quote:
GA NOU SLAPEN.quote:
Vanwege de TT? Of mijn aanwezigheid?quote:
Nice.quote:
You jelly?quote:Op maandag 5 november 2012 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, wil Koen nou ook al in je broekje?
Nee. Ik vind het wel een beetje begrijpelijk zelfs.quote:
If only you let me ...quote:Op maandag 5 november 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het wel een beetje begrijpelijk zelfs.
Ik wou dat er ook zoveel mensen mijn broekje in wilden.
Dat jaquote:Op maandag 5 november 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het wel een beetje begrijpelijk zelfs.
Ik wou dat er ook zoveel mensen mijn broekje in wilden.
Je bent daar toch al geweest. Of heb ik dat ook gehallucineerd?quote:
Misschien wel.quote:Op maandag 5 november 2012 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent daar toch al geweest. Of heb ik dat ook gehallucineerd?
Ik hoop het voor je, anders loop je flink te liegen hier op FOK!.quote:
Ouch Flipsje!quote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Willen slapen, telefoon laten vallen onder bed, nek verkeerd draaien, nek vast, niet meer kunnen slapen.
damnquote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Willen slapen, telefoon laten vallen onder bed, nek verkeerd draaien, nek vast, niet meer kunnen slapen.
Ik lieg nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders loop je flink te liegen hier op FOK!.
Inb4 mannen die een massage aanbieden.quote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Vervelende is dat ik al paar maanden nekklachten heb.quote:Op maandag 5 november 2012 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ouch Flipsje!Ik heb dat ook wel eens gehad.
Al naar de dokter geweest?quote:Op maandag 5 november 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik al paar maanden nekklachten heb.
ik heb al een jaar last van onderrug, licht versleten wervelsquote:Op maandag 5 november 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik al paar maanden nekklachten heb.
Kusje op je nekquote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Wel doen. Mensen lopen veel te lang rond met dingen.quote:
hmzzzzzquote:Op maandag 5 november 2012 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja net uur terug laptop afgesloten haha
Maar maar maarquote:Op maandag 5 november 2012 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Em toch zou ik het niet vertrouwen.
Zal wel erger worden ook met de huidige ontwikkelingen op gebied van zorg.quote:Op maandag 5 november 2012 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel doen. Mensen lopen veel te lang rond met dingen.
Zie je gezellig zat. Vaak leuke tc's gehad toen er maar 2 of 3 anderen waren.quote:Op maandag 5 november 2012 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmzzzzz
zijn nog maar met 4 online ook
Kan ik me voorstellen, maar je kunt er beter maar vroeg bij zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal wel erger worden ook met de huidige ontwikkelingen op gebied van zorg.
En anders altijd voorkomen dan genezen hahaquote:Op maandag 5 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar je kunt er beter maar vroeg bij zijn.
Talent. Net even een paar uurtjes gegamed met m'n vriend, maar verbindingsproblemen, dus ermee gestopt. Maar ik heb nog geen zin om te slapen, dus ja dan maar Fok.quote:
zit nog heel klein clubje op TC ookquote:Op maandag 5 november 2012 01:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Talent. Net even een paar uurtjes gegamed met m'n vriend, maar verbindingsproblemen, dus ermee gestopt. Maar ik heb nog geen zin om te slapen, dus ja dan maar Fok.
Oh. Wie?quote:Op maandag 5 november 2012 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit nog heel klein clubje op TC ook
Even serieus wat is dit voor vraag...quote:
Dit koester ik voor de rest van mijn FOK! leven.quote:
Loef.quote:Op maandag 5 november 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit koester ik voor de rest van mijn FOK! leven.
Hoi jijquote:
Wat doe jij nog wakker?quote:
Slaap lekker.quote:
Ik kon niet slapen.quote:
Awwww. Poor you. Ik had ook al twee uur op bed moeten liggen.quote:
Waarom ben jij nog op dan?quote:Op maandag 5 november 2012 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Poor you. Ik had ook al twee uur op bed moeten liggen.
TC.quote:
Aww schatje toch.quote:Op maandag 5 november 2012 02:38 schreef Fera het volgende:
[..]
TC.
En wegvluchten van gevoelens en verantwoordelijkheden.
Straks de deadline van mn eerste tentamen, in verslagvorm.quote:
Succes daarmee. Ik ga weer een poging wagen tot slaap. Alvast welterusten.quote:Op maandag 5 november 2012 02:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks de deadline van mn eerste tentamen, in verslagvorm.
Dank je. Slaap lekker.quote:Op maandag 5 november 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Succes daarmee. Ik ga weer een poging wagen tot slaap. Alvast welterusten.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 04-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 318 Fera
02 268 Samzz
03 226 Vinniiee
04 126 Faxie
05 115 Kaneelstokje
06 093 Giertje
07 083 muhahaha
08 080 Murdera
09 071 Koen66
10 066 Jofunu-kun
11 053 -_Guitarist_-
12 052 Tamashii
13 048 tijnbrein
14 046 LovelyLady
15 045 JijHebtGeenRokje
16 037 rosepetals
16 037 Raene
18 036 Braamyo
19 028 DaMook
19 028 Lokasenna
21 027 AldoTheApache
22 026 Ro-ald
23 023 MissExpert
24 021 Watertornado
25 019 heloef
26 016 Topiek
27 015 TheGirlNextDoor
28 010 kingtoppie
28 010 Joysa
30 007 twi
30 007 Flippiee
32 004 JaleesaJoia
32 004 Evie
34 003 referee
35 002 dawg
35 002 Royco1
37 001 goldfinger1963
37 001 fietsie
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Huh?? Doe je voor werk dan dat je nu pas evt weekend hebt?quote:Op maandag 5 november 2012 07:26 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Vanmiddag weet ik of ik weekend heb of nog een nachtje moet werken
. Spannund
.
Werk in (5) ploegendienst, heb nu eigenlijk nog 1 nachtdienst, maar die heb ik daarstraks vrij gevraagd, of dat goedgekeurd is weet ik straks. Mijn volgende cyclus begint iig zaterdag weer (6 dagen werken, 4 vrij).quote:Op maandag 5 november 2012 07:31 schreef Xratedmind het volgende:
[..]
Huh?? Doe je voor werk dan dat je nu pas evt weekend hebt?
Lolaquote:
Tamashiiquote:
O god, gecondoleerdquote:Op maandag 5 november 2012 08:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kijken of ik m'n ogen nog even dicht kan doen voordat de kinders komen
Ja, en zometeen proberen vrolijk te blijven doen, ondanks maar 1 uur slaapquote:
Dan had je meer moeten slapenquote:Op maandag 5 november 2012 08:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en zometeen proberen vrolijk te blijven doen, ondanks maar 1 uur slaap
Hoiquote:
1 uur slaap -_-quote:Op maandag 5 november 2012 08:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en zometeen proberen vrolijk te blijven doen, ondanks maar 1 uur slaap
Hoe komt het ? Ik had een goed excuus om niet te slapen, ik moest werkenquote:Op maandag 5 november 2012 08:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam er even niet van
Hoiquote:
Valt me nog mee, vanavond ben ik wel dood denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 uur slaap -_-
Ik zou me een wrak voelen
Pandapunten collectantequote:Op maandag 5 november 2012 08:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Ik had een goed excuus om niet te slapen, ik moest werken, wat was de jouwe
?
Hihiquote:
Je hebt ze weggewerkt, of je hebt ze opgebouwd ?quote:
Werken ?quote:
Weggegevenquote:Op maandag 5 november 2012 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt ze weggewerkt, of je hebt ze opgebouwd ?
Wat is daar te doen ?quote:Op maandag 5 november 2012 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zo richting Amersfoort
Je ging ook naar een ander lekker ding toch?quote:Op maandag 5 november 2012 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zo richting Amersfoort
Owquote:
Ik ga vanmiddag naar Zwolle ja..quote:Op maandag 5 november 2012 08:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je ging ook naar een ander lekker ding toch?
Doe je wel voorzichtig met d'r? Of zij met jouquote:Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar Zwolle ja..
Ik ben heel lief en teder. Dus komt goedquote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met d'r? Of zij met jou
Geerf d'r maar een kusje op d'r neus van me
Volgens mij haal ik weer eens iedereen door elkaarquote:
Ik heb vannacht de quote 500 zitten lezenquote:Op maandag 5 november 2012 08:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat is zo voorbij
Wel goed hoor. Kon gisteren alleen niet in slaap komen, dus heb nog even op TC gezetenquote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik weer eens iedereen door elkaar.
Je verwart buurmeisje met Tams of DW denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik weer eens iedereen door elkaar.
Ahhh, duidelijkquote:Op maandag 5 november 2012 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
In Enschede, waar ik geboren en getogen bwn, wonen mijn ouders. Daar ben ik in het weekend. Doordeweeks woon ik in het mooie Amersfoort
Sukkel ben je ookquote:Op maandag 5 november 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Kon gisteren alleen niet in slaap komen, dus heb nog even op TC gezeten
Bij jou? Lekker geslapen?
Klinkt goedquote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben heel lief en teder. Dus komt goed
Ja, maar ik kon al een half uur niet slapenquote:Op maandag 5 november 2012 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sukkel ben je ook
Ja, ik heb heerlijk geslapen
Onzin. Juist dan wat gaan doen houd je wakker.quote:Op maandag 5 november 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon al een half uur niet slapenVroeg slapen is niks voor mij
Mooi zo![]()
Uitgerust, voor het eerstquote:Op maandag 5 november 2012 08:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moe, maar lekker
En met jou?
Ja, dat weet ik, dat heb je al vaker gezegdquote:Op maandag 5 november 2012 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onzin. Juist dan wat gaan doen houd je wakker.
Maargoed, jouw leven
Sorry dat heb ik nietquote:Op maandag 5 november 2012 08:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan wel wat echte koffie gebruiken ja
Lolaquote:
Eeh, van 1 tot 6. En toen nog een uurtje gesnoozed.quote:Op maandag 5 november 2012 08:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoeveel uur slaap vannacht dan Vince?
Moet je even halen bij de super danquote:Op maandag 5 november 2012 08:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan maar een dark roast zonder suiker
Maar als je in bed was blijven liggen sliep je alsnog veel eerder.quote:Op maandag 5 november 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uitgerust, voor het eerst
[..]
Ja, dat weet ik, dat heb je al vaker gezegd
Naar mijn idee word ik juist moeier als ik kleine lettertjes moet lezen. Toen ik mijn laptop weer weglegde sliep ik ook binnen 10 minuten.
6 uur, ik scoor slechterquote:Op maandag 5 november 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola
Ik moest lachen vanmorgen, bij 3FM was er een beller die Lola heette
[..]
Eeh, van 1 tot 6. En toen nog een uurtje gesnoozed.
Wat heb je dan wel?quote:Op maandag 5 november 2012 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je even halen bij de super dan
Misschien, ik was totaal niet moequote:Op maandag 5 november 2012 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je in bed was blijven liggen sliep je alsnog veel eerder.
Ik heb wel eens ergere nachten gehadquote:
Ahwquote:Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef DaMook het volgende:
Hoe liggen we het beste in de weg ? Dit is een goede manier.
[ afbeelding ]
Daar moet iets in!quote:
Ja, ik zei al: jouw leven. Ik geef je alleen maar tips.quote:Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien, ik was totaal niet moe
En ik ben nu uitgerust, dus ik vind het niet zo erg eigenlijk
[..]
Ik heb wel eens ergere nachten gehad
Die rechter lijkt op de mijnequote:Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Je leest de donald duck... wat schattigquote:Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
I know, dat waardeer ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik zei al: jouw leven. Ik geef je alleen maar tips.
Volgens mij is dat een muismatquote:Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je leest de donald duck... wat schattig
Die mag vandaag mee naar de DA om de hechting na de sterilisatie eruit te laten halenquote:
Dat is een muismat, maar ja, ik lees de donald duckquote:Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je leest de donald duck... wat schattig
Dat kon de mijne ook zo goed jaquote:Op maandag 5 november 2012 08:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die mag vandaag mee naar de DA om de hechting na de sterilisatie eruit te laten halen. Lief poesje dat ze is
, nu ligt ze opschoot. De kat Tosh zit vooral in de weg voor mijn toetsenbord nu
.
Is ook wel weer de charme van de beestjesquote:Op maandag 5 november 2012 08:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kon de mijne ook zo goed ja
Miley meisjequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 08:55 schreef Fera het volgende:
Keihard verslapen. Is me nog nooit gebeurd.
Keihard of verslapen ?quote:Op maandag 5 november 2012 08:55 schreef Fera het volgende:
In de tijd dat je zit te piepen over koffie had je allang een bakkie kunnen zetten en op kunnen hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 08:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is de bezorgdienst zeker gesloten op maandag?
Dat noemen ze een odolquote:
Weet je, ga even lekker tegen iemand anders bitchen met boze smileysquote:Op maandag 5 november 2012 08:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is de bezorgdienst zeker gesloten op maandag?
Klopt jaquote:Op maandag 5 november 2012 08:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is ook wel weer de charme van de beestjes, ik zou niet meer zonder ze willen iig
.
Nee, want in de busquote:Op maandag 5 november 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de tijd dat je zit te piepen over koffie had je allang een bakkie kunnen zetten en op kunnen hebben
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 5 november 2012 08:55 schreef Fera het volgende:
niks bijzonders?quote:Op maandag 5 november 2012 08:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat noemen ze een odol, niets bijzonders
.
Of hij goed is gaan we nog zien. Ik had nu al op school willen zijn. Zit nu pas in de bus.quote:
Ja, dan moet je niet piepen.quote:
Succes dan maarquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Of hij goed is gaan we nog zien. Ik had nu al op school willen zijn. Zit nu pas in de bus.
Dank je.quote:Op maandag 5 november 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet piepen.
[..]
Succes dan maar
Hoe is het met onze schattige bitch ?quote:
Wat een schatjesquote:Op maandag 5 november 2012 08:59 schreef DaMook het volgende:
Poezels, foto's enzo, voor de geinteresseerde.
Dat is mooiquote:Op maandag 5 november 2012 09:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja haha stuk fitter in ieder geval. Met jou?
Ik was er tot half 4 ofzo.quote:Op maandag 5 november 2012 09:01 schreef DaMook het volgende:
Ben ik een keer zichtbaar op tc is er niemand.
.
Ow ja voor de geïnteresseerde, ik sta er zelf ook soms opquote:Op maandag 5 november 2012 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een schatjes
En gek genoeg ben je precies hoe ik me voorgesteld had
Positiefquote:Op maandag 5 november 2012 09:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja voor de geïnteresseerde, ik sta er zelf ook soms op.
Is dat positief of negatief ?.
Ik kon niet want werk, al kon ik wel, maar had geen zin om mijn laptop uit te pakkenquote:
Het voegt weinig toe.quote:Op maandag 5 november 2012 09:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja voor de geïnteresseerde, ik sta er zelf ook soms op.
Is dat positief of negatief ?.
Thanks, ze zijn ookquote:
Dank jequote:
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef Fera het volgende:
Gelukkig is deze bus niet zo warm dat ik weer slaperig wordt.
Ja, want het gaat om je katten. Verder ben je niet lelijk of zo, alleen niet erg fotogeniek.quote:
Kloptquote:Op maandag 5 november 2012 09:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want het gaat om je katten. Verder ben je niet lelijk of zo, alleen niet erg fotogeniek.
Maarquote:Op maandag 5 november 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had gisteren maar 230 posts over de hele dag
Mooie beesiesquote:Op maandag 5 november 2012 08:59 schreef DaMook het volgende:
Poezels, foto's enzo, voor de geinteresseerde.
Ik heb 318. Junkie dat ik ben.quote:
Dat was bij mij het eerste (en tweede) jaar op fok ook zoquote:
Je krijgt een levenquote:Op maandag 5 november 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had gisteren maar 230 posts over de hele dagEn zaterdag maar 188
koffie poffedorie ik was naar je op zoekquote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loosing the touch Vinnie?
Anyway, ik ben weer weg!
Lang geslapenquote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loosing the touch Vinnie?
Anyway, ik ben weer weg!
Dit is bij mij sinds een paar maandjes zoquote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was bij mij het eerste (en tweede) jaar op fok ook zo. Daardoor heb ik jaren in de top500 gestaan
. Ben daar nu sinds een paar maandjes uit, na jaren
.
Vrijdag meet, toen had ik er 190quote:Op maandag 5 november 2012 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je krijgt een leven
gefeliciteerd
Hoe ging zaterdag dat 2e gesprek? Of was dat niet zaterdag
Lang slapen, dat klinkt als muziek.quote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik zaterdag en zondag heel lang geslapen heb
Zaterdag had ik gesprek, helemaal niet lang geslapenquote:
Hmm NEXT op zoek naar wat andersquote:Op maandag 5 november 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lang geslapen
[..]
Dit is bij mij sinds een paar maandjes zo
[..]
Vrijdag meet, toen had ik er 190
Zaterdag dus gesprek inderdaad, ging goedAlleen nu gaan ze moeilijk doen dat ik geen autorijbewijs heb, en dat was eerst geen probleem
En gisteren lang geslapen
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm NEXT op zoek naar wat anders
Ik zit nu al te gapen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag had ik gesprek, helemaal niet lang geslapen
Maar zondag wel geloof ik
their lossquote:Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.
Ik heb ooit stage gelopen bij een bedrijfje van 2 man... grootste hel die ik tot op heden heb meegemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
their loss
En eerlijk gezegd een bedrijfje van 2 man?
beetje onzeker vind ik
quote:Op maandag 5 november 2012 09:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit nu al te gapen.Maar ik ben nog steeds geil naar aanleiding van die posts over die odol. Ondanks dat ik me n zombie voel.
Broers. De zaken gaan volgens zeggen wel goed, maar dat zegt nog niks eigenlijkquote:Op maandag 5 november 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
their loss
En eerlijk gezegd een bedrijfje van 2 man?
beetje onzeker vind ik
Samen luisteren?quote:Op maandag 5 november 2012 09:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muziek waar ik graag naar luister
Tegenwoordig sta ik geil op en ga ik geil naar bed. Kutlibido.quote:Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word jij serieus zo snel geil?
[..]
Broers. De zaken gaan volgens zeggen wel goed, maar dat zegt nog niks eigenlijk
Geil naar bed gaan is iets minder erg dan ermee op staanquote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegenwoordig sta ik geil op en ga ik geil naar bed. Kutlibido.
Maar waarom dan? Want dat vertel je er niet bijquote:Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ooit stage gelopen bij een bedrijfje van 2 man... grootste hel die ik tot op heden heb meegemaakt.
Nee preciesquote:Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
Broers. De zaken gaan volgens zeggen wel goed, maar dat zegt nog niks eigenlijk
quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Omgquote:Op maandag 5 november 2012 09:22 schreef muhahaha het volgende:
Hou op over odol's aub, na 30 minuten gaf ik er maar een slinger aan
gimmequote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je.quote:Op maandag 5 november 2012 09:22 schreef muhahaha het volgende:
Hou op over odol's aub, na 30 minuten gaf ik er maar een slinger aan
Nou, omdat het een stage was waarschijnlijk... 2 broers die een bedrijf leiden, en dan met veel te veel stagiairs die al het werk doen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Want dat vertel je er niet bij
[..]
Nee precies
Mwah valt mee hier eigenlijkquote:
Is die van jou zo zwaar?quote:Op maandag 5 november 2012 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het ligt niet lekker want je helt altijd over naar die kant
Leuke uitspraakquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, omdat het een stage was waarschijnlijk... 2 broers die een bedrijf leiden, en dan met veel te veel stagiairs die al het werk doen.
Ze wisten van elkaar af en toe niet wat de ander deed, en vonden dat ze beiden de baas waren.
Ja... behalve dat dit turken waren, en ze af en toe geld (niet een paar tientjes ofzo...) overmaakte naar een bank in turkije met dezelfde naam als hun achternaam... Tja, je hoort dan nog eens wat in de bus, als je al het werk op kantoor door stagiaires laat doenquote:
Lekker warmquote:Op maandag 5 november 2012 09:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt ook niet zo lekker op je buik
Klinkt wel interessant...quote:Op maandag 5 november 2012 09:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt ook niet zo lekker op je buik
Whahahaquote:Op maandag 5 november 2012 09:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja... behalve dat dit turken waren, en ze af en toe geld (niet een paar tientjes ofzo...) overmaakte naar een bank in turkije met dezelfde naam als hun achternaam... Tja, je hoort dan nog eens wat in de bus, als je al het werk op kantoor door stagiaires laat doen
Dank jequote:Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie tekst trouwens die je stuurde
Gelukkig niet, dan ging deze mooie dag wel heel snel voorbij.quote:
Voor jou staat er inderdaad een mooie dag te wachtenquote:Op maandag 5 november 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan ging deze mooie dag wel heel snel voorbij.
Wat is er zo mooi dan?quote:Op maandag 5 november 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan ging deze mooie dag wel heel snel voorbij.
Hihi, ik ga naar Zwolle vanmiddagquote:Op maandag 5 november 2012 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi dan?Kom je langs?
Oe dat ligt op mijn route vanmiddagquote:Op maandag 5 november 2012 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hihi, ik ga naar Zwolle vanmiddag
Oyeah!quote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou staat er inderdaad een mooie dag te wachten
Van mij ookquote:Op maandag 5 november 2012 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit weer mag nog wel even blijven.
Al wat gepland voor het komende jaar?quote:Op maandag 5 november 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb het echt helemaal gehad met dit werk
Dat bedrijf waar ik gesolliciteerd had gaat nu ineens moeilijk doen dat ik geen autorijbewijs heb, terwijl het eerst geen probleem was. Dus daaaaaagquote:Op maandag 5 november 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al wat gepland voor het komende jaar?
Enschedequote:Op maandag 5 november 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedrijf waar ik gesolliciteerd had gaat nu ineens moeilijk doen dat ik geen autorijbewijs heb, terwijl het eerst geen probleem was. Dus daaaaaag
Ik sta ingeschreven bij het Saxion in Enschede om te starten in februari, maar daar heb ik nog niks van gehoord verder.
quote:Op maandag 5 november 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
Ik ben blij dat er een lelijke vrouw tegenover me zit en geen knappe jongen.
Nooit geweestquote:
Sopsopsopquote:Op maandag 5 november 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
Hoiquote:Op maandag 5 november 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
SSSST jij.quote:Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit geweestAlmelo is het verst richting het oosten waar ik geweest ben
[..]
Sopsopsop
Pas maar op, straks bespring ik je nog.quote:
Je hebt het best zwaar vandaag of niet?quote:Op maandag 5 november 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
Als je meteen goed springt krijg je een kusjequote:Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas maar op, straks bespring ik je nog.
Het wordt een lange ... Ja, ik weet niet eens hoe lang. Ik heb niet eens vooruitzicht op seks.quote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt het best zwaar vandaag of niet?
quote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je meteen goed springt krijg je een kusje
Waar?quote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je meteen goed springt krijg je een kusje
Aaii.. Das knuddequote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt een lange ... Ja, ik weet niet eens hoe lang. Ik heb niet eens vooruitzicht op seks.
Moet je nagaan hoe zwaar ze het heeftquote:
Waar ging je ook alweer heen ?quote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt een lange ... Ja, ik weet niet eens hoe lang. Ik heb niet eens vooruitzicht op seks.
Nou, daar komen de plaatjes hoor... /wacht geduldig afquote:Op maandag 5 november 2012 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken om geil te worden vandaag.. Doet verrekte zeer
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Groningen
Ik voel me echt zo ver verwijdert van mijn vertrouwde omgeving
Ik zat erop te wachtenquote:Op maandag 5 november 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geil?Seks?
Bespringen?
Soppen?
Wat?![]()
Ja hoi kom maarquote:Op maandag 5 november 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geil?Seks?
Bespringen?
Soppen?
Wat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |