quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry. Ik was opgewonden en dacht niet goed meer na.
Nee inderdaadquote:Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kunnen wij ons niet van voorstellen he.
Welke tetten?quote:Op maandag 5 november 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindelijk pics van haar tetten gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is blij dat Snow en ik een meisje krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindelijk pics van haar tetten gekregen?
quote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij dames hosselen of zo wat toch niet lukt
I dont give a fuck homes.quote:Op maandag 5 november 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
FL komt nooit meer van die reputatie af
jaloersquote:Op maandag 5 november 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik krijg elke dag een nieuwe van haar in wa.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn lobi voor je groeit heel wat centimeters.
kook eten voor me plsquote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk ben ik alles behalve een player
quote:
No shit sherlockquote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk ben ik alles behalve een player
quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Beach het volgende:
Wiet is voor de zwakken, geen drugs is voor de strakken.
samuel koopt dan maar een fles captain morgan voor mij, dan neem ik een zakje wiet voor 'm meequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Beach het volgende:
Wiet is voor de zwakken, geen drugs is voor de strakken.
Ik beledigde haar zonder opzet zelfs ook nogquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs bij die telefoonhoer kwam je woorden tekort![]()
skeer, voor mij danquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
samuel koopt dan maar een fles captain morgan voor mij, dan neem ik een zakje wiet voor 'm mee
Ik had tranen in me ogenquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik beledigde haar zonder opzet zelfs ook nog![]()
Haha die tcquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik beledigde haar zonder opzet zelfs ook nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |