quote:
GA NOU SLAPEN.quote:
Vanwege de TT? Of mijn aanwezigheid?quote:
Nice.quote:
You jelly?quote:Op maandag 5 november 2012 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, wil Koen nou ook al in je broekje?
Nee. Ik vind het wel een beetje begrijpelijk zelfs.quote:
If only you let me ...quote:Op maandag 5 november 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het wel een beetje begrijpelijk zelfs.
Ik wou dat er ook zoveel mensen mijn broekje in wilden.
Dat jaquote:Op maandag 5 november 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het wel een beetje begrijpelijk zelfs.
Ik wou dat er ook zoveel mensen mijn broekje in wilden.
Je bent daar toch al geweest. Of heb ik dat ook gehallucineerd?quote:
Misschien wel.quote:Op maandag 5 november 2012 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent daar toch al geweest. Of heb ik dat ook gehallucineerd?
Ik hoop het voor je, anders loop je flink te liegen hier op FOK!.quote:
Ouch Flipsje!quote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Willen slapen, telefoon laten vallen onder bed, nek verkeerd draaien, nek vast, niet meer kunnen slapen.
damnquote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Willen slapen, telefoon laten vallen onder bed, nek verkeerd draaien, nek vast, niet meer kunnen slapen.
Ik lieg nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders loop je flink te liegen hier op FOK!.
Inb4 mannen die een massage aanbieden.quote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Vervelende is dat ik al paar maanden nekklachten heb.quote:Op maandag 5 november 2012 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ouch Flipsje!Ik heb dat ook wel eens gehad.
Al naar de dokter geweest?quote:Op maandag 5 november 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik al paar maanden nekklachten heb.
ik heb al een jaar last van onderrug, licht versleten wervelsquote:Op maandag 5 november 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik al paar maanden nekklachten heb.
Kusje op je nekquote:Op maandag 5 november 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Wel doen. Mensen lopen veel te lang rond met dingen.quote:
hmzzzzzquote:Op maandag 5 november 2012 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja net uur terug laptop afgesloten haha
Maar maar maarquote:Op maandag 5 november 2012 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Em toch zou ik het niet vertrouwen.
Zal wel erger worden ook met de huidige ontwikkelingen op gebied van zorg.quote:Op maandag 5 november 2012 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel doen. Mensen lopen veel te lang rond met dingen.
Zie je gezellig zat. Vaak leuke tc's gehad toen er maar 2 of 3 anderen waren.quote:Op maandag 5 november 2012 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmzzzzz
zijn nog maar met 4 online ook
Kan ik me voorstellen, maar je kunt er beter maar vroeg bij zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal wel erger worden ook met de huidige ontwikkelingen op gebied van zorg.
En anders altijd voorkomen dan genezen hahaquote:Op maandag 5 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar je kunt er beter maar vroeg bij zijn.
Talent. Net even een paar uurtjes gegamed met m'n vriend, maar verbindingsproblemen, dus ermee gestopt. Maar ik heb nog geen zin om te slapen, dus ja dan maar Fok.quote:
zit nog heel klein clubje op TC ookquote:Op maandag 5 november 2012 01:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Talent. Net even een paar uurtjes gegamed met m'n vriend, maar verbindingsproblemen, dus ermee gestopt. Maar ik heb nog geen zin om te slapen, dus ja dan maar Fok.
Oh. Wie?quote:Op maandag 5 november 2012 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit nog heel klein clubje op TC ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |