Daarmee kan ik wel helpen.quote:
Hé, ik heb niks gekaaptquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
als je dan geen TT weet, blijf dan met je tengels van de laatst post af"
Instant kippenvel tochquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is wel wat voor de SEX SC Band, zo'n publiek
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is wel wat voor de SEX SC Band, zo'n publiek
Dat wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar je moest en zou 'm hebben
Jawelquote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je het warm hebt
Dat zeg ikquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan postte ik niet meer
[..]
Oooow![]()
![]()
Ja, werk enzoquote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Dat zeg ikNu duurde het ook wel verdacht lang
Volgens mij zijn er meer dan genoeg mensen ongelukkig dat ze geen zielsmaatje kunnen vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
Je hebt wel n punt, maar ik snap niet hoe je er bij komt dat iemand daar over zeurt. Ik heb t nog niet gemerkt.
Oh toch welquote:
Ik keek net wel even in dat ene topic jaquote:
Kom maar snel terug naar het Zuiden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan postte ik niet meer
[..]
Oooow![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh toch welIk zit te wachten op een collega, maar die komt vandaag niet meer voor 5 uur terug
[..]
Ik keek net wel even in dat ene topic jaMaar daarvoor had ik het ook al warm
Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer dan genoeg mensen ongelukkig dat ze geen zielsmaatje kunnen vinden?
Nouja ''waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen''quote:
Dat zijn ook mensen die WEL met andere mensen praten maar gewoon niemand vinden waar het mee klikt.. Kan toch?quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ''waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen''
Dat hoor ik wel genoeg hoor... Echt genoeg mensen die nooit eens iemand vinden waar ze een relatie mee kunnen aangaan.
Maar als die personen ook allemaal langs elkaar heen zitten te leven en nooit eens enige vorm van contact zoeken bij andere mensen dan vind ik het gewoon gezeur. En in dit geval onterecht gezeur.
Ja dat kan, en dan vind ik het wel terecht dat ze erover zeuren.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn ook mensen die WEL met andere mensen praten maar gewoon niemand vinden waar het mee klikt.. Kan toch?
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 november 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat kan, en dan vind ik het wel terecht dat ze erover zeuren.
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel en dan weer volop verder met het schrijven van het liedje
Ik hoop het nietquote:Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt van de week wel weer goed denk ik
Iets warmer mag wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het mag imo wel wat beter weer worden
.
Nee hoorjonquote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je nu iedereen met 'jon' noemen?
Ik heb het nog steeds koudquote:
Ja manquote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel
Ook zo genoten zaterdag?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoorjon
Hoe laat ben jij thuis vanavond?
Ahh oké. Ik moet iets van een brug hebben.. Lastig lastig.quote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets voor 6en thuis, ff eten enzo. Dus reken maar op 7 uur (iets met trage zusjes)
Ahwquote:Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds koud.
Straks maar eens met Sjaak wandelen en dan lekker douchen en alles van me af spoelen.
Ik wil ook wat lekkers halen, maar wat.
Hmm ja dat is lastig. Je kan 'm opslaan als MP3 en dan even mailen? Dan kan ik het beluisteren, misschien weet ik dan ietsquote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Ik moet iets van een brug hebben.. Lastig lastig.
Kan 'm opslaan als .midiquote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat is lastig. Je kan 'm opslaan als MP3 en dan even mailen? Dan kan ik het beluisteren, misschien weet ik dan iets
Minimaal wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yeah had alleen wel 10-0 gemogen ongeveer
Ik ga trouwens joodjes uit, ik heb er zin in! Die kut joden eens laten lopen in hun eigen stad niet?quote:
Nice, nice. Wanneer is dat?quote:Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga trouwens joodjes uit, ik heb er zin in! Die kut joden eens laten lopen in hun eigen stad niet?
Zijn er al meer details bekend?quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Loka
Jij deed de toetsen he?
Laat maar weten als je het af hebt, het lijkt me wel tofquote:Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet echt, ben begonnen met een ontwerp van een liedje
Cocu, Strootman en het PSV-logoquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
Lokaaaaaaa
En Gitaar, wth staat er op die UI van jou?
Bijna goedquote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cocu, Strootman en het PSV-logo
Ik zie 'm nu pas als gif, hij bleef hangen op die tweede.quote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cocu, Strootman en het PSV-logo
Hebben wij van lichaam geruild of zoquote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
* Vinniiee geeft warme knuffel aan Samzz![]()
Echt raar, normaal heb ik het altijd ijskoud en sinds een paar dagen heel warm en kan het raam niet ver genoeg open staan
Gisteren op TC door Raene en jou toch?quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu pas als gif, hij bleef hangen op die tweede.Beetje vaag plaatje.
En je hebt ook een nieuwe bijnaam, zie ik?
Door Raene voornamelijk. Ik vind je er niet echt op lijken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren op TC door Raene en jou toch?
Je zou het haast denkenquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben wij van lichaam geruild of zo? Heb je toevallig rondingen op plaatsen waar ze bij mannen niet horen?
Ben jij ze kwijt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben wij van lichaam geruild of zo? Heb je toevallig rondingen op plaatsen waar ze bij mannen niet horen?
Nou, dat afscheid was zo kort, dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou het haast denkenMaar nee, niet dat ik weet.
Het zal toch niet door onze knuffels komen van vrijdag?
Neequote:
Apart welquote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat afscheid was zo kort, dat kan ik me niet voorstellen.
[..]
Nee.
Oef gelukkig maarquote:Op maandag 5 november 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat afscheid was zo kort, dat kan ik me niet voorstellen.
[..]
Nee.
Zeg dat wel, anders kon ik een fortuin aan kleding weg gaan gooienquote:
Dan hadden we toch kunnen ruilen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat wel, anders kon ik een fortuin aan kleding weg gaan gooien.
Oh jaquote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hadden we toch kunnen ruilen?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Goedemorgen, San
.
Ik ga maar eens met de hond lopen. Even uitwaaien, ik heb het nog niet koud genoeg.
Tosti. En anders naar de supermarkt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb alleen maar brood in huisNiet eens iets lekkers om te snaaien
geen ham en kaasquote:Op maandag 5 november 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tosti. En anders naar de supermarkt.
Ja, gaat wel aardig. Helaas sinds zaterdag weer wat meer last van de knie, maar het komt allemaal goedquote:
Vast wel, alles komt een keer goed!quote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, gaat wel aardig. Helaas sinds zaterdag weer wat meer last van de knie, maar het komt allemaal goed
Van de AH heb je ook een bezorgservicequote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar buiten![]()
Als iets zo bedoeld is, komt het goedquote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vast wel, alles komt een keer goed!
Dat is helemaal kut jaquote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
KutDood aan de KNMI en aanverwanten
MIsschien vanavond maar weer eens de frituur aanslingerenquote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de AH heb je ook een bezorgserviceEn anders thuisbezorgd.nl
En je hebt nu honger?quote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MIsschien vanavond maar weer eens de frituur aanslingeren
Ik mag bijna weer 6 uur gaan friturenquote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MIsschien vanavond maar weer eens de frituur aanslingeren
Je was toch gekapt met snackbarren?quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag bijna weer 6 uur gaan frituren
Bij welke snackbar werk jij?quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
quote:
Lokjequote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de mac?quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
burp!Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
burp!Zit jij al aan het bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee, nog steeds 15 à 20 uur per week.quote:Op maandag 5 november 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je was toch gekapt met snackbarren?
Lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog steeds 15 à 20 uur per week.
neequote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Missie volbracht
[..]
Nee.. je kan ook boeren van water hoor
Snel genoeg drinkenquote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Missie volbracht
[..]
Nee.. je kan ook boeren van water hoor
Ik vind er niks aan. Maar het is beter dan fanta.quote:
leugensquote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Maar het is beter dan fanta.
Ja, maar ik hoef wel maar 2 minuten te lopen erheen. En ik heb geen idee waar ik nog meer kan solliciteren hier in de buurt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
Maar Loka, je krijgt toch onderbetaald?
Cassis is keilekker, muts.quote:
Moet jij ook dingen weten van scheikunde? Redoxreacties ofzo?quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed, mijn chemietentamen is aanvaardbaar gemaakt volgens mij
Ik ook nie, pics van je buurt?quote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef wel maar 2 minuten te lopen erheen. En ik heb geen idee waar ik nog meer kan solliciteren hier in de buurt.
Ja, redox en zuur-basereacties inderdaad, en ook isotoopratio's en elektronenconfiguraties enzo in dit vak. Tot februari krijg ik nog een vervolgvak hierop.quote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cassis is keilekker, muts.niet haten.
[..]
Moet jij ook dingen weten van scheikunde? Redoxreacties ofzo?
Ik vind alleen cola echt lekker. De rest kan me gestolen worden.quote:
Gewoon binas toch?quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
en ook isotoopratio's en elektronenconfiguraties enzo in dit vak. Tot februari krijg ik nog een vervolgvak hierop.
Tsss. Ik ben veel dingen, maar geen muts.quote:Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cassis is keilekker, muts.niet haten.
[..]
Moet jij ook dingen weten van scheikunde? Redoxreacties ofzo?
Wat voor opleiding doe je loka?quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, redox en zuur-basereacties inderdaad, en ook isotoopratio's en elektronenconfiguraties enzo in dit vak. Tot februari krijg ik nog een vervolgvak hierop.
Maar je hebt wel een mutsquote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsss. Ik ben veel dingen, maar geen muts.
Satesausquote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik zin in een berenklauw met sate
Ik had niet verwacht dat jij elektronenconfiguraties zou moeten weten eigenlijk. Waar zou je dat voor gebruiken dan in het veld?quote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, redox en zuur-basereacties inderdaad, en ook isotoopratio's en elektronenconfiguraties enzo in dit vak. Tot februari krijg ik nog een vervolgvak hierop.
Oke.quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsss. Ik ben veel dingen, maar geen muts.
We moeten dateringen kunnen doen via U-Pb systemen in zirkoon en de herkomst van continentale korst bepalen met Nd-isotopen, etcetera, dat soort dingenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink geen koolzuurhoudende meuk...
Behalve echte champagne, mousserende godsgeile lekkere zoete witte wijn of een fruitbiertje
Het is wel handig om te weten als je geochemicus wilt wordenquote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij elektronenconfiguraties zou moeten weten eigenlijk. Waar zou je dat voor gebruiken dan in het veld?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moeten dateringen kunnen doen via U-Pb systemen in zirkoon en de herkomst van continentale korst bepalen met Nd-isotopen, etcetera, dat soort dingen
Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Excuses voor mijn taalgebruik, ik wist niet dat er minderjarige meelazen...
Hoi Vin![]()
Klinkt te doen, weet alleen niet welke apparaten goed kunnen meten though, maarja die dingen zullen vast wel bestaanquote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
e herkomst van continentale korst bepalen met Nd-isotopen, etcetera, dat soort dingen
Ik vind het geweldig hoe dit altijd klinkt als Chinees voor mij.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel handig om te weten als je geochemicus wilt worden
Het is ook nuttig om te weten als je wilt verklaren waarom elementen aanwezig zijn in het zonnestelsel in een bepaalde hoeveelheid, de elektronenconfiguratie geeft je wel een soort van richtlijn in de stabiliteit van een atoom.
Ik snap alleen het gedeelte voorplantingquote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik snap al die biologische termen niet
Daar verstaan ze gewoon onder hoeveel electronen in welke schillen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij elektronenconfiguraties zou moeten weten eigenlijk. Waar zou je dat voor gebruiken dan in het veld?
Gass source mass spectrometry, MC-ICP-MS, en nog wel een paar waarschijnlijkquote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt te doen, weet alleen niet welke apparaten goed kunnen meten though, maarja die dingen zullen vast wel bestaan![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap alleen het gedeelte voorplanting
Wij gaan even een op ons niveay praten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Jep, het stelt niet zoveel voor eigenlijk, het is meestal gewoon periodiek systeem bekijken en doortellen wat er in welk orbitaal pastquote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar verstaan ze gewoon onder hoeveel electronen in welke schillen?
Klinkt te doen, maar dan moet je wel onvervuilde stof hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gass source mass spectrometry, MC-ICP-MS, en nog wel een paar waarschijnlijk
Ik luister The Applejacksquote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef MissExpert het volgende:
Waarom, oh waarom luister ik in godsnaam ne-yo
Dat was volgens mij bij mij ook het enige hoofdstuk waar ik een voldoende voor hadquote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap alleen het gedeelte voorplanting
Ja makkie johquote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep, het stelt niet zoveel voor eigenlijk, het is meestal gewoon periodiek systeem bekijken en doortellen wat er in welk orbitaal past
Tuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel handig om te weten als je geochemicus wilt worden
Het is ook nuttig om te weten als je wilt verklaren waarom elementen aanwezig zijn in het zonnestelsel in een bepaalde hoeveelheid, de elektronenconfiguratie geeft je wel een soort van richtlijn in de stabiliteit van een atoom.
Geile praat he? Vond ik ook al.quote:
Je bent geen vrouw, dus ik ga je geen bijles geven.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet helemaal. Iets ingewikkelder wel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar verstaan ze gewoon onder hoeveel electronen in welke schillen?
Biologie is nog best oké, maar scheikunde en natuurkunde is te moeilijk voor deze alfa.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.Maar dat had ik even niet verwacht. Eigenlijk wel logisch.
Gelukkig zijn dit soort dingen allemaal kat in het bakkie voor jou.
[..]
Geile praat he? Vond ik ook al.
Heb wel een hard plassertje nu.
[..]
Je bent geen vrouw, dus ik ga je geen bijles geven.
[..]
Niet helemaal. Iets ingewikkelder wel.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Erg spijtig als ik die niet ken zeker?
Nooit echt les in gehad, WIS, ECO, GSN M&O hadden mijn interessequote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Biologie is nog best oké, maar scheikunde en natuurkunde is te moeilijk voor deze alfa.
Ik doe internationale bedrijfskundequote:Op maandag 5 november 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat voor opleiding deed jij dan?
Wil je mijn adres, ik denk wel dat ze onder het normale tarief verzonden kunnen worden, het past wel door de brievenbus.quote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb er nog een paar in de aanbieding
quote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je mijn adres, ik denk wel dat ze onder het normale tarief verzonden kunnen worden, het past wel door de brievenbus.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je mijn adres, ik denk wel dat ze onder het normale tarief verzonden kunnen worden, het past wel door de brievenbus.
Heb het idee dat ik deze al 100 keer vaker gehoord heb... grijsgespeeld akkoordenschemaquote:
Ach blijkbaar dus gewoon hoe orbitalen gevuld zijn met electronen, niet zo heel moeilijk hoorquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet helemaal. Iets ingewikkelder wel.
Je wilt Vin zijn ballen wel zien, ja?quote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nou zegquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik deze al 100 keer vaker gehoord heb... grijsgespeeld akkoordenschema
Geschiedenis, filosofie, Nederlands, Engels, Duits. Dat vond ik leuke vakken.quote:Op maandag 5 november 2012 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nooit echt les in gehad, WIS, ECO, GSN M&O hadden mijn interesse
Ga jij ff Bio-farmaceutische wetenschappen doenquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Betavakken zijn altijd minder leerwerk hoor, jullie weten niet wat je mist
Ik zal ze proberen te conserveren zelfs, en ze koesteren.quote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt Vin zijn ballen wel zien, ja?
voor mij nietquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Betavakken zijn altijd minder leerwerk hoor, jullie weten niet wat je mist
Gewoon werktuigbouwkunde op uni. Of niet?quote:Op maandag 5 november 2012 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe internationale bedrijfskunde
Daarmee kom je later niet zo ver vrees ikquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geschiedenis, filosofie, Nederlands, Engels, Duits. Dat vond ik leuke vakken.
Nee, geen tijd, ik heb al zo'n druk levenquote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga jij ff Bio-farmaceutische wetenschappen doen
Dat is heel iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gewoon werktuigbouwkunde op uni. Of niet?
Neequote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gewoon werktuigbouwkunde op uni. Of niet?
Bio, wiskunde, natuurkunde en scheikunde. Dat was leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een plaatje voor je.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal ze proberen te conserveren zelfs, en ze koesteren.
Dit inderdaad. Ik snapte dat soort vakken gewoon niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor mij niet
alphavakken hoefde ik echt geen kloot voor te doen, maar Betavakken moest je toch een paar keer oefenen
Mijne, engels, nederlands, duits, biologie... Ak en geschiedenis konden mij nooit boeien.quote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach dat weet je toch nooit van tevoren, en het ligt eraan wat je verwachtingen van je toekomst zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarmee kom je later niet zo ver vrees ik![]()
Hoezo later? Ik zit al op het HBO.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarmee kom je later niet zo ver vrees ik![]()
Ah jakkesquote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Belt m'n moeder me net dat haar portemonnee is gejat
Snap niet dat mensen dat doen
Ik snap het wel... Makkelijk geld dit dat.quote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Belt m'n moeder me net dat haar portemonnee is gejat
Snap niet dat mensen dat doen
Jup, echt alles zat er ook in, pinpas, ID, rijbewijs alles. Dus geld ophalen bij de bank kan niet enzoquote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah jakkes![]()
Stom gezeik met al die pasjes krijg je dan
Wattan? Gaat ongeveer over dezelfde stof maar dan minder(of geen) practicum. Vriend van mij doet op RUG bouwkunde..quote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bio, wiskunde, natuurkunde en scheikunde. Dat was leuk.
[..]
Ik heb dan wel een plaatje voor je.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach dat weet je toch nooit van tevoren, en het ligt eraan wat je verwachtingen van je toekomst zijn.
Kom net terug van de dokter, mag voorlopig niet rugby'enquote:
Heb nog overwogen om geschiedenis te gaan studerenquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het wel... Makkelijk geld dit dat.
Boh, dat is echt kut.quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, echt alles zat er ook in, pinpas, ID, rijbewijs alles. Dus geld ophalen bij de bank kan niet enzo
Niet te vergelijken met elkaar.quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wattan? Gaat ongeveer over dezelfde stof maar dan minder(of geen) practicum. Vriend van mij doet op RUG bouwkunde..
Dan ga je het niet halen waarschijnlijk neequote:
Oh bah dat is echt klotequote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom net terug van de dokter, mag voorlopig niet rugby'en
Allicht, maar ik begrijp het wel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is gewoon een teken van zwakte dat je tot dat soort dingen komt
Ik wil gewoon genoeg geld hebben om me daar geen zorgen over te hoeven maken en later heel veel reizenquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ga je het niet halen waarschijnlijk nee
Ik wil gewoon een aanvaardbaar tof leven, voor de rest heb ik niet echt eisen
quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom net terug van de dokter, mag voorlopig niet rugby'en
Ligt eraan wat voor sportquote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik straks een bril heb kan ik misschien een keer op een sport gaat en niet superhard falen
Nopequote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh bah dat is echt klote
Enig idee voor hoe lang?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NopeNietszeggende blessures als overbelastingen
Sporten met bril is anders redelijk kut. Neem je geen lenzen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik straks een bril heb kan ik misschien een keer op een sport gaat en niet superhard falen
Hielspoor, maar dan niet in de bal van mijn voet.quote:
Dat zijn de vervelendstequote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NopeNietszeggende blessures als overbelastingen
Op zich wel. Vaak denken filosofen vanuit hun eigen vakgebied, daardoor krijg je veel verschillende visies. Dat is op zich wel tof, vind ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Filosofie is tof
Maar dat kan ook heel erg Beta achtig worden...
Meeste sporten zijn klote met een brilquote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, ik ook, heel kort.quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nog overwogen om geschiedenis te gaan studeren
Schakenquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meeste sporten zijn klote met een bril
Denk niet dat ik dat kan handelenquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sporten met bril is anders redelijk kut. Neem je geen lenzen?
Je moet studeren wat je ligt en wat je leuk vindt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik bedoel als je zoiets gaat studeren![]()
Ze zijn ook kut als je geen diepte zietquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meeste sporten zijn klote met een bril
Ik dus ook...tranenquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg hier gewoon tranen van in m'n ogen. Wat een intens triest bericht.
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Damn ... heftige shit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook met een blik op de toekomstquote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet studeren wat je ligt en wat je leuk vindt.
Niet booy? (?) Wat staat daar precies?quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet, ik heb geen hart denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Merciquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn de vervelendste
Sterkte en succes met de herstel.
Het is toch gewoon niet normaal dat er mensen zijn die een ander dusdanig kunnen pesten dat diegene alleen nog maar dood wil...quote:
Dan nog moet je doen wat je leuk vind.quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ook met een blik op de toekomst
Einstein had ook ideeen over het helal die pas later bewezen konden worden. (en ze klopten dusja das wel tof..)quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel. Vaak denken filosofen vanuit hun eigen vakgebied, daardoor krijg je veel verschillende visies. Dat is op zich wel tof, vind ik.
Ik ben sowieso wat emotioneel vandaag, maar dit greep me echt heel erg aan...quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb geen hart denk ik.
[..]
Merci
Ik hoor meteen de stem van m'n vader in m'n hoofd.quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ook met een blik op de toekomst
Niet helemaal, er moet wel werk in te vinden zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet studeren wat je ligt en wat je leuk vindt.
Ik heb ook geen hart denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb geen hart denk ik.
[..]
Merci
Nog van gister?quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wat emotioneel vandaag, maar dit greep me echt heel erg aan...
Dit gebeurt honderden keren per jaar in Nederland. Wat maakt dit dan ineens zoveel bijzonderder?quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch gewoon niet normaal dat er mensen zijn die een ander dusdanig kunnen pesten dat diegene alleen nog maar dood wil...
Een beetje plagen moet kunnen. Maar hoe hard heb je iemand wel niet gepest als dit het resultaat is?
Ik zal nooit rijk worden met mijn werk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog moet je doen wat je leuk vind.
Je zult nog zo'n 40 jaar moeten werken.
Dan kun je een mooi salaris hebben, maar als je dan dag in dag uit werk doet wat je niet leuk vind dan is dat geld nog niks waard.
Dan maar iets minder verdienen en doen wat je leuk vind
Vreselijk ja... te triest voor woordenquote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch gewoon niet normaal dat er mensen zijn die een ander dusdanig kunnen pesten dat diegene alleen nog maar dood wil...
Een beetje plagen moet kunnen. Maar hoe hard heb je iemand wel niet gepest als dit het resultaat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |