degene die ik/wij kopen is altijd middel, hier gaat het van 6-12 euro p/g ongquote:
dan mag je wel een hele farm hebben, oogsten kan maar zo vaak p/jquote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg gewoon voor niks van zusje als ze oogst
ik doe hooguit één/twee keer per maand, als ik krijg is het meestal een boterhamzak vol (c.a. 20 gram) en er zijn best veel plantages waar ik voor een "vriendenprijsje" kan krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 17:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dan mag je wel een hele farm hebben, oogsten kan maar zo vaak p/j
Wat voor spul haal je danquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef leeell het volgende:
[..]
degene die ik/wij kopen is altijd middel, hier gaat het van 6-12 euro p/g ong
als jij dat aan mij geeftquote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik doe hooguit één/twee keer per maand, als ik krijg is het meestal een boterhamzak vol (c.a. 20 gram) en er zijn best veel plantages waar ik voor een "vriendenprijsje" kan krijgen
quote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Hij gaat niet weg voor minder dan 25 euro.
quote:
ik.twijfelquote:Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is goed, betaling in natura graag
Inb4 discussie over roken.quote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet rook en blow.
hier hebben we zo'n soort party bag waar je 5x2 joints krijgt (rolt ie vers voor je zodat er geen haarlak inzit en shitquote:
beetje elitair dit, waarom moet je daar blij om zijn ?quote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet rook en blow.
Ik wil verder geen discussie starten, maar het spaart een hoop geld.quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje elitair dit, waarom moet je daar blij om zijn ?
pizza hawai is net zo min goed, en nog duurder per keer.quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil verder geen discussie starten, maar het spaart een hoop geld.
bier kost toch ook veel geldquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil verder geen discussie starten, maar het spaart een hoop geld.
5x2?quote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef leeell het volgende:
[..]
hier hebben we zo'n soort party bag waar je 5x2 joints krijgt (rolt ie vers voor je zodat er geen haarlak inzit en shit)
die gozer heeft echt een passie voor wiet en gaat dan allemaal uitleggen waar die soorten in verschillen enzo.
en dan krijgt de ene soort een rood tippie, de ander een blauwe, dan weer een groene etc
los kopen doe ik eigenlijk niet vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |