Ajax wel dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:04 schreef JaafkeGB het volgende:
city loopt dus echt totaal niet, niemand is in vorm etc..
ik gok op een 1-1.
Alleen zijn hun City en ze spelen thuis.quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
alletwee niet, daardoor gelijkspel.
napoli speelde er ook gelijk!quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen zijn hun City en ze spelen thuis.
Wat een vergelijkingquote:
allemaal middelmaat.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
De Sanctis, Campagnaro, Cannavaro, Aronica, Maggio, Inler, Gargano, Zuniga, Hamsik, Lavezzi, Cavani
quote:Manchester City mist zeven spelers tegen Ajax
HOOFDDORP - Manchester City kan dinsdagavond niet op volle oorlogssterkte aantreden in het Champions League-duel met Ajax.
Manager Roberto Mancini kan niet beschikken over David Silva, Micah Richards, Joleon Lescott, James Milner, Maicon, Jack Rodwell en Kolo Touré.
Dzeko of Balo. En dan Kun en Tevez die daar omheen spelen. Yaya, Nasri en Barry op het middenveld.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Zal wel zoiets worden.
Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Nasri, Barry, Tevez, Dzeko,Balotelli.
Maar City speelde niet tegen Bony.quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Manchester City is licht favoriet, want zij speelde dit weekend gelijk daar waar Ajax verloor.
Zabaleta en Barry zijn geen geweldige spelers. Nastasic ken ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Zal wel zoiets worden.
Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Nasri, Barry, Tevez, Dzeko,Balotelli.
wat denk je?quote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
Edit:
Welke wedstrijd woensdag? Chelsea-Shakhtar of toch weer Celtic-Barcelona??
ja ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
Het laatste wat City wil is Europa League en aangezien ze de achtste finales van de CL niet zullen bereiken verwacht ik een eenvoudig 0-6 overwinning.
Waarom is dit topic niet geopend door Stijn?
Edit:
De NOS zendt het uit wat denk jequote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
I quote thisquote:
Doe een gok.quote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
Het laatste wat City wil is Europa League en aangezien ze de achtste finales van de CL niet zullen bereiken verwacht ik een eenvoudig 0-6 overwinning.
Waarom is dit topic niet geopend door Stijn?
Edit:
Ik zou het niet eens erg vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:53 schreef Bonkers. het volgende:
Typisch Ajax om nu weer te winnen en alles in de competitie te laten liggen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
3 of 4-0, kansloos.
Met alle respect voor de prestatie van ajax, City wil wraak, thuispubliek, vol erop, goals vliegen om de oren. Ik neem een ajax UI voor een maand als ajax er met de winst van doorgaat.
Absoluut geen. kans.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef J2T het volgende:
Naar welke kant heeft Sana morgen zijn kuif gekamd?
Rechts (2.10)
Links (4,95)
Achteren (2.90)
quote:Op maandag 5 november 2012 11:01 schreef J2T het volgende:
Hoevaak gaat Poulsen de bal ophalen bij Vermeer morgen?
0x (150,00)
20x (50,00)
444x (00,01)
Savic speelt toch bij Fiorentina tegenwoordig?quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef J2T het volgende:
Zabaletta rb dus. Savic ipv Lescott? Wel een groot nadeel dat Milner niet speelt. Nu moet Mancini wel een aanvallend ingestelde middenvelder opstellen.
Alleen silva is een gemis, de rest is makkelijk vervangbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
city mist 7 spelers?
gelijkspel gok ik
Geruild met die Natasic + 10 miljoen euro ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Savic speelt toch bij Fiorentina tegenwoordig?
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef TLC het volgende:
Van origine ben ik voor PSV maar ik hoop zo dat Ajax wint vanavond
Wat is er mis met De Jong dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Weer die 3 prutsers op het middenveld
Maarja er is niks beters zie ik al weer
quote:
Sluit ik me bij aan. Ook het UI voor een maand gedeelte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
3 of 4-0, kansloos.
Met alle respect voor de prestatie van ajax, City wil wraak, thuispubliek, vol erop, goals vliegen om de oren. Ik neem een ajax UI voor een maand als ajax er met de winst van doorgaat.
Absoluut geen. kans.
ah bedankt ik zeg als nog een gelijkspelquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alleen silva is een gemis, de rest is makkelijk vervangbaar.
ik zie de Jong liever in de spits eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Wat is er mis met De Jong dan?
Ja daarom snap ik ook niet het bericht van J2Tquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Geruild met die Natasic + 10 miljoen euro ofzo
quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef J2T het volgende:
Zabaletta rb dus. Savic ipv Lescott? Wel een groot nadeel dat Milner niet speelt. Nu moet Mancini wel een aanvallend ingestelde middenvelder opstellen.
dat schrijven we opquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ah bedankt ik zeg als nog een gelijkspel
niet doen ik denk dat ik ongelijk hebquote:
ook een opvallend kapsel bij sjekquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ruige look van Henry de presentator hoor.
2 presentatorenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef -Willempie- het volgende:
Overigens weer weggegooid belastinggeld, deze avond had ook met 3 man afgekund.
Boerrigter is nou niet echt een verbetering, gezien ze spel van afgelopen tijdquote:
Derk heeft veel meer potentie dan Sana.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Boerrigter is nou niet echt een verbetering, gezien ze spel van afgelopen tijd
Afellay is ook nog een talent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Het blijft leuk dat nog geen analist in Nederland door heeft dat Sanna 23 is.
Aitquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jawel maar ze zijn begonnen met vullen vanaf de eerste ring. Uitvak is niet uitverkocht
Ehh nee hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze kregen maar dit aantal kaarten mee. Wat ook binnen no-time uitverkocht was.
Afgelopen zomer bij Norwich - Ajax ging heel het stadion staan aan het begin van de wedstrijd en zingen. Na de aftrap ging iedereen direct weer stil zitten en kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ait
Uitzingen moet wel lukken, Engelse thuissfeer deze dagen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze kregen maar dit aantal kaarten mee. Wat ook binnen no-time uitverkocht was.
Dat is echte Man City eigen jeugdquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grote jeugdopleiding met Bazoer die vast niet door gaat breken?
Dan hebben ze extra kaarten beschikbaar gemaakt. Eerste vak was namelijk snel uitverkocht. Ik kan ook in de war zijn met de busreizen die zo snel vol warenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh nee hoor
Tot zaterdag kon je nog kaarten kopen
Weet wel zeker dat je in de war bent want ik heb bijna nog een kaartje gekocht en dat kon gewoon nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan hebben ze extra kaarten beschikbaar gemaakt. Eerste vak was namelijk snel uitverkocht. Ik kan ook in de war zijn met de busreizen die zo snel vol waren
Dat zijn de ekte ekte, net als Andersen en Fischer.quote:
Ja en je bed op je slaapkamer. Wat is je punt?quote:
Ooeeeh nu kom je op gevoelig vaarwaterquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn de ekte ekte, net als Andersen en Fischer.
Wedstrijd is nog niet begonnen hoor.quote:
Heb je geen glazen bol thuis dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wedstrijd is nog niet begonnen hoor.
Jullie is jodenvolk, oh wachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
GuidettiJullie hebben geluk dat hij niet speelt, dan werd het zeker 14 - 1
Eriksen en Boilesen ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn de ekte ekte, net als Andersen en Fischer.
Volgens Aad de Mos niet en wij weten beide dat hij ten alle tijde gelijk heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
GuidettiJullie hebben geluk dat hij niet speelt, dan werd het zeker 14 - 1
Uiteraard!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Aad de Mos niet en wij weten beide dat hij ten alle tijde gelijk heeft.
Wees blij. Die Sana is me toch slecht.quote:
Boerrigter doet het al een jaar slechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sana doet het al weken slecht joh, mag Boerrigter ook eens
Maar hij is wel in de kleedkamer geweest!!!!quote:
Afschuwelijk zeg. Stadion hoort 1 geheel te zijn imo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een bazen stadion hadden ze toch ook.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zonde.
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Boerrigter basis trouwens ipv Sana?!
Denken ze in Rotterdam vast ook. Eerst een peptalk van Baby John en dan kunnen we het wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar hij is wel in de kleedkamer geweest!!!!
Dat vak linksonderquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een bazen stadion hadden ze toch ook.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo zonde.
I want to see 020 lose from City ent Ajax!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef E.H. het volgende:
Programmaboekje van vanavond.
[ afbeelding ]
Omdat hij al een jaar op 50% speelt want hij is doodsbang weer geblesseerd te raken aan zijn rug zodat hij er weer voor acht maanden uit ligt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Boerrigter doet het al een jaar slecht
Serero ook niet, wat een prutserquote:
020 verliezen van ajax?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
I want to see 020 lose from City ent Ajax!!!
Ja, maar het blijft knap om van jezelf te verliezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij is voor Feijenoord, wist je dat niet
Zeg maar, de voorhoede van Ajaxquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Shreyas het volgende:
een paar matige en ook domme fouten gemaakt (tweede geel na shirt uittrekken). Overrated aanvallertje.
Krijg je met zo'n matig affichequote:
City of Manchester toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heette het niet het Ethiad Stadium?
Ja via nos.nlquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef Landgeld het volgende:
Is de wedstrijd ook nog live te bekijken via internet?
Ja dat is de gesponsorde naam. Officieel is het het City of Manchester Stadium.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heette het niet het Ethiad Stadium?
Ja was vroeger wel jaquote:
Ajax op bezoek krijgen is voor elke club het absolute hoogtepunt van het jaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n matig affiche
Officieus dus juist. Zoals Het Kasteel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja dat is de gesponsorde naam. Officieel is het het City of Manchester Stadium.
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef Landgeld het volgende:
Is de wedstrijd ook nog live te bekijken via internet?
3e klasse onderbond misschienquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax op bezoek krijgen is voor elke club het absolute hoogtepunt van het jaar.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef tralalala het volgende:
Hey, ze hebben dat Breivik liedje daar als opkomst.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n matig affiche
Dat beloofd spektakel. Speelt er een Duitser bij City?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef tralalala het volgende:
Ik wist niet dat hij ook componeerde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef tralalala het volgende:
Toen kwam vitas en nu staan we zesde vijfdequote:
Ondanks dat de gehele voorhoede 10 wedstrijden geblesseerd (1/3 van de competitie) zijn er toch kampioen gewordenquote:
liedjequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik moest ff googelen wat dit nou betekende
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax op bezoek krijgen is voor elke club het absolute hoogtepunt van het jaar.
reqiem for a dreamquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef TheGOAT het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heette wat je net hoorde, klonk een beetje oud - bombastisch - etc .
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef TheGOAT het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heette wat je net hoorde, klonk een beetje oud - bombastisch - etc .
quote:
Dat is de filmquote:
Die ene gast had een Milan shirt aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef KingRoland het volgende:
WE STILL BELIEVE?gun het ajax meer nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
ja wist de titel niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die ene gast had een Milan shirt aanZit Edgar Davids op de tribune?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik hoop dat Ajax vanavond wint, ben altijd voor de Nederlandse ploeg. Ik verwacht dat het 2-0 voor City zal worden..
Hopelijk een leuke wedstrijd.
Omdat QPR niet meer kon degraderen slimpiequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef Shreyas het volgende:
Die landstitel was natuurlijk gewoon gekocht. De club (QPR dacht ik) liet Manchester City die laatste twee ballen gewoon scoren
Nee, moet zelf voetballen vanavond;quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit Edgar Davids op de tribune?
Oei!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste 18 seconden zijn voor City.
wat veel zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste 18 seconden zijn voor City.
jaquote:
Zegt Mark v Rijswijk ook altijdquote:
Hart ookquote:
Iedereen rent Kompany tegenwoordig voorbij...da's gewoon een matige verdediger.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef Mandéra het volgende:
Babel rent Kompany er nu al uit, dat belooft wat.
thanks maar hij zei dat berry de enige wasquote:
dan mogen ze naar rio de janeiroquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Als we dit winnen dan zijn we toch door naar de halve finale toch?
waar?quote:
Morgen op hetzelfde netquote:
Nee bij mijn bier elftal. Kan ie mooi bier halenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor in je tuin zeker. Soort van tuinkabouter
Of als butler.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor in je tuin zeker. Soort van tuinkabouter
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Mandéra het volgende:
WAAAT IS DIE OLIE STIL, WAT IS DIE OLIE STILLLLL.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Mandéra het volgende:
Kampioen = de bestequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Archibaltus het volgende:
[..]
Toen kwam Vitesse en nu staan we zesde
Rustig, ik ga de frituurpan zo aanzettenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Mandéra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |