Iedereen ook op zoekquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Bony: If I have sjans I score en dan die droge kop
Ik ben gestoptquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoeken kan je het nauwelijks noemen
heb je vandaag een wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Hoelang kan het duren om 2 paar voetbalsokken te bezorgenvorige week besteld maar nog niet verzonden.
Nee, ik speel geen wedstrijd (in eerste instantie) ik wil scheidsrechteren en misschien volgend jaar proberen voor het eerste elftal.quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
heb je vandaag een wedstrijd gespeeld.
wil je KNVB scheidsrechter worden verdient wel 30 euro per wedstrijd op het beginquote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen wedstrijd (in eerste instantie) ik wil scheidsrechteren en misschien volgend jaar proberen voor het eerste elftal.
Ik waag geen poging
[ afbeelding ]
quote:
je hebt geen facebook?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken heel dat facebook niet, kom op allemaal rare mensen uit
Ik ben even aan het rondkijken. Vooralsnog de junioren en senioren die niet A-categorie spelen hier bij de club, ik vind het eigenlijk wel leuk. Behalve meisjes, die zijn fucking irritantquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
wil je KNVB scheidsrechter worden verdient wel 30 euro per wedstrijd op het begin
Je hebt geen facebook?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken heel dat facebook niet, kom op allemaal rare mensen uit
Nee, ik heb gewoon geen profielfoto.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je hem net weggehaald DS2?
aah oke ik had ook al wat research gedaan. Je hoeft maar 1 dag cursus te lopen en dan mag je al fluiten voor een kleine vergoeding. Als je het goed doet dan krijg je betere wedstrijden en meer geldquote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben even aan het rondkijken. Vooralsnog de junioren en senioren die niet A-categorie spelen hier bij de club, ik vind het eigenlijk wel leuk. Behalve meisjes, die zijn fucking irritant
Ik heb het gevoel dat dat geen juiste subs zijn.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat geen juiste subs zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |