Soms wil ik het wel, maar dan vind ik het al snel zonde van m'n geldquote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan echt doodleuk twintig minuten onder de douche staan hoor
dat red ik niet eensquote:
Het vele drinkenquote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
CL waar komt dat plassen nou opeens weer vandaan!!!
Is vast het eerste waar ze aan denkt als ze denkt aan douchenquote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
CL waar komt dat plassen nou opeens weer vandaan!!!
2 minuten om even te piesen?quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef craftyvirus het volgende:
Ik kan omgerekend 2 minuten langer in bed blijven liggen als ik onder de douche plas, prima dus!
Ik moet altijd even wachten tot mn odol weg isquote:
Moet je nagaan hoeveel tijd je kunt winnen door ook te schijten onder de douche.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef craftyvirus het volgende:
Ik kan omgerekend 2 minuten langer in bed blijven liggen als ik onder de douche plas, prima dus!
ik heb mezelf ook al eens getimedquote:
Dat kost vast alleen nog maar meer tijdquote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel tijd je kunt winnen door ook te schijten onder de douche.
Idd, het door het putje proppen kost veel te veel tijd...quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kost vast alleen nog maar meer tijd
Ja, dat was mijn enige indicatie. En blijven dorst houdenquote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef CherryLips het volgende:
AnKwam je er alleen achter omdat je meer dronk dan anders?
![]()
Ja, dat valt mee. Maar het voelt toch even raar, omdat je dacht gezond te wezen. Hopelijk trekt het ooit nog bij.quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je in elk geval al goed op weg bent met de investering in je gezondheid. Dat maakt de situatie niet direct anders, maar het vergt een minder radicale koerswijziging dan dat je alles zou moeten omgooien.
Als je het niet onder douche doet, maar in een fles en het vervolgens opdrinkt, bespaar je nog veel meer drinkwater!!!quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja!!! Top TT!! Bespaar je zo 10~40 liter drinkwater mee
Ik zou toch de helft morsen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet onder douche doet, maar in een fles en het vervolgens opdrinkt, bespaar je nog veel meer drinkwater!!!
Neen, urine is zout, moet je daarna weer drinken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet onder douche doet, maar in een fles en het vervolgens opdrinkt, bespaar je nog veel meer drinkwater!!!
Niks wat je met een trechter niet kan oplossen.quote:
Ach, gemiddelde hoerenbezoek is ook maar 7 min, incl broek omhoog/omlaag!quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb mezelf ook al eens getimed
En met broek omhoog/laag etc kom ik ook op 2
Neequote:
Nou, je kan het ook gewoon gebruiken als douche water.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij wel ja, voor de dames is omhoog mikken verrekte lastig.quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je kan het ook gewoon gebruiken als douche water.
Echte golden shower.
tubgirlstylo kom je een heel eind hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij wel ja, voor de dames is omhoog mikken verrekte lastig.
Gewoon gaan liggen!quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij wel ja, voor de dames is omhoog mikken verrekte lastig.
Een ervaringsdeskundige.quote:
Hoe kom jij dan bij die conclusie?quote:
Ja. Zo lig je toch ook altijd als je jezelf een facial wil geven?quote:Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tubgirlstylo kom je een heel eind hoor.
Geen idee, ik deel die interesse niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Zo lig je toch ook altijd als je jezelf een facial wil geven?
Sommige mensen willen gewoon niet leven.quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Lol collega van 25 heeft onlangs een huis gekocht. lees vandaag dat ie in ondertrouw is gegaan. Ben benieuwd wanneer we horen dat z'n vriendin/vrouw zwanger is
Hoe gaat het eigenlijk met jouw wanhopige zoektocht naar een partner of heb je de moed inmiddels al opgegeven?quote:
Hoe weet jij dat het in Ede isquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon niet leven.
Het lijkt de goede volgorde.quote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben graag vertrouwde seks, ipv hun handen te gebruikenquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt. Hij is opzich lekker burgerlijk, dus past zeker wel bij hemquote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach, voor sommigen is het toch ook weer niet zo gek? Ik ken ook wel mensen die gewoon niet van stappen of reizen ofzo houden. Dan is settelen wel een goeie optie verder.
Uhm.. hij is in z'n relatie niet altijd even trouw geweestquote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Sommige mensen hebben graag vertrouwde seks, ipv hun handen te gebruiken.
Dan is het wachten op de goedmaak baby voordat ze uit elkaar gaan.quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. hij is in z'n relatie niet altijd even trouw geweest
De hufters.quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef rival het volgende:
ik ken zelfs mensen die settelen en dan alsnog gaan stappen en / of reizen!
Heb niet het gevoel dat het uit zal komenquote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
Dan is het wachten op de goedmaak baby voordat ze uit elkaar gaan.
HOAX!quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef rival het volgende:
ik ken zelfs mensen die settelen en dan alsnog gaan stappen en / of reizen!
HW is niet heel erg van de Milfs toch?quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer ga jij eens settelen met een vrouw en 2 kinderen?
Zolang het maar neukt denk ik. En tussen de 18 en 40 jaar oud is.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW is niet heel erg van de Milfs toch?
Ik wil ze niet kennen, zodra iemand in mijn vriendengroep aankondigt te stoppen met stappen of reizen, ligt hij/zij eruitquote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach, voor sommigen is het toch ook weer niet zo gek? Ik ken ook wel mensen die gewoon niet van stappen of reizen ofzo houden. Dan is settelen wel een goeie optie verder.
Sja, geen ideequote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens settelen met een vrouw en 2 kinderen?
Moet te vinden zijnquote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
Zolang het maar neukt denk ik. En tussen de 18 en 40 jaar oud is.
Want stoppen met stappen of reizen maakt je direct een saaie lul?quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil ze niet kennen, zodra iemand in mijn vriendengroep aankondigt te stoppen met stappen of reizen, ligt hij/zij eruit
Het lukt je maar niet om ze vast te ketenen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
maar goed, nog geen geschikt slachtoffer.
Dat nog wel (als ze willen) maar ik ben te soft, na een uur huilen maak ik ze altijd maar weer losquote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lukt je maar niet om ze vast te ketenen?
En rennen ze hard wegquote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Dat nog wel (als ze willen) maar ik ben te soft, na een uur huilen maak ik ze altijd maar weer los.
Mag ik jou vastketenen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Minder soft worden![]()
Gewoon langzaam opbouwen
Ja. Je hoeft niet elke week tot diep in de nacht te gaan. Maar ophouden met de kroeg, concerten, feesten, festivals etc. en elk jaar 3 weken naar Zuid-Frankrijk met de caravan, is mij een brug te ver.quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Want stoppen met stappen of reizen maakt je direct een saaie lul?
quote:
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Grrr.. die verloofde collega wil niet trakteren
Ik weet nog wel een goedkoop adresje voor een Labrador.quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Al die tijd was je gewoon hier.
Voorlopig niet hoor, misschien later als onze seks begint te wennenquote:
50 shades of HW.quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig niet hoor, misschien later als onze seks begint te wennen.
Meteen trouwen is misschien net ff te snel...quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Of wou je gelijk trouwen/samenwonen?
Dan hebben we nog wel evenquote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig niet hoor, misschien later als onze seks begint te wennen.
Als het voor mij nodig was dat ik het hele jaar niet zou stappen om wel op vakantie te kunnen, dan zou ik nooit meer stappenquote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft niet elke week tot diep in de nacht te gaan. Maar ophouden met de kroeg, concerten, feesten, festivals etc. en elk jaar 3 weken naar Zuid-Frankrijk met de caravan, is mij een brug te ver.
...Dan doe je het over een uurtje toch?quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meteen trouwen is misschien net ff te snel...
Laat maar even weten wanneer je tijd hebt!quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Meteen trouwen is misschien net ff te snel...
is goed, zal even in de agenda kijkenquote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat maar even weten wanneer je tijd hebt!
*wacht vol spanningquote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is goed, zal even in de agenda kijken.
niet je adem inhouden he?quote:
Als mensen moeten kiezen tussen stappen of vakantie, zijn het paupers met een laag IQ. Dat zijn sowieso niet mijn vriendenquote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Als het voor mij nodig was dat ik het hele jaar niet zou stappen om wel op vakantie te kunnen, dan zou ik nooit meer stappen
Nee, dat is zo lullig op de bruiloftquote:
zo jammer van die eerste keer seksquote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat is zo lullig op de bruiloft.
"ze lag erbij als een lijk"quote:
in jouw regio waar wonen geen drol kost kan dat best zo zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mensen moeten kiezen tussen stappen of vakantie, zijn het paupers met een laag IQ. Dat zijn sowieso niet mijn vrienden
Dat kan met cue volgens mij sowieso welquote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie het positief: je kan eindelijk met haar doen wat je wilt.
Oh myquote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan met cue volgens mij sowieso wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |