abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118831340
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver, drankjes ditdat :9)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 05-11-2012 12:54:30 ]
pi_118831725
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe stinkend rijk Nederland daar van kan worden _O-
Zonder Antwerpen lag Vlaanderen er net zo bij als Wallonie :D
Nja ze doen allemaal maar, we kunnen er toch geen bal aan doen. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_118831746
Jij hebt nog geen seal of approval :o
pi_118831894
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nja ze doen allemaal maar, we kunnen er toch geen bal aan doen. ;(
We kunnen stemmen en dan word de uitslag weggegooit :D
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij hebt nog geen seal of approval :o
Ik ben nog een n00bje ;)
pi_118831964
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

We kunnen stemmen en dan word de uitslag weggegooit :D

[..]

Ik ben nog een n00bje ;)
Ja die kans zit er dik in ja.

Geeft niks hoor!
pi_118834362
Liever Limburg dan Zuid Holland..

Limburgs accent O+ Zuid Holland daarentegen, hel op aarde, asociaal volk, etc. Afijn, ik heb hier al een keer mijn haat jegens Zuid Holland geventileerd :')

Volgende week weer naar Den Bosch natuurlijk *O* Heb van de week ook gewoon mijn Oeteldonk vlag opgehangen in Leiden:r hoor. Heimwee werd me iets teveel.

Laatst ook een idoot hier. 'Wat is Oeteldonk?' > 'Dat is Den Bosch met carnaval'... En toen kwam het; 'Oh, dus dan luisteren jullie daar alleen maar Gebroekers Ko en Frans Bouwer zeker?'. o|O o|O
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_118834419
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:22 schreef BlackLining het volgende:
Volgende week weer naar Den Bosch natuurlijk *O* Heb van de week ook gewoon mijn Oeteldonk vlag opgehangen in Leiden:r hoor. Heimwee werd me iets teveel.
Jij baas van de bovenste plank. _O_
pi_118834448
Beetje beschaving brengen toch.

Alleen wel wegblijven met carnaval zelf :{ Altijd gedonder met tuig van boven de rivieren. Gewoon een groot hek om Oeteldonk heen en alleen maar toegang met een zachte G en Oeteldonk outfit. Heb je dat niet ga je maar naar Vught of Rosmalen ofzo.

[ Bericht 10% gewijzigd door BlackLining op 05-11-2012 00:44:04 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_118834499
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef BlackLining het volgende:

Alleen wel wegblijven met carnaval zelf :{ Altijd gedonder met tuig van boven de rivieren. Gewoon een groot hek om Oeteldonk heen en alleen maar toegang met een zachte G en Oeteldonk outfit. Heb je dat niet ga je maar naar Vught of Rosmalen ofzo.
_O_
pi_118834525
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef BlackLining het volgende:

Inderdaad ja, op zaterdag is het het ergst :')
pi_118834826
Ja. Zijn ook vaak van die mensen die dan niet verkleed komen (want dat is toch onzin?) en alleen maar bier en tieten kunnen roepen. Is ook altijd bovenriools tuig wat er door uitsmijters uitgezet wordt. Of preventief buitengehouden, wat je de laatste jaren gelukkig steeds vaker ziet :)
pi_118835123
Of gewoon een bazentent opzoeken waar je met zonder iets van oeteldonk aan niet eens binnenkomt.
pi_118837636
Mogeh :D
  maandag 5 november 2012 @ 09:15:44 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_118837800
Morguh :W
Thinking about thinking of you.
pi_118838694
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 01:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Of gewoon een bazentent opzoeken waar je met zonder iets van oeteldonk aan niet eens binnenkomt.
Kerk.
Tering buitenluimers allemaal. Verneuken heel onze carnaval.
  maandag 5 november 2012 @ 09:52:16 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118838697
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:09 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh :D
Muhahaha, jij moet in de OP vind ik. :o Dus als de volgende lapohunter dat eens even zou willen fixen... :)
Barrie, ik moest echt kei hard lachen om je 'weer veilig achter je beeldscherm'-opmerking in het vorige topic. :D _O_

En even jullie jaloers maken: ik ben vandaag en morgen vrij! :D *G* :9
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_118838714
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Muhahaha, jij moet in de OP vind ik. :o Dus als de volgende lapohunter dat eens even zou willen fixen... :)
Barrie, ik moest echt kei hard lachen om je 'weer veilig achter je beeldscherm'-opmerking in het vorige topic. :D _O_

En even jullie jaloers maken: ik ben vandaag en morgen vrij! :D *G* :9
Dan ga ik eerst maar eens zo een kekke plaatje verzinnen :@.

Vrij? Ik wil ook vrij :'(
  maandag 5 november 2012 @ 09:53:28 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118838720
Dat mensen van boven de rivieren ook eens carnaval mee willen maken, helemaal prima. Maar doe dan wel leuk mee ajb. Dus echt verkleed (of een kiel voor mijn part) en niet alleen met een biertje in je hand je schoenen bewonderen, dat doe je maar als je normaal uitgaat. :{w

Tenten waar mensen niet losgaan tijdens carnaval. -O-
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_118838749
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:53 schreef Muisraket het volgende:
Dat mensen van boven de rivieren ook eens carnaval mee willen maken, helemaal prima. Maar doe dan wel leuk mee ajb. Dus echt verkleed (of een kiel voor mijn part) en niet alleen met een biertje in je hand je schoenen bewonderen, dat doe je maar als je normaal uitgaat. :{w

Tenten waar mensen niet losgaan tijdens carnaval. -O-
Dat en denken dat er altijd wel wat te neuken valt. Van die wanhopige mannen die mijn zusje bijna aanranden... :r :r
  maandag 5 november 2012 @ 09:56:36 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118838793
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat en denken dat er altijd wel wat te neuken valt. Van die wanhopige mannen die mijn zusje bijna aanranden... :r :r
Om te kotsen inderdaad. :r Een aantal jaar geleden stond een meisje gewoon met een ander meisje uit mijn groep te kletsen, haalt een man die verkleed was als piraat met zijn haak haar rok omhoog tot haar middel, wtf. Ze had niets tegen hem gezegd, hem niet eens gezien. Mensen die opeens geen manieren meer hebben. :N Mensen die zo denken te scoren. :')_!
pi_118839159
Goooooeeeedemorgen

MR lekker dat je vrij bent! Nog plannen? :D
pi_118839174
Die mensen denken alleen maar dat het gaat om zuipen en rondneuken inderdaad.
pi_118839228
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:13 schreef SM- het volgende:
Die mensen denken alleen maar dat het gaat om zuipen en rondneuken inderdaad.
Opzich niet veel anders dan veel mensen op een normale stapavond. ;(
  maandag 5 november 2012 @ 10:18:37 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_118839283
Sowieso, neuken als je carnaval-zat bent :') Na 3x bewegen in liggende houding resulteert in volle lading kots :D
  maandag 5 november 2012 @ 10:19:21 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118839302
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Goooooeeeedemorgen

MR lekker dat je vrij bent! Nog plannen? :D
Wilde naar de stad, maar denk dat ik gewoon ga uitbrakken. :P En misschien vanavond werken, als dat moet, anders morgen. Jij? :)

Btw zit een debat terug te kijken met een of andere gristengruwel, echt wtf. Lesbische vrouw: het belangrijkste is dat een kind opgroeit in een liefdevol gezin. Christelijke vrouw: nee, dat is alleen bij honden.

What the flying fuck. |:( :')
pi_118839477
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 10:18 schreef shifto het volgende:
Sowieso, neuken als je carnaval-zat bent :') Na 3x bewegen in liggende houding resulteert in volle lading kots :D
Emmer naast het bed en hoppa niks aan de hand.
  maandag 5 november 2012 @ 10:27:30 #27
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118839519
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Emmer naast het bed en hoppa niks aan de hand.
Jij bent nog ontzettend opgewonden als de jongen die je mee naar huis hebt genomen de hele tijd ligt te kotsen? Mijn hoofd zou niet meer naar seks staan. :X
pi_118839557
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wilde naar de stad, maar denk dat ik gewoon ga uitbrakken. :P En misschien vanavond werken, als dat moet, anders morgen. Jij? :)

Btw zit een debat terug te kijken met een of andere gristengruwel, echt wtf. Lesbische vrouw: het belangrijkste is dat een kind opgroeit in een liefdevol gezin. Christelijke vrouw: nee, dat is alleen bij honden.

What the flying fuck. |:( :')
Stad is toch pas laat open :) En weet je nog niet of je moet werken? :P
Moet zo wel stad, nog wat emblemen halen voor op mijn blazer voor 11/11.

:{ :{ Pft wat een mensen lopen er op deze wereld rond.
  maandag 5 november 2012 @ 10:29:56 #29
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118839584
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Stad is toch pas laat open :) En weet je nog niet of je moet werken? :P
Moet zo wel stad, nog wat emblemen halen voor op mijn blazer voor 11/11.

:{ :{ Pft wat een mensen lopen er op deze wereld rond.
Nee, want heb een roosterwijziging ingediend maar het is nog niet duidelijk of het al doorgevoerd is.
Nice @ emblemen. :D

Echt hè, normaal zou ik het alleen in het Bi Yourself topic posten, maar dit vond ik wel zo bizar... :') En dat jongens geen goede echtgenoot kunnen worden als ze geen vader hebben maar 2 moeders, flikker toch op. :')
pi_118839735
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:27 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Jij bent nog ontzettend opgewonden als de jongen die je mee naar huis hebt genomen de hele tijd ligt te kotsen? Mijn hoofd zou niet meer naar seks staan. :X
Mijn ingewanden komen er maar 1 keer uit hoor :P.
Daarna stink ik wel :')
pi_118839777
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:27 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik zou dat sowieso al niet doen dus geen last van dronken kotsende kerels. _O_ Kwam laatst wel iemand tegen die er geen moeite mee zou hebben. Ik als smoesje tegen hem van nee ik ga niet mee, ben écht misselijk moet zo kotsen etc. Hij heel serieus; ja maar ik heb een kotsemmer, en die pak ik wel en dan kan je overgeven, geeft helemaal niks, moeten we allemaal wel eens. :')
pi_118839810
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, want heb een roosterwijziging ingediend maar het is nog niet duidelijk of het al doorgevoerd is.
Nice @ emblemen. :D

Echt hè, normaal zou ik het alleen in het Bi Yourself topic posten, maar dit vond ik wel zo bizar... :') En dat jongens geen goede echtgenoot kunnen worden als ze geen vader hebben maar 2 moeders, flikker toch op. :')
Oh dus je zou vanavond nog kunnen moeten werken? Nog steeds bij ah trouwens? :P

Je mag hier posten wat je wilt toch 8-)
Ja pft wat een bekrompen mensen, tering nog aan toe. ;(
  maandag 5 november 2012 @ 10:38:30 #33
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118839843
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik zou dat sowieso al niet doen dus geen last van dronken kotsende kerels. _O_ Kwam laatst wel iemand tegen die er geen moeite mee zou hebben. Ik als smoesje tegen hem van nee ik ga niet mee, ben écht misselijk moet zo kotsen etc. Hij heel serieus; ja maar ik heb een kotsemmer, en die pak ik wel en dan kan je overgeven, geeft helemaal niks, moeten we allemaal wel eens. :')
:') WTF, dat is toch raar bij een one-night stand? Dat je niet gaat zeiken maar juist extra lief bent voor je vriend(in) als hij/zij moet kotsen, dat kan ik me wel voorstellen natuurlijk.
pi_118839919
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:

[..]

:') WTF, dat is toch raar bij een one-night stand? Dat je niet gaat zeiken maar juist extra lief bent voor je vriend(in) als hij/zij moet kotsen, dat kan ik me wel voorstellen natuurlijk.
Bij je vriend extra lief doen kan ik me ook niet voorstellen, eigen schuld namelijk indien het na teveel drank is. :')
  maandag 5 november 2012 @ 10:41:31 #35
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_118839924
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hij was wrs vet desperate; "Kom maar meisje, alsjeblief?? Je mag zelfs kotsen no worries!"
  maandag 5 november 2012 @ 10:41:54 #36
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118839937
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Bij je vriend extra lief doen kan ik me ook niet voorstellen, eigen schuld namelijk indien het na teveel drank is. :')
Eigen schuld wel, maar mijn zorgzaamheid is gewoon te groot om niet in zorgmodus te gaan als iemand moet kotsen. :o
  maandag 5 november 2012 @ 10:41:59 #37
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_118839943
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik kotste was jaren geleden omdat ik vet ziek was :@ Dan wil ik wel verzorgd worden
pi_118839949
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef shifto het volgende:

[..]

Hij was wrs vet desperate; "Kom maar meisje, alsjeblief?? Je mag zelfs kotsen no worries!"
Al kots je over me heen dat geeft niet, spoel ik wel af. :+
pi_118839957
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef shifto het volgende:

[..]

En logisch als je na een bepaald tijdstip nog geen kut hebt geregeld. :')
  maandag 5 november 2012 @ 10:42:37 #40
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_118839971
Zon chick heeft een keer over mij geen gekotst ;( Broek uitgedaan en haar laten schoonmaken met een emmetje sop :7
pi_118839983
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Eigen schuld wel, maar mijn zorgzaamheid is gewoon te groot om niet in zorgmodus te gaan als iemand moet kotsen. :o
Ja maar jij bent dat sowieso wel gok ik :o
  maandag 5 november 2012 @ 10:44:48 #42
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118840037
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Al kots je over me heen dat geeft niet, spoel ik wel af. :+
Maar toch niet als jet een ONS is en je gewoon zin hebt om te scoren? :P Of ben ik nou gek? :P
  maandag 5 november 2012 @ 10:45:12 #43
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118840047
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja maar jij bent dat sowieso wel gok ik :o
Een beetje. :P
pi_118840100
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Maar toch niet als jet een ONS is en je gewoon zin hebt om te scoren? :P Of ben ik nou gek? :P
Ach een keertje kotsen ergens zou ik nog kunnen hendelen maar over me heen ofzo. Als je dat pikt moet die ander wel heel lekker zijn. :{
pi_118840116
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Een beetje. :P
Handig voor je vriend 8-)
  maandag 5 november 2012 @ 10:49:32 #46
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118840178
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Handig voor je vriend 8-)
Mwa, ik dacht eerst dat het juist mega irritant zou zijn, maar hij vindt het gelukkig lief en kan het handlen. :7 Maar hoe staat het eigenlijk met jou, nog leuke mensen tegengekomen? :)
pi_118840338
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Mwa, ik dacht eerst dat het juist mega irritant zou zijn, maar hij vindt het gelukkig lief en kan het handlen. :7 Maar hoe staat het eigenlijk met jou, nog leuke mensen tegengekomen? :)
Ja zolang hij er geen irritaties van ondervind is het alleen maar lief lijkt me ja. :D En altijd handig toch. :P Alles gaat lekker en jawel maar gewoon als vrienden. :)
  maandag 5 november 2012 @ 10:57:23 #48
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_118840376
Kijk BB gewoon even iedereen friendzonen 8-)
pi_118840402
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
Kijk BB gewoon even iedereen friendzonen 8-)
Neuh maar wel automaitsch als ze een vriendin hebben of iedere week een ander liggen aan te douwen. ;)
  maandag 5 november 2012 @ 11:00:07 #50
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118840447
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Neuh maar wel automaitsch als ze een vriendin hebben of iedere week een ander liggen aan te douwen. ;)
Begrijpelijk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')