quote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan me niks schelen. Op fb ben ik wel wat voorzichtiger met wat ik doe en laat, daar zitten mn ouders, tantes en ooms ook op. Twitter is mijn eigen perverse feestje waar ik alles kan doen en laten
Sterker nog: Ik ben net even bij mijn moeder langs geweestquote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
TOEFJES HEEFT OUDERS![]()
![]()
* Lindgren. koffie proest
Zet haar op je blocklijst.quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb sinds kort ook Facebook (ja, nu gaan waarschijnlijk heel veel mensen me een verzoek sturen) maar ik wil niet dat mijn moeder en andere familieleden erachter komenOp Twitter volgt mijn moeder me ook al dus dan kan ik niet alles erop zetten
het erge is je kan ook niet zeggen ik wil je niet in mijn lijstquote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb sinds kort ook Facebook (ja, nu gaan waarschijnlijk heel veel mensen me een verzoek sturen) maar ik wil niet dat mijn moeder en andere familieleden erachter komenOp Twitter volgt mijn moeder me ook al dus dan kan ik niet alles erop zetten
Gewoon het vriendschapsverzoek niet accepteren.quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
als die net zo makkelijk te vinden is als je YT account wordt het een walk in the parkquote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn moeder wist het gelijk al, daarom verwijder ik het maar weerquote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ouders met facebook zijn ergens ook wel klachtwaardigquote:Op zondag 4 november 2012 22:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon het vriendschapsverzoek niet accepteren.Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik haar niet op facebook wil en dat accepteert ze gelukkig.
Ja, die is heel makkelijk te vinden maar als jullie me op FB/Twitter hebben is dat niet ergquote:Op zondag 4 november 2012 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als die net zo makkelijk te vinden is als je YT account wordt het een walk in the park
mehquote:Op zondag 4 november 2012 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als die net zo makkelijk te vinden is als je YT account wordt het een walk in the park
Moeilijker dan zijn hyves.quote:Op zondag 4 november 2012 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is niet je facebook.quote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je mijn echte naam weet kun je hem wel vinden.
Dit geeft een beetje aan hoe onzinnig ik twitter eigenlijk vind. Mijn tweets verdwijnen toch in de grote massa, en heb niet het idee dat ik nou zulke interessante dingen meemaak dat de rest van de wereld dat wilt weten. Ik zie de meerwaarde niet om het op twitter te zetten ipv facebook of iets dergelijksquote:
Iedereen ook op zoekquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Bony: If I have sjans I score en dan die droge kop
Ik ben gestoptquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoeken kan je het nauwelijks noemen
heb je vandaag een wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Hoelang kan het duren om 2 paar voetbalsokken te bezorgenvorige week besteld maar nog niet verzonden.
Nee, ik speel geen wedstrijd (in eerste instantie) ik wil scheidsrechteren en misschien volgend jaar proberen voor het eerste elftal.quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
heb je vandaag een wedstrijd gespeeld.
wil je KNVB scheidsrechter worden verdient wel 30 euro per wedstrijd op het beginquote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen wedstrijd (in eerste instantie) ik wil scheidsrechteren en misschien volgend jaar proberen voor het eerste elftal.
Ik waag geen poging
[ afbeelding ]
quote:
je hebt geen facebook?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken heel dat facebook niet, kom op allemaal rare mensen uit
Ik ben even aan het rondkijken. Vooralsnog de junioren en senioren die niet A-categorie spelen hier bij de club, ik vind het eigenlijk wel leuk. Behalve meisjes, die zijn fucking irritantquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
wil je KNVB scheidsrechter worden verdient wel 30 euro per wedstrijd op het begin
Je hebt geen facebook?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken heel dat facebook niet, kom op allemaal rare mensen uit
Nee, ik heb gewoon geen profielfoto.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je hem net weggehaald DS2?
aah oke ik had ook al wat research gedaan. Je hoeft maar 1 dag cursus te lopen en dan mag je al fluiten voor een kleine vergoeding. Als je het goed doet dan krijg je betere wedstrijden en meer geldquote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben even aan het rondkijken. Vooralsnog de junioren en senioren die niet A-categorie spelen hier bij de club, ik vind het eigenlijk wel leuk. Behalve meisjes, die zijn fucking irritant
Ik heb het gevoel dat dat geen juiste subs zijn.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat geen juiste subs zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |