abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118929206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat ik me niet kan voorstellen hoe hij zich voelt maakt zijn actie niet anders. Hoe zou jij zijn actie dan willen noemen? Als logisch of sterk?
Gezien ik geen doodswens heb, en me er dus ook niets bij kan voorstellen om er een eind aan te maken ga ik voor 'onvoorstelbaar'. In ieder geval alles behalve veroordelend, bijvoorbeeld door het een actie voor losers te noemen.
Dit, dus.
pi_118929628
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gezien ik geen doodswens heb, en me er dus ook niets bij kan voorstellen om er een eind aan te maken ga ik voor 'onvoorstelbaar'. In ieder geval alles behalve veroordelend, bijvoorbeeld door het een actie voor losers te noemen.
M.a.w. een nietszeggende reactie. En waarschijnlijk hypocriet.
pi_118929644
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:45 schreef nikk het volgende:

[..]

M.a.w. een nietszeggende reactie. En waarschijnlijk hypocriet.
Dus als je mensen niet veroordeeld omdat je hun situatie met een uitgevoerde doodswens niet kunt bevatten ben je hypocriet? :D goeie.
Dit, dus.
pi_118929961
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus als je mensen niet veroordeeld omdat je hun situatie met een uitgevoerde doodswens niet kunt bevatten ben je hypocriet? :D goeie.
Blijf dat vooral jezelf voorhouden.
pi_118930068
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef nikk het volgende:

[..]

Blijf dat vooral jezelf voorhouden.
Mens doe niet zo verschrikkelijk dom. Je slaat een modderfiguur.
pi_118930193
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Mens doe niet zo verschrikkelijk dom. Je slaat een modderfiguur.
Ah, nog een hypocriet.
pi_118930261
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Ah, nog een hypocriet.
Begrijp je de term hypocriet wel? Wat is er precies hypocriet aan het niet veroordelen van mensen omdat je geen benul hebt van hun situatie? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Dit, dus.
pi_118930303
Ik zou het prima vinden als pesten strafbaar wordt al is een groot deel van het pestgedrag al strafbaar, alleen heb ik er mijn twijfels over of dat dit in de praktijk ook uitgevoerd kan worden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_118930491
quote:
Waar ligt de grens tussen plagen en pesten?
Plagen doe je bij vrienden, pesten doe je bij mensen waar je geen vriendschappelijke band mee hebt. Het verschil is nogal duidelijk!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_118930557
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Ah, nog een hypocriet.
Oh no she didn't. :')
Wat gênant. Moeilijk te verkroppen he? Druip maar snel af.
pi_118930713
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Begrijp je de term hypocriet wel? Wat is er precies hypocriet aan het niet veroordelen van mensen omdat je geen benul hebt van hun situatie? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Omdat je tegen jezelf aan het liegen bent. Let wel, ik heb het niet over het veroordelen van mensen, maar een mening hebben over zijn actie. Of bent onverschillig natuurlijk.

edit: belangrijk woord vergeten :')

[ Bericht 8% gewijzigd door nikk op 07-11-2012 12:32:42 ]
pi_118930983
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef nikk het volgende:

[..]

Omdat je tegen jezelf aan het liegen bent. Let wel, ik heb het over het veroordelen van mensen, maar een mening hebben over zijn actie. Of bent onverschillig natuurlijk.
Die jongen heeft een eind aan zijn leven gemaakt en dat druist zo in tegen mijn levenspret dat ik geen flauw idee heb hoe hij erbij komt om er een eind aan te maken. Het is geen onverschilligheid, het is dat ik me er letterlijk niets bij kan voorstellen en daarom geen mening heb. Je hoeft niet overal een mening over te hebben, he. Je kunt erkennen dat het diep- en dieptriest is, maar het begrijpen en daardoor een mening formuleren is een ander verhaal.
Dit, dus.
pi_118931311
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die jongen heeft een eind aan zijn leven gemaakt en dat druist zo in tegen mijn levenspret dat ik geen flauw idee heb hoe hij erbij komt om er een eind aan te maken. Het is geen onverschilligheid, het is dat ik me er letterlijk niets bij kan voorstellen en daarom geen mening heb. Je hoeft niet overal een mening over te hebben, he. Je kunt erkennen dat het diep- en dieptriest is, maar het begrijpen en daardoor een mening formuleren is een ander verhaal.
Dus op de vraag: wat vind je van mensen die zelfmoord plegen omdat ze gepest worden; is jouw antwoord: daar heb ik geen mening over.

Okay.
pi_118931556
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nikk het volgende:

[..]

Dus op de vraag: wat vind je van mensen die zelfmoord plegen omdat ze gepest worden; is jouw antwoord: daar heb ik geen mening over.

Okay.
En dan nu het hypocriete deel van die mening + uitleg waarom ik zo denk?
Dit, dus.
pi_118931852
quote:
5s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En dan nu het hypocriete deel van die mening + uitleg waarom ik zo denk?
Wat is het antwoord op de vraag: wat vind je van mensen die zelfmoord plegen omdat ze gepest worden?

Heb je daar wel of geen mening over?
pi_118931964
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nikk het volgende:

[..]

Okay.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat is het antwoord op de vraag: wat vind je van mensen die zelfmoord plegen omdat ze gepest worden?

Heb je daar wel of geen mening over?
:{ :{
Dit, dus.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:58:32 #117
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_118932032
Kunnen we dan ook de overheid aanklagen?
Het is genoeg met het burgertje-pesten, nog even en ik pleeg ook..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet heel Fok! blauw.
pi_118932697
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

:{ :{
En het antwoord is?
pi_118933168
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:19 schreef nikk het volgende:

[..]

En het antwoord is?
Je hebt nog steeds niet door dat je dat antwoord zelf al in de eerst quote geeft?

:') Wat is dit?
Dit, dus.
pi_118933316
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds niet door dat je dat antwoord zelf al in de eerst quote geeft?

:') Wat is dit?
Aha. Ik had niet door dat mijn sarcastische antwoord op die vraag daadwerkelijk jouw antwoord zou zijn. Goed, je bent dus niet onverschillig, maar je hebt er ook geen mening over. Hypocriet.
pi_118933348
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Aha. Ik had niet door dat mijn sarcastische antwoord op die vraag daadwerkelijk jouw antwoord zou zijn. Goed, je bent dus niet onverschillig, maar je hebt er ook geen mening over. Hypocriet.
:')____!!!

Dit moet wel een digitale versie van Bananensplit zijn.
Dit, dus.
pi_118933516
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:')____!!!

Dit moet wel een digitale versie van Bananensplit zijn.
Laat maar. Blijf vooral jezelf voorliegen dat je er geen mening over hebt en dat je ook niet onverschillig bent. :')
pi_118933598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef nikk het volgende:

[..]

Laat maar. Blijf vooral jezelf voorliegen dat je er geen mening over hebt en dat je ook niet onverschillig bent. :')
Dingen die je boven je pet gaan moet je ook niet proberen te veroordelen, vind ik.
Dit, dus.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:46:07 #124
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_118933828
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat justitie nu doet is heel wat anders. Dan heb je bijvoorbeeld dat een 13-jarige jongen wordt gepest met zijn bril in de bus naar school ergens in de provincie, die jongen slaat meteen de grootste pestkop op zijn neus en daarna durven zijn vriendjes ook niet meer. Zoals velen uit ervaring weten een erg effectieve aanpak van pestgedrag. Maar dan heeft de buschauffeur dat gezien en moet hij bureau Halt erbij halen, en krijgt die jongen niet alleen straf maar komt ook bureau jeugdzorg langs voor een indringend gesprek met de ouders.

Zo help je potentiele slachtoffers natuurlijk ook niet.
Dit gebeurt gewoonweg niet, dus hoeven we het ook niet op te lossen. Dat is ook helemaal niet de functie van HALT.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_118936159
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dit gebeurt gewoonweg niet, dus hoeven we het ook niet op te lossen. Dat is ook helemaal niet de functie van HALT.
Is het beleid alweer veranderd? Ik dacht dat het beleid om er jong al bovenop te zitten juist was aangescherpt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')