Daarmee kan ik wel helpen.quote:
Hé, ik heb niks gekaaptquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
als je dan geen TT weet, blijf dan met je tengels van de laatst post af"
Instant kippenvel tochquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is wel wat voor de SEX SC Band, zo'n publiek
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is wel wat voor de SEX SC Band, zo'n publiek
Dat wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar je moest en zou 'm hebben
Jawelquote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je het warm hebt
Dat zeg ikquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan postte ik niet meer
[..]
Oooow![]()
![]()
Ja, werk enzoquote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Dat zeg ikNu duurde het ook wel verdacht lang
Volgens mij zijn er meer dan genoeg mensen ongelukkig dat ze geen zielsmaatje kunnen vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
Je hebt wel n punt, maar ik snap niet hoe je er bij komt dat iemand daar over zeurt. Ik heb t nog niet gemerkt.
Oh toch welquote:
Ik keek net wel even in dat ene topic jaquote:
Kom maar snel terug naar het Zuiden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan postte ik niet meer
[..]
Oooow![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh toch welIk zit te wachten op een collega, maar die komt vandaag niet meer voor 5 uur terug
[..]
Ik keek net wel even in dat ene topic jaMaar daarvoor had ik het ook al warm
Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer dan genoeg mensen ongelukkig dat ze geen zielsmaatje kunnen vinden?
Nouja ''waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen''quote:
Dat zijn ook mensen die WEL met andere mensen praten maar gewoon niemand vinden waar het mee klikt.. Kan toch?quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ''waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen''
Dat hoor ik wel genoeg hoor... Echt genoeg mensen die nooit eens iemand vinden waar ze een relatie mee kunnen aangaan.
Maar als die personen ook allemaal langs elkaar heen zitten te leven en nooit eens enige vorm van contact zoeken bij andere mensen dan vind ik het gewoon gezeur. En in dit geval onterecht gezeur.
Ja dat kan, en dan vind ik het wel terecht dat ze erover zeuren.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn ook mensen die WEL met andere mensen praten maar gewoon niemand vinden waar het mee klikt.. Kan toch?
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 november 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat kan, en dan vind ik het wel terecht dat ze erover zeuren.
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel en dan weer volop verder met het schrijven van het liedje
Ik hoop het nietquote:Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt van de week wel weer goed denk ik
Iets warmer mag wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het mag imo wel wat beter weer worden
.
Nee hoorjonquote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je nu iedereen met 'jon' noemen?
Ik heb het nog steeds koudquote:
Ja manquote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel
Ook zo genoten zaterdag?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoorjon
Hoe laat ben jij thuis vanavond?
Ahh oké. Ik moet iets van een brug hebben.. Lastig lastig.quote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets voor 6en thuis, ff eten enzo. Dus reken maar op 7 uur (iets met trage zusjes)
Ahwquote:Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds koud.
Straks maar eens met Sjaak wandelen en dan lekker douchen en alles van me af spoelen.
Ik wil ook wat lekkers halen, maar wat.
Hmm ja dat is lastig. Je kan 'm opslaan als MP3 en dan even mailen? Dan kan ik het beluisteren, misschien weet ik dan ietsquote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Ik moet iets van een brug hebben.. Lastig lastig.
Kan 'm opslaan als .midiquote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat is lastig. Je kan 'm opslaan als MP3 en dan even mailen? Dan kan ik het beluisteren, misschien weet ik dan iets
Minimaal wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yeah had alleen wel 10-0 gemogen ongeveer
Ik ga trouwens joodjes uit, ik heb er zin in! Die kut joden eens laten lopen in hun eigen stad niet?quote:
Nice, nice. Wanneer is dat?quote:Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga trouwens joodjes uit, ik heb er zin in! Die kut joden eens laten lopen in hun eigen stad niet?
Zijn er al meer details bekend?quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Loka
Jij deed de toetsen he?
Laat maar weten als je het af hebt, het lijkt me wel tofquote:Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet echt, ben begonnen met een ontwerp van een liedje
Cocu, Strootman en het PSV-logoquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
Lokaaaaaaa
En Gitaar, wth staat er op die UI van jou?
Bijna goedquote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cocu, Strootman en het PSV-logo
Ik zie 'm nu pas als gif, hij bleef hangen op die tweede.quote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cocu, Strootman en het PSV-logo
Hebben wij van lichaam geruild of zoquote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
* Vinniiee geeft warme knuffel aan Samzz![]()
Echt raar, normaal heb ik het altijd ijskoud en sinds een paar dagen heel warm en kan het raam niet ver genoeg open staan
Gisteren op TC door Raene en jou toch?quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu pas als gif, hij bleef hangen op die tweede.Beetje vaag plaatje.
En je hebt ook een nieuwe bijnaam, zie ik?
Door Raene voornamelijk. Ik vind je er niet echt op lijken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren op TC door Raene en jou toch?
Je zou het haast denkenquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben wij van lichaam geruild of zo? Heb je toevallig rondingen op plaatsen waar ze bij mannen niet horen?
Ben jij ze kwijt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben wij van lichaam geruild of zo? Heb je toevallig rondingen op plaatsen waar ze bij mannen niet horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |