Een paniek reactie is niet nodig, maar wilde dieren die zo dichtbij mensen komen is vragen om problemen. Het is nog gevaarlijker voor honden, zelfs zonder dat gevoer waardoor wilde zwijnen dichtbij mensen komen worden er al elk jaar een paar honden verwond of gedood op de veluwe door wilde zwijnen(nu zal dat voor een fiks deel liggen aan loslopende honden die denken een zwijntje te kunnen pesten).quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij vindt het raar dat ik een bron wil zien om iets aan te nemen voor waar? Of moet ik iemand soms geloven op zijn mooie bruine ogen?
Ik probeer altijd zo kritisch mogelijk te denken. En natuurlijk begrijp ik wel dat het wilde beesten zijn en dat het dus altijd mis kan gaan. Maar ik vind die paniek-reacties soms gewoon erg overdreven.
Kinderen nemen waar je niet voor kan zorgen ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verplicht steriliseren is nogal wat.
Goed punt!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Grouch het volgende:
[..]
Kinderen nemen waar je niet voor kan zorgen ook.
Misschien was het wel een peuter met een verschrikkelijk goed werkend brein joh!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och het zal mijn reet roesten of die ouders het dan moeilijk hebben.
Het is meer dat er dan een domme minder op de wereld is.
Moeder zou aangeklaagd moeten worden wegens dood door schuld, i.p.v. de kans te krijgen om de dierentuin aan te klagen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan vraag ik mezelf af of er geen opzet in het spel was.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Moeder zou aangeklaagd moeten worden wegens dood door schuld, i.p.v. de kans te krijgen om de dierentuin aan te klagen.
Wel of niet vasthouden, je bent niet goed bij je hoofd als je een dergelijk risico neemt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh, als dat zo is heb ik de eerdere berichten verkeerd begrepen, of ze waren niet zo duidelijk.
Maar het gaat er dus gewoon om dat je je kind niet zó op een hek moet zetten boven een kuil
met wilde honden.
[ afbeelding ]
The above simulation graphic by ABC News shows how Maddox stood on the railing before he fell.
Dan zou de moeder dat kind zelf niet vast hebben gehouden?
Tja, dan ben je volgens mij héél dom of er is opzet in het spel meer kan ik er ook niet van bakken.
Of die moeder dan 20 jaar oud is of 40 jaar oud is doet er verder ook eigenlijk niet toe.
Een kind hebben ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verplicht steriliseren is nogal wat.
Ik heb zelf toen mijn kinderen klein waren ook wel zeer onveilige situaties gezien. Je moet gewoon zelf heel goed opletten. Dat moet je toch altijd en overal met kleine kinderen ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef poemojn het volgende:
[..]
Voor de begrafenis?
Ik vind het ook wel een heel vreemd hek voor een dierentuin, het lokt idd uit dat ouders ondanks dat bordje hun kind optillen zodat het ook naar de dieren kan kijken. Daarvoor neem je je kind toch mee naar een dierentuin..
Op de afscheiding zetten gaat een stap verder. Mar je ziet wel meer dat dierentuinen niet erg peuterveilig zijn. Wij waren pas in een dierentuin in de Ardennen waar een peuter zo door de afscheiding bij de beren kon komen.
Dit dus !quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Moeder zou aangeklaagd moeten worden wegens dood door schuld, i.p.v. de kans te krijgen om de dierentuin aan te klagen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Grouch het volgende:
[..]
Kinderen nemen waar je niet voor kan zorgen ook.
quote:
Ja daar hadden we het al over gehad, moet ik nu weer zeggen goed punt?quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja daar hadden we het al over gehad, moet ik nu weer zeggen goed punt?
Nee daar hebben we 'spuit elf' voor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je argumenten "tegen" hebt niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
laat ook eigenlijk maarquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je argumenten "tegen" hebt niet.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laat ook eigenlijk maar
Het duurt minimaal een paar minuten voordat er verzorgers met verdovingsgeweren ter plaatse zijn. In de tussentijd hadden de ouders zich al lang en breed in het verblijf kunnen laten zakken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
As the dogs attacked the screaming child, zoo officials fired tranquilizer darts and a police officer opened fire, killing one of the wild dogs.[/b]
Ik kan soms niet tegen dat ellenlange gezeik en steeds herhalenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Ik begin pietverdriet steeds meer te begrijpen. Ben jij in het echt ook zo arrogant?
1: Jij vindt nogal snel iets gezeik he?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan soms niet tegen dat ellenlange gezeik en steeds herhalen![]()
Wat heeft Pietje daar nou mee te maken?
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Jij vindt nogal snel iets gezeik he?
Lange teentjes?
2: Alles.
Ouders die hun kind op een hek zetten en het naar beneden laten vallenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het duurt minimaal een paar minuten voordat er verzorgers met verdovingsgeweren ter plaatse zijn. In de tussentijd hadden de ouders zich al lang en breed in het verblijf kunnen laten zakken.
Welke ouder blijft er nu boven aan de rand staan terwijl je kind door wilde honden wordt verscheurd?
Ja, maar wat heeft Pietje daar dan mee te maken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"Ik kan soms niet tegen dat ellenlange gezeik en steeds herhalen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |