SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ashdgsjahsjadfashdgashjsaHJquote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je toetsenbord heeft last van diarree.
Je bent zelf een marketingtruc.quote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef leeell het volgende:
Lana del rey is een goede marketingtruc geweest ja
Omggg.quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Als er ooit een kpop concert is in Nederland, dan krijgen snow en beach van mij de kaartjes cadeau en kunnen ze er samen heen. (geen psy)
de huidige maatschappij heeft mij gemaakt tot een misantroopquote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Snowbells het volgende:
Iel heeft ook overal commentaar op he
ripquote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef leeell het volgende:
[..]
de huidige maatschappij heeft mij gemaakt tot een misantroop
terechte klachtquote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef leeell het volgende:
[..]
de huidige maatschappij heeft mij gemaakt tot een misantroop
Nein nein nein.quote:Op maandag 5 november 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Typ eens normaal achterlijk kind dat je bent.
Ik Fringe en misschien Nikita.quote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
Lijstje voor vandaag:
Misfits S04E01 en 02
Walking dead S03E04
family guy
american dad
Geen van beide.quote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
http://m.9gag.com/gag/5768267
Roro, welke zou je kiezen?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vandaag de 12:00 alarm gemist.
Dan zeg ik het nu.quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij zei er niet bij dat ik MOEST kiezen
Ik zat toen in de les op school een toets te maken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vandaag de 12:00 alarm gemist.
Als de Duitsers nog een keer binnen gaan vallen doen ze het gewoon op de eerste maandag om 12 uur.. iedereen denkt ach boeie stom alarm.quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
En als het alarm gaat moet je een speakerset aanzetten met allemaal oorlogs geluiden en vuurwerk gooien. Mensen worden dan gek ik garandeer het
Idd zou ik ook doen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de Duitsers nog een keer binnen gaan vallen doen ze het gewoon op de eerste maandag om 12 uur.. iedereen denkt ach boeie stom alarm.
Niets gehoord.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd zo machtig gevoel krijg je van die sirenes.
Wat.quote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
AJ en roald ga gewoon een keer op date jezus
Dan moet A-J wel willen hèquote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
eensquote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef FL_Freak het volgende:
Wedden dat je wel terug gaat wa'enquote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haten op ping
Ik wa lekker niet terug
Thanksquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens AJ heb je met roald wel een goeie hoor. Goed hart heeft die jongen.
ik zit nu ook inde bus en ook achteraanquote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
In de bus zitten. Achterin natuurlijk,want dan ben je stoer.
Wel op de STOP knop drukken he en dan niet uitstappen !!1!einz!!!quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
In de bus zitten. Achterin natuurlijk,want dan ben je stoer.
En rapmuziek opzetten op je mobiel vol op de speakert.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel op de STOP knop drukken he en dan niet uitstappen !!1!einz!!!
Dat maakt niets uit er stapt altijd wel iemand uit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel op de STOP knop drukken he en dan niet uitstappen !!1!einz!!!
Hier in Brabant is dat niet altijd zoquote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit er stapt altijd wel iemand uit.
Brabant is ook niet zo dichtbevolkt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hier in Brabant is dat niet altijd zo
Dat is best wel fijn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Brabant is ook niet zo dichtbevolkt.
THUGH LIFE!quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Trollscience het volgende:
dit jaar al 14 euro van mijn ouders gebietst door iedere keer als ik iets bij de jumbo wat haal een klein beetje wisselgeld achter te houden
Ik kan in een klap 500 euro van ze jatten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Trollscience het volgende:
dit jaar al 14 euro van mijn ouders gebietst door iedere keer als ik iets bij de jumbo wat haal een klein beetje wisselgeld achter te houden
watquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan in een klap 500 euro van ze jatten.
vet gaafquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wauw stoere boy.quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
2 gramquote:
wiet of hasj ?quote:
wietquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef leeell het volgende:
[..]
wiet of hasj ?
en das wel erg duur hoor, zelfs voor de premiums
degene die ik/wij kopen is altijd middel, hier gaat het van 6-12 euro p/g ongquote:
dan mag je wel een hele farm hebben, oogsten kan maar zo vaak p/jquote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg gewoon voor niks van zusje als ze oogst
ik doe hooguit één/twee keer per maand, als ik krijg is het meestal een boterhamzak vol (c.a. 20 gram) en er zijn best veel plantages waar ik voor een "vriendenprijsje" kan krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 17:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dan mag je wel een hele farm hebben, oogsten kan maar zo vaak p/j
Wat voor spul haal je danquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef leeell het volgende:
[..]
degene die ik/wij kopen is altijd middel, hier gaat het van 6-12 euro p/g ong
als jij dat aan mij geeftquote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik doe hooguit één/twee keer per maand, als ik krijg is het meestal een boterhamzak vol (c.a. 20 gram) en er zijn best veel plantages waar ik voor een "vriendenprijsje" kan krijgen
quote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Hij gaat niet weg voor minder dan 25 euro.
quote:
ik.twijfelquote:Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is goed, betaling in natura graag
Inb4 discussie over roken.quote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet rook en blow.
hier hebben we zo'n soort party bag waar je 5x2 joints krijgt (rolt ie vers voor je zodat er geen haarlak inzit en shitquote:
beetje elitair dit, waarom moet je daar blij om zijn ?quote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet rook en blow.
Ik wil verder geen discussie starten, maar het spaart een hoop geld.quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje elitair dit, waarom moet je daar blij om zijn ?
pizza hawai is net zo min goed, en nog duurder per keer.quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil verder geen discussie starten, maar het spaart een hoop geld.
bier kost toch ook veel geldquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil verder geen discussie starten, maar het spaart een hoop geld.
5x2?quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef leeell het volgende:
[..]
hier hebben we zo'n soort party bag waar je 5x2 joints krijgt (rolt ie vers voor je zodat er geen haarlak inzit en shit)
die gozer heeft echt een passie voor wiet en gaat dan allemaal uitleggen waar die soorten in verschillen enzo.
en dan krijgt de ene soort een rood tippie, de ander een blauwe, dan weer een groene etc
los kopen doe ik eigenlijk niet vaak.
gelukkigquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mag als je onder invloed bent
Daarom drink ik dus nietquote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom is dat ook de enige zonde die ik doe.
snel post tettenquote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
RenRen-, Surveillance-Fiets deze mods zie ik nooit hier
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had een keer een doodsverwensing naar GayGay gedaan wel ban![]()
ff spytoolen en link hier zettenquote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had een keer een doodsverwensing naar GayGay gedaan geen ban
Geen zin om te zoeken.quote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ff spytoolen en link hier zetten
Jonge ga jij lekker in de wei staan met je diertjesquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij dames hosselen of zo wat toch niet lukt
Oooh snapquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is tenminste een serieuze baan dan post sorterenquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jonge ga jij lekker in de wei staan met je diertjes![]()
Sorry. Ik was opgewonden en dacht niet goed meer na.quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!
Ja jonge over een paar jaartjes ga ik al meer verdienen in het eerste jaar wat jij ooit zal verdienen met die kutbeesten van jequote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is tenminste een serieuze baan dan post sorteren
Ik doe tenminste wat nuttigsquote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja jonge over een paar jaartjes ga ik al meer verdienen in het eerste jaar wat jij ooit zal verdienen met die kutbeesten van je
Ben je gay ofzo dat je een zorg opleiding gaat doen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jonge al die beesten moeten ze afslachten voor vlees, ik verzorg tenminste straks echt mensen
pizza hawai is ook goorquote:
Ik ben tenminste een echt persoonquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo dat je een zorg opleiding gaat doen?
quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens wel mooi dat jullie dit geloven.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens wel mooi dat jullie dit geloven.
deze post maakte ik omdat het zo raar overkomt , zo gemaakt,quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
Gelukkig is er nog plaats voor een toetjeFL ik zie je over 10 minuten op het toilet van de KFC in Eindhoven.
Kunnen wij ons niet van voorstellen he.quote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
Je hebt veel te weinig vrije tijd in je leven!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry. Ik was opgewonden en dacht niet goed meer na.
Nee inderdaadquote:Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kunnen wij ons niet van voorstellen he.
Welke tetten?quote:Op maandag 5 november 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindelijk pics van haar tetten gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is blij dat Snow en ik een meisje krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindelijk pics van haar tetten gekregen?
quote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
I dont give a fuck homes.quote:Op maandag 5 november 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
FL komt nooit meer van die reputatie af
jaloersquote:Op maandag 5 november 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik krijg elke dag een nieuwe van haar in wa.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn lobi voor je groeit heel wat centimeters.
kook eten voor me plsquote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk ben ik alles behalve een player
quote:
No shit sherlockquote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk ben ik alles behalve een player
quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Beach het volgende:
Wiet is voor de zwakken, geen drugs is voor de strakken.
samuel koopt dan maar een fles captain morgan voor mij, dan neem ik een zakje wiet voor 'm meequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Beach het volgende:
Wiet is voor de zwakken, geen drugs is voor de strakken.
Ik beledigde haar zonder opzet zelfs ook nogquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs bij die telefoonhoer kwam je woorden tekort![]()
skeer, voor mij danquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
samuel koopt dan maar een fles captain morgan voor mij, dan neem ik een zakje wiet voor 'm mee
Ik had tranen in me ogenquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik beledigde haar zonder opzet zelfs ook nog![]()
Haha die tcquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik beledigde haar zonder opzet zelfs ook nog![]()
okquote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef leeell het volgende:
beach is een echte player, die realdolls zijn geen match voor zijn charme
hetzelfde, kom op zeg, wil er wel wat aan verdienen.quote:
mensen die geen waifu hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef leeell het volgende:
beach is een echte player, die realdolls zijn geen match voor zijn charme
ga weg met je skunkweed manquote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hetzelfde, kom op zeg, wil er wel wat aan verdienen.
captain morgan is 15 euro, en daar krijg je een half/3kwart boterhamzakje voor terug
tel uit je winst
SV ging helemaal stuk daarnaquote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
'Hoi ik ben Dirk en ik ben autistisch'![]()
zozo, flinke praatjes, volgens mij heb ik al aardig wat bijgedragen aan jouw geestelijke gesteldheid dame.quote:
niks wat een ander met een goed hart ook kon doen meneerquote:Op maandag 5 november 2012 18:11 schreef leeell het volgende:
[..]
zozo, flinke praatjes, volgens mij heb ik al aardig wat bijgedragen aan jouw geestelijke gesteldheid dame.
als je het zo wil spelen :S :S :Squote:Op maandag 5 november 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks wat een ander met een goed hart ook kon doen meneer
watquote:Op maandag 5 november 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
FL: Ben je al een beetje geil?
Telefoonhoer: Ik ben altijd geil
FL: Mooi mooi...
Telefoonhoer: En jij?
FL: Ik ook.. heel geil!
*stilte*
FL: Hoe oud ben je dan?
Telefoonhoer: 43
FL: Ooh..![]()
FL: Ik ga ophangen houdoe
quote:Op maandag 5 november 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
FL: Ben je al een beetje geil?
Telefoonhoer: Ik ben altijd geil
FL: Mooi mooi...
Telefoonhoer: En jij?
FL: Ik ook.. heel geil!
*stilte*
FL: Hoe oud ben je dan?
Telefoonhoer: 43
FL: Ooh..![]()
FL: Ik ga ophangen houdoe
spelletjes heb ik al genoeg gespeeld, ik word zo zat van het winnen :squote:
quote:Op maandag 5 november 2012 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tijdje terug hadden SV en ik een hoer opgebeld
Ik wel wilde je zeggen?quote:Op maandag 5 november 2012 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ik ben tenminste geen klootzak.
Ik ben dan een klootzak.quote:Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben jij schattig ja of nee? Dan kun je die vraag zelf beantwoorden.
ik ben dan ook een unicum, een ubermensch als het warequote:Op maandag 5 november 2012 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lel zit niet in de friendzone
oke schatjequote:Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben dan ook een unicum, een ubermensch als het ware
Is ie echt dood dan?quote:
Nee met hem praat ik niet, ik vraag het aan jullie.quote:
Geen idee wat zijn reden is.quote:Op maandag 5 november 2012 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heeft dan ook een goede reden en laat wel wat weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |