Soms wil ik het wel, maar dan vind ik het al snel zonde van m'n geldquote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan echt doodleuk twintig minuten onder de douche staan hoor
dat red ik niet eensquote:
Het vele drinkenquote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
CL waar komt dat plassen nou opeens weer vandaan!!!
Is vast het eerste waar ze aan denkt als ze denkt aan douchenquote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
CL waar komt dat plassen nou opeens weer vandaan!!!
2 minuten om even te piesen?quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef craftyvirus het volgende:
Ik kan omgerekend 2 minuten langer in bed blijven liggen als ik onder de douche plas, prima dus!
Ik moet altijd even wachten tot mn odol weg isquote:
Moet je nagaan hoeveel tijd je kunt winnen door ook te schijten onder de douche.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef craftyvirus het volgende:
Ik kan omgerekend 2 minuten langer in bed blijven liggen als ik onder de douche plas, prima dus!
ik heb mezelf ook al eens getimedquote:
Dat kost vast alleen nog maar meer tijdquote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel tijd je kunt winnen door ook te schijten onder de douche.
Idd, het door het putje proppen kost veel te veel tijd...quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kost vast alleen nog maar meer tijd
Ja, dat was mijn enige indicatie. En blijven dorst houdenquote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef CherryLips het volgende:
AnKwam je er alleen achter omdat je meer dronk dan anders?
![]()
Ja, dat valt mee. Maar het voelt toch even raar, omdat je dacht gezond te wezen. Hopelijk trekt het ooit nog bij.quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je in elk geval al goed op weg bent met de investering in je gezondheid. Dat maakt de situatie niet direct anders, maar het vergt een minder radicale koerswijziging dan dat je alles zou moeten omgooien.
Als je het niet onder douche doet, maar in een fles en het vervolgens opdrinkt, bespaar je nog veel meer drinkwater!!!quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja!!! Top TT!! Bespaar je zo 10~40 liter drinkwater mee
Ik zou toch de helft morsen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet onder douche doet, maar in een fles en het vervolgens opdrinkt, bespaar je nog veel meer drinkwater!!!
Neen, urine is zout, moet je daarna weer drinken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet onder douche doet, maar in een fles en het vervolgens opdrinkt, bespaar je nog veel meer drinkwater!!!
Niks wat je met een trechter niet kan oplossen.quote:
Ach, gemiddelde hoerenbezoek is ook maar 7 min, incl broek omhoog/omlaag!quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb mezelf ook al eens getimed
En met broek omhoog/laag etc kom ik ook op 2
Neequote:
Nou, je kan het ook gewoon gebruiken als douche water.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij wel ja, voor de dames is omhoog mikken verrekte lastig.quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je kan het ook gewoon gebruiken als douche water.
Echte golden shower.
tubgirlstylo kom je een heel eind hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij wel ja, voor de dames is omhoog mikken verrekte lastig.
Gewoon gaan liggen!quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij wel ja, voor de dames is omhoog mikken verrekte lastig.
Een ervaringsdeskundige.quote:
Hoe kom jij dan bij die conclusie?quote:
Ja. Zo lig je toch ook altijd als je jezelf een facial wil geven?quote:Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tubgirlstylo kom je een heel eind hoor.
Geen idee, ik deel die interesse niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Zo lig je toch ook altijd als je jezelf een facial wil geven?
Sommige mensen willen gewoon niet leven.quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Lol collega van 25 heeft onlangs een huis gekocht. lees vandaag dat ie in ondertrouw is gegaan. Ben benieuwd wanneer we horen dat z'n vriendin/vrouw zwanger is
Hoe gaat het eigenlijk met jouw wanhopige zoektocht naar een partner of heb je de moed inmiddels al opgegeven?quote:
Hoe weet jij dat het in Ede isquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon niet leven.
Het lijkt de goede volgorde.quote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben graag vertrouwde seks, ipv hun handen te gebruikenquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt. Hij is opzich lekker burgerlijk, dus past zeker wel bij hemquote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach, voor sommigen is het toch ook weer niet zo gek? Ik ken ook wel mensen die gewoon niet van stappen of reizen ofzo houden. Dan is settelen wel een goeie optie verder.
Uhm.. hij is in z'n relatie niet altijd even trouw geweestquote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Sommige mensen hebben graag vertrouwde seks, ipv hun handen te gebruiken.
Dan is het wachten op de goedmaak baby voordat ze uit elkaar gaan.quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. hij is in z'n relatie niet altijd even trouw geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |