Jonge ga jij lekker in de wei staan met je diertjesquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij dames hosselen of zo wat toch niet lukt
Oooh snapquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij dames hosselen of zo wat toch niet lukt
Dat is tenminste een serieuze baan dan post sorterenquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jonge ga jij lekker in de wei staan met je diertjes![]()
Sorry. Ik was opgewonden en dacht niet goed meer na.quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!
Ja jonge over een paar jaartjes ga ik al meer verdienen in het eerste jaar wat jij ooit zal verdienen met die kutbeesten van jequote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is tenminste een serieuze baan dan post sorteren
Ik doe tenminste wat nuttigsquote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja jonge over een paar jaartjes ga ik al meer verdienen in het eerste jaar wat jij ooit zal verdienen met die kutbeesten van je
Ben je gay ofzo dat je een zorg opleiding gaat doen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jonge al die beesten moeten ze afslachten voor vlees, ik verzorg tenminste straks echt mensen
pizza hawai is ook goorquote:
Ik ben tenminste een echt persoonquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo dat je een zorg opleiding gaat doen?
quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens wel mooi dat jullie dit geloven.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens wel mooi dat jullie dit geloven.
deze post maakte ik omdat het zo raar overkomt , zo gemaakt,quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
Gelukkig is er nog plaats voor een toetjeFL ik zie je over 10 minuten op het toilet van de KFC in Eindhoven.
Kunnen wij ons niet van voorstellen he.quote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
Je hebt veel te weinig vrije tijd in je leven!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |