effect hebben uiteraard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_118936249
Dit topic ben ik gestart a.d.h.v. een goed gesprek met een vriend. Die in mijn plaats echt heel erg kwaad werd, en met hem kan ik het er wel over hebben. En zijn vriendin zal het nu ook wel weten en dat is een van mijn beste vriendinnen, dus met haar kan ik het er ook wel over hebben.

En verder heeft iedereen wel gezien en door dat het een hele slechte relatie voor me was. Alleen weten ze niet dat dit ook nog mee speelde in dat alles.

Al moet ik wel zeggen dat hier stiekem wel gemakkelijker is om er ook emoties bij te uiten, omdat het anoniem is en dan ben ik maar zwak. Als een van jullie me tegen komt in het echt weten we dat toch niet van elkaar en dan maakt de zwakte me ook minder uit.
  woensdag 7 november 2012 @ 21:28:18 #62
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_118955004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit topic ben ik gestart a.d.h.v. een goed gesprek met een vriend. Die in mijn plaats echt heel erg kwaad werd, en met hem kan ik het er wel over hebben. En zijn vriendin zal het nu ook wel weten en dat is een van mijn beste vriendinnen, dus met haar kan ik het er ook wel over hebben.

En verder heeft iedereen wel gezien en door dat het een hele slechte relatie voor me was. Alleen weten ze niet dat dit ook nog mee speelde in dat alles.

Al moet ik wel zeggen dat hier stiekem wel gemakkelijker is om er ook emoties bij te uiten, omdat het anoniem is en dan ben ik maar zwak. Als een van jullie me tegen komt in het echt weten we dat toch niet van elkaar en dan maakt de zwakte me ook minder uit.
Het hele idee van een relatie is toch dat je elkaar helpt bij zwakke punten van jezelf. Je helpt elkaar.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:22:25 #63
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_119030153
Nooit meer een seksleven?

Wow meid. Ik kan me niet voorstellen dat ik een dag geen seks heb als we elkaar zien.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_119030352
Gadverdamme wat een klootzak die ex van jou. Neem je tijd ts. Ook jij verdient iemand die je goed behandelt. :* O+
pi_119030486
Komt wel goed schatje :*
pi_119039520
Zo dacht ik ook een tijd geleden toen het met mijn laatste ex uit ging. Helemaal geen vertrouwen in de vrouw en de mensheid en bla bla. Tot ik de leuke dame tegen het lief liep die nu al enkele maanden m'n vriendinnetje is. O+
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:08:46 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119039698
knuffel voor ts
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:09:20 #68
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119039725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nooit meer een seksleven?

Wow meid. Ik kan me niet voorstellen dat ik een dag geen seks heb als we elkaar zien.
jij bent de ex van ts?
pi_119048991
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Het hele idee van een relatie is toch dat je elkaar helpt bij zwakke punten van jezelf. Je helpt elkaar.
Dat was een idee dat ik eerst ook wel had, alleen in deze relatie kwam het erop neer dat ik voor alles zorgde en alles regelde. En dat was een grote fout van me.

Ik vind het gewoon wat moeilijk om mijn emoties te tonen. Zeker na deze relatie waarin ze direct werden afgekapt (met het argument van mijn ex: "het gaat erom dat ik gelukkig ben, dus wat maakt het uit"). Misschien moet ik eens naar een psycholoog...
pi_119049011
En bedankt voor de lieve woorden en steun :*

@Ernemmetje: Zelfs zonder Roosvicee ;)
pi_119049091
dat heeft een naam, happy single.Niks mis mee.Ik ben zelf getrouwd en inmiddels vader.Ieder zijn of haar keus ^O^
nee echt niet !
pi_119050433
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi Allemaal,

Op dit moment zit ik met een "probleem". Sinds ongeveer drie maanden is de relatie met mijn ex uit (en hoe langer het uit is hoe meer ik denk godzijdank). Al met al was het een slechte relatie waarin ik al mijn grenzen liet overschrijden en eigenlijk min of meer moest hopen dat hij eerlijk tegen mij was, negatieve reacties kreeg als ik iets voor mezelf deed en tja... op den duur wist ik gewoon haast niet meer wie ik was.

Kleine uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik vrijgezel ben, ben ik blij dat er niemand meer aan mijn lijf hoeft te zitten, dat ik mentaal vrij ben en dat ik mezelf weer helemaal ontdek. Het liefste wil ik gewoon nooit meer een relatie en al helemaal nooit meer een seksleven. Ik weet dat dit een ongezonde gedachte is, alleen ik vraag me af in hoeverre ik er wat aan moet doen. Als vrijgezel heb ik ineens rust in mijn hoofd, ben ik mezelf en ik ben heel erg gelukkig. Anderzijds weet ik ook niet wat ik moet doen wanneer ik een relatie krijg met iemand, als ik verliefd word... Ik weet niet wat een gezonde keuze is nu, heeft iemand advies? Daarbij vraag ik me ook sterk af of ik a-seksueel ben (geworden), het is allemaal verwarrend...
Blijkbaar hield je niet genoeg van die man,
volgende keer beter
I'm so happy I could scream!
pi_119050473
Ik hield meer dan genoeg van die jongen. Ik had alles voor hem over en alles voor hem gedaan omdat ik van hem hield.

Dat ik niet genoeg van hem gehouden zou hebben is echt complete onzin, sorry dat ik het zeg, maar jouw idee klopt hierin echt niet.
pi_119050629
Je moet je realiseren dat je gedachte die je nu hebt niet echt realistisch is, dus de gedachte dat je nooit een relatie meer wilt en/of sex. Dit gaat sowieso ooit veranderen, houdt daar maar rekening mee. Bijvoorbeeld als je ooit een jongen tegenkomt die je erg leuk vindt. Enige taak voor jou is dan om iemand te zoeken die zo lief is en het geduld kan opbrengen om jouw behoeftes perfect te voldoen. En die jongens lopen er echt wel rond.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_119050788
Ik denk dat je het je ex niet alleen kwalijk moet nemen dat hij dat met je deed, maar vooral heel kritisch naar moet kijken naar jezelf. Jij liet dat met je doen. Jij moet jezelf verantwoordelijk maken voor je eigen gedragingen.

Dat staat er veel meer "blame the victim" dan ik het bedoel. Ik merk dat ik het niet goed onder woorden kan brengen, maar jij bent zelf verantwoordelijk voor hoe je je laat behandelen. Wanneer iemand 1 keer iets doet, kan het nog zijn dat je het niet verwacht, ligt de fout heel duidelijk bij de ander. Wanneer iemand 2 keer iets met je doet, kan het nog zijn dat je hoopte dat het bij 1 keer zou blijven. Wanneer iemand 3 keer of meer hetzelfde met je doet, moet je je achter je oren krabben over je eigen gedrag: namelijk het keer op keer toelaten.

Ik denk dat je met jezelf aan de slag moet gaan om te zorgen dat je op een manier in je schoenen staat dat je dingen die jij niet wilt niet meer toelaat omdat je in je eigen kracht staat.

En als je daar bent kun je weer eens gaan kijken of je een ander in de mix kunt gooien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119050800
@Pritt: In theorie ga ik er ook vanuit dat ik ook wel weer een relatie ga krijgen in de toekomst. Alleen ik zou nu niet weten wat ik ermee zou moeten en het idee seks doet me al half in paniek raken. Dus dat wordt nog interessant ;)

Mocht ik iemand treffen die ik leuk vind, dan hobbel ik (voordat ik ook maar überhaupt toenadering zoek bij die persoon) naar een seksuoloog en/of psycholoog toe. Waarschijnlijk zelfs wel eerder, over een half jaar of zo...
pi_119050891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat je het je ex niet alleen kwalijk moet nemen dat hij dat met je deed, maar vooral heel kritisch naar moet kijken naar jezelf. Jij liet dat met je doen. Jij moet jezelf verantwoordelijk maken voor je eigen gedragingen.

Dat staat er veel meer "blame the victim" dan ik het bedoel. Ik merk dat ik het niet goed onder woorden kan brengen, maar jij bent zelf verantwoordelijk voor hoe je je laat behandelen. Wanneer iemand 1 keer iets doet, kan het nog zijn dat je het niet verwacht, ligt de fout heel duidelijk bij de ander. Wanneer iemand 2 keer iets met je doet, kan het nog zijn dat je hoopte dat het bij 1 keer zou blijven. Wanneer iemand 3 keer of meer hetzelfde met je doet, moet je je achter je oren krabben over je eigen gedrag: namelijk het keer op keer toelaten.

Ik denk dat je met jezelf aan de slag moet gaan om te zorgen dat je op een manier in je schoenen staat dat je dingen die jij niet wilt niet meer toelaat omdat je in je eigen kracht staat.

En als je daar bent kun je weer eens gaan kijken of je een ander in de mix kunt gooien.
Je hebt zeker gelijk en ik ben al een tijdje bezig met bij mezelf uit te zoeken waarom ik dit soort dingen toe sta en waarom ik het moeilijk vind om mijn grenzen aan te geven (iets wat vooral bestaat uit onzekerheid en angst overigens). Dit gebeurde niet alleen op seksueel gebied, maar op elk gebied in mijn relatie en dat is niet gezond.
En dat is overigens ook een van de redenen waarom ik nu persé vrijgezel wil blijven, puur uit zelfbescherming. Zolang ik niet dat gedrag bij me veranderd heb, zit ik zo weer in deze situatie.

Al ben ik nu vooral al blij met dit besef en een paar hoofdideeën achter deze gedragingen. Ik moet nu nog iets verzinnen om het goed te laten komen :)
pi_119050933
En ik weet overigens ook dat er heel wat aanverwante problemen van vroeger en ook wel een beetje nu voortkomen vanuit dezelfde logica.

Ik ben maar raar }:| ;)
  zondag 11 november 2012 @ 06:07:38 #79
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119076803
Je ex klinkt als iemand die alleen aan zichzelf denkt, zich totaal niet kan inleven in andere mensen, maar wel heel charmant kan overkomen.
In ieder geval geen fijne man.

Ik denk dat je in ieder geval op zoek moet naar een psycholoog/spv'er om je trauma's te verwerken. Dan komt de rest hopelijk vanzelf wel.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_119076944
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 06:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Je ex klinkt als iemand die alleen aan zichzelf denkt, zich totaal niet kan inleven in andere mensen, maar wel heel charmant kan overkomen.

Ik denk dat je in ieder geval op zoek moet naar een psycholoog/spv'er om je trauma's te verwerken. Dan komt de rest hopelijk vanzelf wel.
Of terwijl een autist dus.
  zondag 11 november 2012 @ 08:06:53 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119076949
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 08:05 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Of terwijl een autist dus.
Een autist die charmant overkomt?
Eerder een narcist.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_119076962
Ts is gewoon verknipt. Ik zou daar als man geen zin in hebben, in al dat gezeik.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119076964
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 08:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Een autist die charmant overkomt?
Eerder een narcist.
Okee, ik geef je gelijk :')
pi_119079571
Naja... :P Hij was vooral heel erg verwend.
pi_119079678
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 06:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is ook een kenmerk van een psychopaat :7 Las nog niet zo lang geleden dat 1% van de bevolking psychopaat is, klinkt niet veel, maar 1 op de 100 klinkt weer wel veel :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119080160
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is ook een kenmerk van een psychopaat :7 Las nog niet zo lang geleden dat 1% van de bevolking psychopaat is, klinkt niet veel, maar 1 op de 100 klinkt weer wel veel :D
Praat me alsjeblieft niet van die lui...

Er is iets raars aan die jongen (zijn ouders wilden hem als kind laten testen op autisme, maar hij wilde dat niet dus het hoefde natuurlijk niet. In de pubertijd zaten zijn ouders ook met het handen in het haar omdat hij absoluut zich niet normaal ontwikkelde e.d.)
Het rare aan hem is dat hij naar de buitenwereld heel erg sociaal was, altijd in voor wat leuks, altijd grappig. Alleen in een op een situaties was hij compleet anders, dan was hij vaak nors, wilde alleen maar achter zijn PC zitten of verzoop hij weer eens in een obsessie. Alleen in mijn ogen niet op een autistische manier.
Sowieso als er iets mis ging was het een daad die persoonlijk tegen hem gericht was, in zijn ogen. Hij kan absoluut niet voor zichzelf zorgen. Het is allemaal gewoon vreemd, maar er is absoluut geen vinger achter te leggen wat er nou precies niet aan klopte.

En aan de andere kant was het vaak ook een hele lieve en charmante jongen (al is na de hand elke keer wel iets te bereden waarom hij zo charmant deed op die momenten). Iig een goede manipulator

En ik zag hem van de week en dan haat ik mezelf omdat hij dan toch ook wel weer heel erg leuk is. En dan heb ik tot mijn grote onbegrip toch wel weer heel erg last van een gebroken hart :@
  zondag 11 november 2012 @ 13:01:39 #87
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119080946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik weet overigens ook dat er heel wat aanverwante problemen van vroeger en ook wel een beetje nu voortkomen vanuit dezelfde logica.

Ik ben maar raar }:| ;)
Neuh, dat valt wel mee. Je hebt, als ik het zo eens lees een slechte basis gehad wat dit soort dingen betreft. Daar komen die problemen uit voort.

En je ex is gewoon een botte lul eerste klas. Respectloos vooral. Maar neem het jezelf niet kwalijk dat je het (weer) hebt laten gebeuren. Je weet nu in elk geval wat je niet wilt in een relatie. Daarbij denk ik dat jij, als je de juiste tegenkomt, vanzelf de seks weer gaat waarderen. Maar daar heeft de betreffende jongen/man wel veel geduld voor nodig.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_119338399
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Praat me alsjeblieft niet van die lui...

Er is iets raars aan die jongen (zijn ouders wilden hem als kind laten testen op autisme, maar hij wilde dat niet dus het hoefde natuurlijk niet. In de pubertijd zaten zijn ouders ook met het handen in het haar omdat hij absoluut zich niet normaal ontwikkelde e.d.)
Het rare aan hem is dat hij naar de buitenwereld heel erg sociaal was, altijd in voor wat leuks, altijd grappig. Alleen in een op een situaties was hij compleet anders, dan was hij vaak nors, wilde alleen maar achter zijn PC zitten of verzoop hij weer eens in een obsessie. Alleen in mijn ogen niet op een autistische manier.
Sowieso als er iets mis ging was het een daad die persoonlijk tegen hem gericht was, in zijn ogen. Hij kan absoluut niet voor zichzelf zorgen. Het is allemaal gewoon vreemd, maar er is absoluut geen vinger achter te leggen wat er nou precies niet aan klopte.

En aan de andere kant was het vaak ook een hele lieve en charmante jongen (al is na de hand elke keer wel iets te bereden waarom hij zo charmant deed op die momenten). Iig een goede manipulator

En ik zag hem van de week en dan haat ik mezelf omdat hij dan toch ook wel weer heel erg leuk is. En dan heb ik tot mijn grote onbegrip toch wel weer heel erg last van een gebroken hart :@
Die jongen is het niet waard dat je woorden aan hem vuil maakt. :) .

Tijdje zonder man zijn, is alleen maar goed nu. Investeer vooral veel in goede vriendschappen, want die geven je zelfvertrouwen. En ja, wat hulp regelen bij het verwerken van je verleden, is een goede stap. Het gaat erom dat je jezelf het gunt. Dus gun jezelf een fijn(er) leven. En die goede man die wel snapt hoe hij liefdevol met je om moet gaan, komt dan vanzelf een keer voorbij.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_119338486
:) Dat klopt, maar ik merk dat ik deze relatie op dit moment iets gemakkelijker kan loslaten. Of zoals mijn mannelijke vrienden zeggen, ik ben iets minder vijandig naar alles wat man is ;)
Het is gebeurd en ik moet nu leren meer van mezelf te houden voordat ik me weer volledig op een ander richt :)

En gelukkig heb ik heel veel diepe goede vriendschappen waar ik heel erg blij van word en zij zijn idd erg goed voor mijn ego :)
pi_119338588
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

Kleine uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus dit is wel degelijk misbruik hoor. Als jij hem van te voren hebt verteld wat voor problemen je hebt. Je was gewoon kwetsbaar en hij heeft zich als een beest gedragen -_-
pi_119338823
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
:) Dat klopt, maar ik merk dat ik deze relatie op dit moment iets gemakkelijker kan loslaten. Of zoals mijn mannelijke vrienden zeggen, ik ben iets minder vijandig naar alles wat man is ;)
Het is gebeurd en ik moet nu leren meer van mezelf te houden voordat ik me weer volledig op een ander richt :)

En gelukkig heb ik heel veel diepe goede vriendschappen waar ik heel erg blij van word en zij zijn idd erg goed voor mijn ego :)
Dat is geweldig. :) . Richt je lekker op die positieve dingen en op het hier en nu. Je kunt niet veranderen wat er is gebeurd, en op dit moment is 't ook niet heel relevant of het woord 'misbruik' van toepassing is of niet. Als je daarover gaat nadenken, ga je jezelf op je kop geven, je rot voelen, je klein voelen etc. Is niet de bedoeling. Hoofdzaak is: het is voorbij. En het is heel knap dat je hem uit je leven hebt gezet. ^O^ .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_119345691
Goed dat je naar je gevoel luistert en gewoon even geen seksuele contacten hebt! Ik denk dat het goed is om met jezelf aan de slag te gaan bij een therapeur/psycholoog. Wat in je verleden is gebeurd heeft veel invloed in patronen in je gedragingen nu. Door wat vroeger is gebeurd, zoek je onbewust toch situaties op die voor jou bekend zijn. Als ik jou was zou ik eens kijken op schematherapie. Deze therapie is gericht op het ontdekken van jouw gedragspatronen (schema's) zoals wantrouwen/misbruik, zelfopoffering, dat soort dingen.

http://www.moeilijkemense(...)ory&id=49&Itemid=182

Nu wil ik niet meteen zeggen dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt natuurlijk, want dat hoeft helemaal niet. Maar misschien dat zo een behandeling je kan helpen om je eigen patronen goed te leren kennen en deze ook te doorbreken.
Je hebt veel meegemaakt en dat verdient niemand, neem vooral alle tijd die je nodig hebt voordat je weer denkt aan een relatie!
pi_119540954
ik denk dat je eerst moet zorgen voor rust en daarna komt het wel weer...
hi there good people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')