Daarmee kan ik wel helpen.quote:
Hé, ik heb niks gekaaptquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
als je dan geen TT weet, blijf dan met je tengels van de laatst post af"
Instant kippenvel tochquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is wel wat voor de SEX SC Band, zo'n publiek
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is wel wat voor de SEX SC Band, zo'n publiek
Dat wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar je moest en zou 'm hebben
Jawelquote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je het warm hebt
Dat zeg ikquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan postte ik niet meer
[..]
Oooow![]()
![]()
Ja, werk enzoquote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Dat zeg ikNu duurde het ook wel verdacht lang
Volgens mij zijn er meer dan genoeg mensen ongelukkig dat ze geen zielsmaatje kunnen vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
Je hebt wel n punt, maar ik snap niet hoe je er bij komt dat iemand daar over zeurt. Ik heb t nog niet gemerkt.
Oh toch welquote:
Ik keek net wel even in dat ene topic jaquote:
Kom maar snel terug naar het Zuiden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan postte ik niet meer
[..]
Oooow![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh toch welIk zit te wachten op een collega, maar die komt vandaag niet meer voor 5 uur terug
[..]
Ik keek net wel even in dat ene topic jaMaar daarvoor had ik het ook al warm
Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer dan genoeg mensen ongelukkig dat ze geen zielsmaatje kunnen vinden?
Nouja ''waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen''quote:
Dat zijn ook mensen die WEL met andere mensen praten maar gewoon niemand vinden waar het mee klikt.. Kan toch?quote:Op maandag 5 november 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ''waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen''
Dat hoor ik wel genoeg hoor... Echt genoeg mensen die nooit eens iemand vinden waar ze een relatie mee kunnen aangaan.
Maar als die personen ook allemaal langs elkaar heen zitten te leven en nooit eens enige vorm van contact zoeken bij andere mensen dan vind ik het gewoon gezeur. En in dit geval onterecht gezeur.
Ja dat kan, en dan vind ik het wel terecht dat ze erover zeuren.quote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn ook mensen die WEL met andere mensen praten maar gewoon niemand vinden waar het mee klikt.. Kan toch?
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 november 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat kan, en dan vind ik het wel terecht dat ze erover zeuren.
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel en dan weer volop verder met het schrijven van het liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |