Ik ben gestoptquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoeken kan je het nauwelijks noemen
heb je vandaag een wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Hoelang kan het duren om 2 paar voetbalsokken te bezorgenvorige week besteld maar nog niet verzonden.
Nee, ik speel geen wedstrijd (in eerste instantie) ik wil scheidsrechteren en misschien volgend jaar proberen voor het eerste elftal.quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
heb je vandaag een wedstrijd gespeeld.
wil je KNVB scheidsrechter worden verdient wel 30 euro per wedstrijd op het beginquote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen wedstrijd (in eerste instantie) ik wil scheidsrechteren en misschien volgend jaar proberen voor het eerste elftal.
Ik waag geen poging
[ afbeelding ]
quote:
je hebt geen facebook?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken heel dat facebook niet, kom op allemaal rare mensen uit
Ik ben even aan het rondkijken. Vooralsnog de junioren en senioren die niet A-categorie spelen hier bij de club, ik vind het eigenlijk wel leuk. Behalve meisjes, die zijn fucking irritantquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
wil je KNVB scheidsrechter worden verdient wel 30 euro per wedstrijd op het begin
Je hebt geen facebook?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken heel dat facebook niet, kom op allemaal rare mensen uit
Nee, ik heb gewoon geen profielfoto.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je hem net weggehaald DS2?
aah oke ik had ook al wat research gedaan. Je hoeft maar 1 dag cursus te lopen en dan mag je al fluiten voor een kleine vergoeding. Als je het goed doet dan krijg je betere wedstrijden en meer geldquote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben even aan het rondkijken. Vooralsnog de junioren en senioren die niet A-categorie spelen hier bij de club, ik vind het eigenlijk wel leuk. Behalve meisjes, die zijn fucking irritant
Ik heb het gevoel dat dat geen juiste subs zijn.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat geen juiste subs zijn.
Als je een eind moet rijden dan kan het nog maar net uitquote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
aah oke ik had ook al wat research gedaan. Je hoeft maar 1 dag cursus te lopen en dan mag je al fluiten voor een kleine vergoeding. Als je het goed doet dan krijg je betere wedstrijden en meer geld
quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat geen juiste subs zijn.
Je weet wat je dan moet roepen hè.quote:Op zondag 4 november 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je een eind moet rijden dan kan het nog maar net uitmaar het is wel leuk om te doen. 29 november komt Braamhaar bij onze club dingen vertellen.
je krijgt altijd wedstrijden binnen je regioquote:Op zondag 4 november 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je een eind moet rijden dan kan het nog maar net uitmaar het is wel leuk om te doen. 29 november komt Braamhaar bij onze club dingen vertellen.
Ik ga vragen waarom die clown ging juichen toen ajax tegen psv scoorde.quote:Op zondag 4 november 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je weet wat je dan moet roepen hè.
Helemaal niks van Social media troepquote:
Dat was omdat hij de voordeelregel op sublieme wijze hanteerde, als hij had gefloten had de goal niet gevallen. Voor een scheidsrechter een wereld actie. Hij had het ingetogen moeten doen, zeker in zo'n wedstrijdquote:Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga vragen waarom die clown ging juichen toen ajax tegen psv scoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |