Die is er al, zie vorig topicquote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat shot met Bert en Henrieke in dat kopjeDaar moet een gifplaatje van komen.
Ah, bedanktquote:
Nou ja, na een dag of 3 (waarbij je 24 uur bij elkaar bent) kun je toch wel zien of je iemand leuk vindt?quote:Op maandag 5 november 2012 10:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Blijf het sowieso raar vinden dat ze na zo korte tijd een definitieve keuze voor 1 iemand kunnen maken. Ook niet meer dan een gok in de meeste gevallen terwijl Yvonne de hele tijd maar uitroept: "Jullie zijn nu een setje!"
Jaaa die zijn echt lief!quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef morgane het volgende:
Martin en Wilma vind ik wel een prachtig stel
Ik denk dat hij niet durft.. Juist omdat hij geen ervaring heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 11:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Bert is werkelijk gestoord, gewoon letterlijk. Dus z'n vader had gelijk met Bert's handicap vorige week.
Hij krijgt een vrouw in z'n schoot geworpen, een knapper exemplaar gaat hij niet vinden, en nog doet hij er helemaal niks mee Bovendien heeft Henrique waarschijnlijk ook niet zo veel ervaring op seksgebied (ideaal dus voor een knaap als Bert).
Eindelijk kan hij van z'n maagdelijkheid af komen bij een prettige vrouw zonder te hoeven betalen en Bert zit alleen dom voor zich uit te staren als een domme koe.
Dat dus.quote:Op maandag 5 november 2012 11:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Bert is werkelijk gestoord, gewoon letterlijk. Dus z'n vader had gelijk met Bert's handicap vorige week.
Hij krijgt een vrouw in z'n schoot geworpen, een knapper exemplaar gaat hij niet vinden, en nog doet hij er helemaal niks mee Bovendien heeft Henrique waarschijnlijk ook niet zo veel ervaring op seksgebied (ideaal dus voor een knaap als Bert).
Eindelijk kan hij van z'n maagdelijkheid af komen bij een prettige vrouw zonder te hoeven betalen en Bert zit alleen dom voor zich uit te staren als een domme koe.
Toch vond ik ze wel leuk samen. En volgens mij vond Henk haar ook leuk. Yoni heeft het voor zichzelf verpest door haar obsessieve gedrag.quote:Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook erg op dat Yoni wel erg lang de hand van Henk vasthield.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 november 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Helemaal na de uitzending van gisteren vind ik het nogal wat dat Klaas en Willem nu zo openlijk als homo's op tv komen.
quote:Op maandag 5 november 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Helemaal na de uitzending van gisteren vind ik het nogal wat dat Klaas en Willem nu zo openlijk als homo's op tv komen.
quote:
In positieve zin, denk ik.quote:
Kan best jaquote:Op maandag 5 november 2012 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
wat ik niet begrijp is waaorm mensen hier denken dat bert nog maagd is
die jongen zal toch bij een avondje uit of zuipfeest wel eens een chickie hebben gepaald??
Linda staat er twee keer in, pas je op dat je geen boze Ina op je dak krijgt? Voor het geval ze zich buitengesloten voelt.quote:Op maandag 5 november 2012 09:14 schreef Leandra het volgende:
Ik pas de de OP straks even aan, dat gaat mobiel niet lukken.
Dat is toch nogal wat, als je nagaat uit wat voor 'bekrompen' milieu ze beiden komen?quote:
Oh op die manier. Maar dat is toch wel al weken duidelijk? Ik zie niet zo waarom dat na deze aflevering zo in het bijzonder is. Maakt verder ook niet uit eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch nogal wat, als je nagaat uit wat voor 'bekrompen' milieu ze beiden komen?
Oh, jij kende dat verhaal al van Willem en het christelijke milieu en het bidden dat het maar mocht overgaan?quote:Op maandag 5 november 2012 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh op die manier. Maar dat is toch wel al weken duidelijk? Ik zie niet zo waarom dat na deze aflevering zo in het bijzonder is. Maakt verder ook niet uit eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |