abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 16:02:22 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118851487
Ik zie het zo
1. Leaseauto niet meer prive rijden
2. Levensloop maximaliseren
3. Vier dagen in de week gaan werken
Dit gaat Den Haag veel kosten..
Ik geen vruchten van mijn arbeid, zij geen vruchten van mijn arbeid.
Wie heeft er nog meer tips en truuks om de belastingopbrengst van jouw inkomen zo te verlagen dat het pijn doet in den haag?
Ga in staking als atlas!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 5 november 2012 @ 16:03:05 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118851520
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ben het niet altijd met hem eens hoor, maar dit stukje over de VVD vond ik wel treffend. En terecht ook.
Laat wel zien dat jij het verschil niet snapt tussen Nivelleren, Bezuinigen en Lastenverzwaren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_118851638
Was emigreren al genoemd? Wanneer jullie als welgestelden collectief naar België verkassen zal dat vast wel hard aankomen bij Rutte en consorten.
pi_118851705
1. Nooit meer werken (hoeren neuken haha)
2. Een stad afbranden
3. dijken slopen
4. protesteren
Twiddel
pi_118851865
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
TS, als de onderklasse staakt stopt de wereld pas echt met draaien. Waar halen mensen met een goede baan en dito inkomen toch het idee vandaan dat ZIJ degene zijn die tekort worden gedaan?

Het is simpelweg niet waar!
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_118852006
Voor degenen met een studieschuld: niet te veel gaan werken, zodat de overheid de schuld moet afschrijven.
  maandag 5 november 2012 @ 16:15:55 #7
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_118852057
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef RonnieHansen het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
De bejaarden, bijstandstrekkers, werklozen, en wao-ers wajong-ers die gaan staken. :')
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_118852740
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat wel zien dat jij het verschil niet snapt tussen Nivelleren, Bezuinigen en Lastenverzwaren
Ik snap dat verschil prima. Het nivelleren van inkomens staat haaks op VVD-opvattingen, maar is iets wat de VVD heeft geslikt in de onderhandelingen met de PvdA. Het hogere doel: het op orde brengen van de overheidsfinanciën.

Wat jij niet schijnt te snappen, is de manier waarop de nivellering vorm lijkt te krijgen. Ik geef even de zorgpremie met voorbeeldbedragen

inkomen 10.000 euro, premie: 20 euro per maand
inkomen 30.000 euro, premie: 100 euro per maand
inkomen 50.000 euro, premie: 250 euro per maand
inkomen 70.000 euro, premie: 400 euro per maand
inkomen 100.000 euro, premie: 400 euro per maand
inkomen 200.000 euro, premie: 400 euro per maand
inkomen 1.000.000 euro, premie: 400 euro per maand

Tegelijkertijd wordt de inkomstenbelasting met 2-3 procent verlaagd. Wie profiteren daarvan het hardst? Juist, de mensen met de allerhoogste inkomens. Relatief gezien betalen de hogere middeninkomens de grootste prijs. Ze krijgen een forse premieverhoging voor de kiezen en profiteren relatief beperkt van de lagere inkomstenbelasting.

Kortom: de allerrijksten komen hier goed mee weg en worden ontzien. Als je dat weigert te snappen, moet ik echt gaan twijfelen aan je verstandelijke vermogens...
  maandag 5 november 2012 @ 16:31:33 #9
379943 Paper_Tiger
pi_118852829
-Onderhoud aan je huis zelf doen met hulp van de buren en dan dus ook de buren helpen met hun klussen. (en evenredig minder werken) http://www.hypotheekshop.(...)uws/onderhoud-woning
-Geen nieuwe spullen kopen. Je staat ervan te kijken wat er allemaal gebruikt te koop is.
-Zorg dat je schuldenvrij bent. Je hoeft dan haast niks meer te verdienen.
-Zonnepanelen op je dak. Geen BTW en energiebelasting meer betalen.
pi_118852934
Waarom wil je per se ondernemers laten lijden terwijl je boos bent op de overheid?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 november 2012 @ 16:34:11 #11
379943 Paper_Tiger
pi_118852954
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik snap dat verschil prima. Het nivelleren van inkomens staat haaks op VVD-opvattingen, maar is iets wat de VVD heeft geslikt in de onderhandelingen met de PvdA. Het hogere doel: het op orde brengen van de overheidsfinanciën.

Wat jij niet schijnt te snappen, is de manier waarop de nivellering vorm lijkt te krijgen. Ik geef even de zorgpremie met voorbeeldbedragen

Tegelijkertijd wordt de inkomstenbelasting met 2-3 procent verlaagd. Wie profiteren daarvan het hardst? Juist, de mensen met de allerhoogste inkomens. Relatief gezien betalen de hogere middeninkomens de grootste prijs. Ze krijgen een forse premieverhoging voor de kiezen en profiteren relatief beperkt van de lagere inkomstenbelasting.

Kortom: de allerrijksten komen hier goed mee weg en worden ontzien. Als je dat weigert te snappen, moet ik echt gaan twijfelen aan je verstandelijke vermogens...
We gaan niet muggenziften over het voorstel alsof er ook maar iets goeds aan is. Geld afpakken met geen ander doel dan het aan een ander geven moet met vuur en zwaard bestreden worden. Teeven heeft het zelfs goedgekeurd om geweld te gebruiken.
  maandag 5 november 2012 @ 16:36:22 #12
379943 Paper_Tiger
pi_118853064
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom wil je per se ondernemers laten lijden terwijl je boos bent op de overheid?
Omdat het systeem op zijn knieën moet. Als iedereen blijft gehoorzamen dan kan de overheid alles doen wat ze wil. De enige manier om een dictator ten val te brengen is stoppen met gehoorzamen. Ondernemers zijn ook belastinginners tegen wil en dank.
pi_118853206
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Omdat het systeem op zijn knieën moet. Als iedereen blijft gehoorzamen dan kan de overheid alles doen wat ze wil. De enige manier om een dictator ten val te brengen is stoppen met gehoorzamen. Ondernemers zijn ook belastinginners tegen wil en dank.
Gast, je krijgt je zin niet. We gaan het libertarisme niet massaal omarmen.
pi_118853208
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

We gaan niet muggenziften over het voorstel alsof er ook maar iets goeds aan is. Geld afpakken met geen ander doel dan het aan een ander geven moet met vuur en zwaard bestreden worden. Teeven heeft het zelfs goedgekeurd om geweld te gebruiken.
Je zou juist blij moeten zijn. Van de allerrijksten wordt heel weinig afgepakt.

Oja, wat Rutte naaien betreft:
- Stoppen met roken en drinken
- Zo veel mogelijk op de fiets naar het werk
pi_118853310
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik geniet van mijn peukje en borrel en vind het zwaar vervelend om in de winter door de regel te stoempen op m'n fietsje.

Wie de fuck naai ik in godsnaam daarmee? Niet Rutte in ieder geval.
pi_118853343
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Hoe lijkt het met die boze facebookpagina? Staat er al een mooie vergelijking op?
  maandag 5 november 2012 @ 16:42:08 #17
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_118853348
Gewoon emigreren, dan naai je ze pas goed
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_118853432
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe lijkt het met die boze facebookpagina? Staat er al een mooie vergelijking op?
Ik denk dat je op veel sympathie kan rekenen wanneer je belasting betalen gaat vergelijken met loverboy-slachtoffertjes.
pi_118853451
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Boldface het volgende:

[..]

Och, TS heeft maar 2 truckjes; koken en roepen dat de overheid kleiner moet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_118853598
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat je op veel sympathie kan rekenen wanneer je belasting betalen gaat vergelijken met loverboy-slachtoffertjes.
Ik wacht met smart op de bijbehorende woedende huisvrouwenfotoshop van iets.
  maandag 5 november 2012 @ 16:48:17 #21
379943 Paper_Tiger
pi_118853643
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Boldface het volgende:

[..]

Wij gebruiken de auto haast niet meer. Een paar elektrische fietsen brengen ons snel Amsterdam of Haarlem binnen en parkeren is gratis. Roken en drinken doe ik niet. Een elektrische auto zou leuk zijn maar wat nu geen bijtelling kent heeft het zomaar morgen wel dus daar investeer ik helaas voorlopig niet in.
pi_118854444
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Wij gebruiken de auto haast niet meer. Een paar elektrische fietsen brengen ons snel Amsterdam of Haarlem binnen en parkeren is gratis. Roken en drinken doe ik niet. Een elektrische auto zou leuk zijn maar wat nu geen bijtelling kent heeft het zomaar morgen wel dus daar investeer ik helaas voorlopig niet in.
Je computer uitzetten, kan ook helpen. :+ Scheelt weer stroomverbruik, dus energiebelasting.
pi_118854561
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef lyolyrc het volgende:
Voor degenen met een studieschuld: niet te veel gaan werken, zodat de overheid de schuld moet afschrijven.
Ik ga niet mijn leven verpesten omdat jullie boos zijn op Rutte. :')
pi_118856225
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik ga niet mijn leven verpesten omdat jullie boos zijn op Rutte. :')
Je kunt ook versneld aflossen, dan loopt de overheid rente mis. Daar ben ik al mee bezig. :)
  maandag 5 november 2012 @ 18:03:54 #25
379943 Paper_Tiger
pi_118856915
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Je kunt ook versneld aflossen, dan loopt de overheid rente mis. Daar ben ik al mee bezig. :)
Daar ben ik al mee klaar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')