SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 05-11-2012 12:54:30 ]
Nja ze doen allemaal maar, we kunnen er toch geen bal aan doen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe stinkend rijk Nederland daar van kan worden![]()
Zonder Antwerpen lag Vlaanderen er net zo bij als Wallonie
We kunnen stemmen en dan word de uitslag weggegooitquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nja ze doen allemaal maar, we kunnen er toch geen bal aan doen.
Ik ben nog een n00bjequote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij hebt nog geen seal of approval
Ja die kans zit er dik in ja.quote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen stemmen en dan word de uitslag weggegooit
[..]
Ik ben nog een n00bje
Jij baas van de bovenste plank.quote:Op maandag 5 november 2012 00:22 schreef BlackLining het volgende:
Volgende week weer naar Den Bosch natuurlijkHeb van de week ook gewoon mijn Oeteldonk vlag opgehangen in Leiden
hoor. Heimwee werd me iets teveel.
quote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Beetje beschaving brengen toch.
Alleen wel wegblijven met carnaval zelfAltijd gedonder met tuig van boven de rivieren. Gewoon een groot hek om Oeteldonk heen en alleen maar toegang met een zachte G en Oeteldonk outfit. Heb je dat niet ga je maar naar Vught of Rosmalen ofzo.
Inderdaad ja, op zaterdag is het het ergstquote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Beetje beschaving brengen toch.
Alleen wel wegblijven met carnaval zelfAltijd gedonder met tuig van boven de rivieren. Gewoon een groot hek om Oeteldonk heen en alleen maar toegang met een zachte G en Oeteldonk outfit. Heb je dat niet ga je maar naar Vught of Rosmalen ofzo.
Kerk.quote:Op maandag 5 november 2012 01:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Of gewoon een bazentent opzoeken waar je met zonder iets van oeteldonk aan niet eens binnenkomt.
Muhahaha, jij moet in de OP vind ik.quote:
Dan ga ik eerst maar eens zo een kekke plaatje verzinnenquote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Muhahaha, jij moet in de OP vind ik.Dus als de volgende lapohunter dat eens even zou willen fixen...
Barrie, ik moest echt kei hard lachen om je 'weer veilig achter je beeldscherm'-opmerking in het vorige topic.![]()
En even jullie jaloers maken: ik ben vandaag en morgen vrij!![]()
![]()
Dat en denken dat er altijd wel wat te neuken valt. Van die wanhopige mannen die mijn zusje bijna aanranden...quote:Op maandag 5 november 2012 09:53 schreef Muisraket het volgende:
Dat mensen van boven de rivieren ook eens carnaval mee willen maken, helemaal prima. Maar doe dan wel leuk mee ajb. Dus echt verkleed (of een kiel voor mijn part) en niet alleen met een biertje in je hand je schoenen bewonderen, dat doe je maar als je normaal uitgaat.![]()
Tenten waar mensen niet losgaan tijdens carnaval.
Om te kotsen inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en denken dat er altijd wel wat te neuken valt. Van die wanhopige mannen die mijn zusje bijna aanranden...![]()
Opzich niet veel anders dan veel mensen op een normale stapavond.quote:Op maandag 5 november 2012 10:13 schreef SM- het volgende:
Die mensen denken alleen maar dat het gaat om zuipen en rondneuken inderdaad.
Wilde naar de stad, maar denk dat ik gewoon ga uitbrakken.quote:Op maandag 5 november 2012 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Goooooeeeedemorgen
MR lekker dat je vrij bent! Nog plannen?
Emmer naast het bed en hoppa niks aan de hand.quote:Op maandag 5 november 2012 10:18 schreef shifto het volgende:
Sowieso, neuken als je carnaval-zat bentNa 3x bewegen in liggende houding resulteert in volle lading kots
Jij bent nog ontzettend opgewonden als de jongen die je mee naar huis hebt genomen de hele tijd ligt te kotsen? Mijn hoofd zou niet meer naar seks staan.quote:Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Emmer naast het bed en hoppa niks aan de hand.
Stad is toch pas laat openquote:Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wilde naar de stad, maar denk dat ik gewoon ga uitbrakken.En misschien vanavond werken, als dat moet, anders morgen. Jij?
Btw zit een debat terug te kijken met een of andere gristengruwel, echt wtf. Lesbische vrouw: het belangrijkste is dat een kind opgroeit in een liefdevol gezin. Christelijke vrouw: nee, dat is alleen bij honden.
What the flying fuck.![]()
Nee, want heb een roosterwijziging ingediend maar het is nog niet duidelijk of het al doorgevoerd is.quote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stad is toch pas laat openEn weet je nog niet of je moet werken?
Moet zo wel stad, nog wat emblemen halen voor op mijn blazer voor 11/11.
![]()
Pft wat een mensen lopen er op deze wereld rond.
Mijn ingewanden komen er maar 1 keer uit hoorquote:Op maandag 5 november 2012 10:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij bent nog ontzettend opgewonden als de jongen die je mee naar huis hebt genomen de hele tijd ligt te kotsen? Mijn hoofd zou niet meer naar seks staan.
Ik zou dat sowieso al niet doen dus geen last van dronken kotsende kerels.quote:Op maandag 5 november 2012 10:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij bent nog ontzettend opgewonden als de jongen die je mee naar huis hebt genomen de hele tijd ligt te kotsen? Mijn hoofd zou niet meer naar seks staan.
Oh dus je zou vanavond nog kunnen moeten werken? Nog steeds bij ah trouwens?quote:Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, want heb een roosterwijziging ingediend maar het is nog niet duidelijk of het al doorgevoerd is.
Nice @ emblemen.
Echt hè, normaal zou ik het alleen in het Bi Yourself topic posten, maar dit vond ik wel zo bizar...En dat jongens geen goede echtgenoot kunnen worden als ze geen vader hebben maar 2 moeders, flikker toch op.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso al niet doen dus geen last van dronken kotsende kerels.Kwam laatst wel iemand tegen die er geen moeite mee zou hebben. Ik als smoesje tegen hem van nee ik ga niet mee, ben écht misselijk moet zo kotsen etc. Hij heel serieus; ja maar ik heb een kotsemmer, en die pak ik wel en dan kan je overgeven, geeft helemaal niks, moeten we allemaal wel eens.
Bij je vriend extra lief doen kan ik me ook niet voorstellen, eigen schuld namelijk indien het na teveel drank is.quote:Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]WTF, dat is toch raar bij een one-night stand? Dat je niet gaat zeiken maar juist extra lief bent voor je vriend(in) als hij/zij moet kotsen, dat kan ik me wel voorstellen natuurlijk.
Hij was wrs vet desperate; "Kom maar meisje, alsjeblief?? Je mag zelfs kotsen no worries!"quote:Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]WTF, dat is toch raar bij een one-night stand? Dat je niet gaat zeiken maar juist extra lief bent voor je vriend(in) als hij/zij moet kotsen, dat kan ik me wel voorstellen natuurlijk.
Eigen schuld wel, maar mijn zorgzaamheid is gewoon te groot om niet in zorgmodus te gaan als iemand moet kotsen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij je vriend extra lief doen kan ik me ook niet voorstellen, eigen schuld namelijk indien het na teveel drank is.
Laatste keer dat ik kotste was jaren geleden omdat ik vet ziek wasquote:Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij je vriend extra lief doen kan ik me ook niet voorstellen, eigen schuld namelijk indien het na teveel drank is.
Al kots je over me heen dat geeft niet, spoel ik wel af.quote:Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij was wrs vet desperate; "Kom maar meisje, alsjeblief?? Je mag zelfs kotsen no worries!"
En logisch als je na een bepaald tijdstip nog geen kut hebt geregeld.quote:Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij was wrs vet desperate; "Kom maar meisje, alsjeblief?? Je mag zelfs kotsen no worries!"
Ja maar jij bent dat sowieso wel gok ikquote:Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eigen schuld wel, maar mijn zorgzaamheid is gewoon te groot om niet in zorgmodus te gaan als iemand moet kotsen.
Maar toch niet als jet een ONS is en je gewoon zin hebt om te scoren?quote:Op maandag 5 november 2012 10:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al kots je over me heen dat geeft niet, spoel ik wel af.
Een beetje.quote:Op maandag 5 november 2012 10:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dat sowieso wel gok ik
Ach een keertje kotsen ergens zou ik nog kunnen hendelen maar over me heen ofzo. Als je dat pikt moet die ander wel heel lekker zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar toch niet als jet een ONS is en je gewoon zin hebt om te scoren?Of ben ik nou gek?
Mwa, ik dacht eerst dat het juist mega irritant zou zijn, maar hij vindt het gelukkig lief en kan het handlen.quote:
Ja zolang hij er geen irritaties van ondervind is het alleen maar lief lijkt me ja.quote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mwa, ik dacht eerst dat het juist mega irritant zou zijn, maar hij vindt het gelukkig lief en kan het handlen.Maar hoe staat het eigenlijk met jou, nog leuke mensen tegengekomen?
Neuh maar wel automaitsch als ze een vriendin hebben of iedere week een ander liggen aan te douwen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
Kijk BB gewoon even iedereen friendzonen
Begrijpelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Neuh maar wel automaitsch als ze een vriendin hebben of iedere week een ander liggen aan te douwen.
Ja bij jou wel he shiftoquote:Op maandag 5 november 2012 11:00 schreef shifto het volgende:
Als iemand écht leuk is, zijn dat soort dingen triviaal
Ik deed die gast naquote:Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar toch niet als jet een ONS is en je gewoon zin hebt om te scoren?Of ben ik nou gek?
Oeps, sorry.quote:
Gewoon een kut, boeiend of diegene koorts heeft ofniet.quote:Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef shifto het volgende:
Bij mij is het al triviaal als ze 37 graden zijnjwz
40 graden hoppa gaan met die banaan, kijken of we de 41 kunnen aantikkenquote:Op maandag 5 november 2012 11:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon een kut, boeiend of diegene koorts heeft ofniet.
Piemel in het ene gat, de thermometer in het andere.quote:Op maandag 5 november 2012 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
40 graden hoppa gaan met die banaan, kijken of we de 41 kunnen aantikken
30 in het 1, 40 in de anderquote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Piemel in het ene gat, de thermometer in het andere.
quote:
Ja, dat had ik vorig jaar dus. Overigens niet met een meisje waarbij ik met een haak de rok omhoog getrokken had, ik was daar al langer mee bezig.quote:Op maandag 5 november 2012 10:18 schreef shifto het volgende:
Sowieso, neuken als je carnaval-zat bentNa 3x bewegen in liggende houding resulteert in volle lading kots
Anders was je kots wel groen geweest waarschijnlijk, damn wat een chemische meuk die appletini's. Maar wel best te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
Ik had het vorig oud en nieuw nog, toen alle Fokkertjes naar huis waren wilde ik eigenlijk nog wat actieMaar vanwege de grote hoeveelheid drank en appletinies heb ik dat ook maar halverwege afgeblazen
Yeahquote:Op maandag 5 november 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Anders was je kots wel groen geweest waarschijnlijk, damn wat een chemische meuk die appletini's. Maar wel best te doen.![]()
Die O&N was wel echt ernstig trouwens.![]()
Ik zeg niet meer, want echt iedereen misdroeg zich, terwijl er toch best een aantal onschuldige engeltjes in die groep zaten, waaronder ik.quote:
Jaja, zeggen ze altijd van zichzelfquote:Op maandag 5 november 2012 11:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer, want echt iedereen misdroeg zich, terwijl er toch best een aantal onschuldige engeltjes in die groep zaten, waaronder ik.
quote:Op maandag 5 november 2012 11:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer, want echt iedereen misdroeg zich, terwijl er toch best een aantal onschuldige engeltjes in die groep zaten, waaronder ik.
Hoe dat zit wist jij toch al?quote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
Volgens mij ben je hard op weg een weddenschap te verliezen anders
Serieus: ik drink nooit veel en sinds ik op de VU zit zorgt drank bij mij voor gezelligheid i.p.v. jankbuien.quote:
Ja, maar je zit nog in de marge dat het incidenteel kan zijnquote:
Nee oke maar dat onschuldige engeltje deed me lachen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus: ik drink nooit veel en sinds ik op de VU zit zorgt drank bij mij voor gezelligheid i.p.v. jankbuien.
Niets dan de waarheid jonge.quote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee oke maar dat onschuldige engeltje deed me lachen.
Must. resist. commenting.quote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, maar je zit nog in de marge dat het incidenteel kan zijn
Gefeliciteerd Barrie, super goed nieuws!quote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Hopppaaaaaaaaaaaaa werk belde zojuist, ik krijg een verlening.Van de 11 moeten er 8 weg. Godskolere ik ben gewoon echt fucking goed.
![]()
Daarnaast gaan ze me een nieuw systeem leren en waarschijnlijk op een nieuw project zetten wat helaas niet in den bosch zit. En ze willen dat ik ipv 4x9, 5x8 ga werken. Beetje jammer van mijn vrije dag, andere kant gunstig want ze zijn dik tevreden en willen dat niet voor niks.
quote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Hopppaaaaaaaaaaaaa werk belde zojuist, ik krijg een verlening.Van de 11 moeten er 8 weg. Godskolere ik ben gewoon echt fucking goed.
![]()
Daarnaast gaan ze me een nieuw systeem leren en waarschijnlijk op een nieuw project zetten wat helaas niet in den bosch zit. En ze willen dat ik ipv 4x9, 5x8 ga werken. Beetje jammer van mijn vrije dag, andere kant gunstig want ze zijn dik tevreden en willen dat niet voor niks.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Ja 20 minuten met de trein, zou daar dan deeltijd heen gaan. Bijv. voor op een vrijdagavond of zaterdag/zondagmiddag. Dus dan moeten er eerst andere dingen gefixt worden voordat ik daar ja op zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Barrie, super goed nieuws!![]()
En een dik compliment naar jou toe dus!
Weet je al waar je nieuwe project zit?
Hmm, dat kan ik me wel voorstellen, maar wel super leuk dat ze je daarvoor vragen!quote:Op maandag 5 november 2012 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja 20 minuten met de trein, zou daar dan deeltijd heen gaan. Bijv. voor op een vrijdagavond of zaterdag/zondagmiddag. Dus dan moeten er eerst andere dingen gefixt worden voordat ik daar ja op zeg.
"thuiswerken"quote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef AapO het volgende:
je zou maar vandaag thuis werken wuuueeee
Betaald krijgen en kunnen fokken. Bestaat er iets mooiers op de wereld?quote:
Nouja, ook onaardigquote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Beetje beschaving brengen toch. [ afbeelding ]
Altijd gedonder met tuig van boven de rivieren. Gewoon een groot hek om Oeteldonk heen en alleen maar toegang met een zachte G en Oeteldonk outfit.
Onder wat voor benaming/steekwoorden moet ik Muhahaha in de OP fietsen?quote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Muhahaha, jij moet in de OP vind ik.Dus als de volgende lapohunter dat eens even zou willen fixen...
Iets met dat hij slecht tegen drank kanquote:Op maandag 5 november 2012 12:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Onder wat voor benaming/steekwoorden moet ik Muhahaha in de OP fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |