Ajax wel dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:04 schreef JaafkeGB het volgende:
city loopt dus echt totaal niet, niemand is in vorm etc..
ik gok op een 1-1.
Alleen zijn hun City en ze spelen thuis.quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
alletwee niet, daardoor gelijkspel.
napoli speelde er ook gelijk!quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen zijn hun City en ze spelen thuis.
Wat een vergelijkingquote:
allemaal middelmaat.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
De Sanctis, Campagnaro, Cannavaro, Aronica, Maggio, Inler, Gargano, Zuniga, Hamsik, Lavezzi, Cavani
quote:Manchester City mist zeven spelers tegen Ajax
HOOFDDORP - Manchester City kan dinsdagavond niet op volle oorlogssterkte aantreden in het Champions League-duel met Ajax.
Manager Roberto Mancini kan niet beschikken over David Silva, Micah Richards, Joleon Lescott, James Milner, Maicon, Jack Rodwell en Kolo Touré.
Dzeko of Balo. En dan Kun en Tevez die daar omheen spelen. Yaya, Nasri en Barry op het middenveld.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Zal wel zoiets worden.
Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Nasri, Barry, Tevez, Dzeko,Balotelli.
Maar City speelde niet tegen Bony.quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Manchester City is licht favoriet, want zij speelde dit weekend gelijk daar waar Ajax verloor.
Zabaleta en Barry zijn geen geweldige spelers. Nastasic ken ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Zal wel zoiets worden.
Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Nasri, Barry, Tevez, Dzeko,Balotelli.
wat denk je?quote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
Edit:
Welke wedstrijd woensdag? Chelsea-Shakhtar of toch weer Celtic-Barcelona??
ja ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
Het laatste wat City wil is Europa League en aangezien ze de achtste finales van de CL niet zullen bereiken verwacht ik een eenvoudig 0-6 overwinning.
Waarom is dit topic niet geopend door Stijn?
Edit:
De NOS zendt het uit wat denk jequote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
I quote thisquote:
Doe een gok.quote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
Het laatste wat City wil is Europa League en aangezien ze de achtste finales van de CL niet zullen bereiken verwacht ik een eenvoudig 0-6 overwinning.
Waarom is dit topic niet geopend door Stijn?
Edit:
Ik zou het niet eens erg vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:53 schreef Bonkers. het volgende:
Typisch Ajax om nu weer te winnen en alles in de competitie te laten liggen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
3 of 4-0, kansloos.
Met alle respect voor de prestatie van ajax, City wil wraak, thuispubliek, vol erop, goals vliegen om de oren. Ik neem een ajax UI voor een maand als ajax er met de winst van doorgaat.
Absoluut geen. kans.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef J2T het volgende:
Naar welke kant heeft Sana morgen zijn kuif gekamd?
Rechts (2.10)
Links (4,95)
Achteren (2.90)
quote:Op maandag 5 november 2012 11:01 schreef J2T het volgende:
Hoevaak gaat Poulsen de bal ophalen bij Vermeer morgen?
0x (150,00)
20x (50,00)
444x (00,01)
Savic speelt toch bij Fiorentina tegenwoordig?quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef J2T het volgende:
Zabaletta rb dus. Savic ipv Lescott? Wel een groot nadeel dat Milner niet speelt. Nu moet Mancini wel een aanvallend ingestelde middenvelder opstellen.
Alleen silva is een gemis, de rest is makkelijk vervangbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
city mist 7 spelers?
gelijkspel gok ik
Geruild met die Natasic + 10 miljoen euro ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Savic speelt toch bij Fiorentina tegenwoordig?
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef TLC het volgende:
Van origine ben ik voor PSV maar ik hoop zo dat Ajax wint vanavond
Wat is er mis met De Jong dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Weer die 3 prutsers op het middenveld
Maarja er is niks beters zie ik al weer
quote:
Sluit ik me bij aan. Ook het UI voor een maand gedeelte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
3 of 4-0, kansloos.
Met alle respect voor de prestatie van ajax, City wil wraak, thuispubliek, vol erop, goals vliegen om de oren. Ik neem een ajax UI voor een maand als ajax er met de winst van doorgaat.
Absoluut geen. kans.
ah bedankt ik zeg als nog een gelijkspelquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alleen silva is een gemis, de rest is makkelijk vervangbaar.
ik zie de Jong liever in de spits eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Wat is er mis met De Jong dan?
Ja daarom snap ik ook niet het bericht van J2Tquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Geruild met die Natasic + 10 miljoen euro ofzo
quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef J2T het volgende:
Zabaletta rb dus. Savic ipv Lescott? Wel een groot nadeel dat Milner niet speelt. Nu moet Mancini wel een aanvallend ingestelde middenvelder opstellen.
dat schrijven we opquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ah bedankt ik zeg als nog een gelijkspel
niet doen ik denk dat ik ongelijk hebquote:
ook een opvallend kapsel bij sjekquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ruige look van Henry de presentator hoor.
2 presentatorenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef -Willempie- het volgende:
Overigens weer weggegooid belastinggeld, deze avond had ook met 3 man afgekund.
Boerrigter is nou niet echt een verbetering, gezien ze spel van afgelopen tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |