SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awwquote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders denken: hey, ze heeft morgen een toets, laten we ruzie maken om haar af te leiden
Knuffelquote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders denken: hey, ze heeft morgen een toets, laten we ruzie maken om haar af te leiden
SNOWquote:
Maar ik word daar niet van blijquote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laat mij lekker haten op GoT als ik daar nou blij van word.
Geen ideequote:
Ik voel je.quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
Het lukt me niet om het leuk te vinden. Het spijt me.
Tsja dat is dan heel jammer voor jou hehquote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik word daar niet van blij
[..]
Geen ideehipsters heh
Ik forceer je het te kijken volgende weekquote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
Hoeveel afleveringen heb je gekeken? Waarom vind je het niet leuk?quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
Ja nouquote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tsja dat is dan heel jammer voor jou heh
Ik ben gvd geen hipster.
ja 1quote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je gekeken? Waarom vind je het niet leuk?
Oh oke.quote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja 1maar nee. Ik weet het niet, ik kan het niet serieus nemen of zo
![]()
Was ook niet de eerste afleveringquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja 1maar nee. Ik weet het niet, ik kan het niet serieus nemen of zo
![]()
Over dolfijnen die vermoord worden in Japan voor om op te eten,maar activisten doen daar wat tegen.quote:
Nee dat weet ik, maar ik had echt de hele tijd zoiets van 'wtf ben ik aan het kijken?!'quote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was ook niet de eerste afleveringIk moest er ook echt inkomen
Nogal vreemd heh als je halverwege de serie gaat kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik had echt de hele tijd zoiets van 'wtf ben ik aan het kijken?!'![]()
ik wil niet de moeite nemen om erin te komen
Terecht wel, maar mag niet meer.quote:
Vreemd genoeg heb ik daar minder problemen mee. Ik snap een film meestal nog wel als ik er middenin val.quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nogal vreemd heh als je halverwege de serie gaat kijkenje kijkt toch ook niet vreemd op dat je er niets van snapt als je een film gaat kijken als die al een uur bezig is?
![]()
Ja je doet maar
En bij een serie dus niet dus begin kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik daar minder problemen mee. Ik snap een film meestal nog wel als ik er middenin val.
ja ik doe maar
Nee ik ga het begin niet kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En bij een serie dus niet dus begin kijken
Ja kijken dus heh
Doe ik enkel voor bepaalde mensenquote:
Mwa zo fantasy is het niet hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ik ga het begin niet kijkennee maar het is te fantasy
ik vind het niet leuk.
nee
Wel waarderen dan heh?quote:
Ik vond van welquote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa zo fantasy is het niet hoor
Voor mij?
Ik heb:quote:
Mwa draken die je eigenlijk niet zo heel veel tegenkomt en soort van zombies die je in die 2 seizoenen maar 2 x 5 minuten hebt gezienquote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vond van wel![]()
Neeja ik wil het best kijken maar is tijdsverspilling.
zwakkeling.quote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb:
-thee gedronken
- even so you think you can dance gekeken
- geprobeerd te leren
- daarin falen
- weer aan jeweetwel denken
- emotioneel zijn
- nu op FOK!
- zo weer proberen te leren
En dan herhaalt alles
Ohquote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb:
-thee gedronken
- even so you think you can dance gekeken
- geprobeerd te leren
- daarin falen
- weer aan jeweetwel denken
- emotioneel zijn
- nu op FOK!
- zo weer proberen te leren
En dan herhaalt alles
Zombies en drakenquote:Op zondag 4 november 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa draken die je eigenlijk niet zo heel veel tegenkomt en soort van zombies die je in die 2 seizoenen maar 2 x 5 minuten hebt gezien
ik snap het hele geforceerd leuk vinden van GoT ook niet zo goed, het is weer "in" dus alle kuddedieren lopen er weer achteraan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zombies en drakendat is gewoon al genoeg. Ik vind het niet leuk, mijn oprechte verontschuldiging.
Preciesquote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik snap het hele geforceerd leuk vinden van GoT ook niet zo goed, het is weer "in" dus alle kuddedieren lopen er weer achteraan.
Is goed hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zombies en drakendat is gewoon al genoeg. Ik vind het niet leuk, mijn oprechte verontschuldiging.
jij vindt het ook goedquote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik snap het hele geforceerd leuk vinden van GoT ook niet zo goed, het is weer "in" dus alle kuddedieren lopen er weer achteraan.
Ben ik ook. Maar wel oprecht oprecht omdat ik het een kutserie vind.quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goed hoordacht gewoon dat je weer lekker hipster bezig was
ja, mijn bericht is nog steeds niet tegenstrijdigquote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goed hoordacht gewoon dat je weer lekker hipster bezig was
[..]
jij vindt het ook goed
Nou van mij mag het hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar wel oprecht oprecht omdat ik het een kutserie vind.![]()
En ga nou niet zeggen dat jij soms niet ook heel erg hipster kan zijn
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou van mij mag het hoordacht dat je het enkel zat te haten omdat het populair was
Ja nou geen ideequote:
Dat zei ik aan het begin van deze discussie toch alquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja nou geen ideewist ik veel dat je inmiddels GoT had gekeken
Dat boeit niemand.quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
Utorrent
Game.of.Thrones.S01E01.HDTV.XviD-FEVER VOLTOOID OP
04-19 2011
ik keek GoT voordat het hipster was
Ja dat was toen pasquote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zei ik aan het begin van deze discussie toch al![]()
jij zei 'je hebt het nog nooit gekeken'
en ik zei 'Jawel in budapest'
Dus ik ben geen hipster verdomme.
jij ging pas kijken toen anderen het leuk vondenquote:
dan ikquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef leeell het volgende:
ik durf te wedden dat er geen enkele self-proclaimed GoT die-hard fan en expert er eerder bij was dan mij (op FOK!)
DAT WAS JE EERSTE ARGUMENT. JE HAD SORRY KUNNEN ZEGGEN EN DE DISCUSSIE KUNNEN STOPPENquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat was toen pasdaarvoor niet, daarna wou ik pas je redenen weten
dan mikquote:
Sorry.quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DAT WAS JE EERSTE ARGUMENT. JE HAD SORRY KUNNEN ZEGGEN EN DE DISCUSSIE KUNNEN STOPPEN
Ja, omdat ik hoorde dat het een leuke serie was. En het is ook leuk, anders zou ik niet alle boeken nu lezen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ging pas kijken toen anderen het leuk vonden
mik is een flikkerquote:
niks mis met je smaak ontwikkelen door af te kijken bij mensen die wel zelf op zoek gaan naar goede seriesquote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, omdat ik hoorde dat het een leuke serie was. En het is ook leuk, anders zou ik niet alle boeken nu lezen.
De laat jaquote:
ik las het mailtje ja, toch maar voor een tientje halenquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mik is een flikker
trouwens zijn smedleybucks nu 3 keer zoveel, koop je 1500 stationcash krijg je 4500
Dat gevoel wanneer geen paypal of internationale creditcard.quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ik las het mailtje ja, toch maar voor een tientje halen
Ik vind het leuk hoe jij anderen altijd gaat corrigeren als je merkt dat de ander gewoon gelijk heeft.quote:
Daarom. Ik vind mezelf ook niet een kuddedier, ik ben er nu écht fan vanquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis met je smaak ontwikkelen door af te kijken bij mensen die wel zelf op zoek gaan naar goede series
regel gewoon paypalquote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer geen paypal of internationale creditcard.
Ik zeg toch niet dat jij ongelijk hebt, ik heb er gewoon geen ander antwoord op, laat mequote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe jij anderen altijd gaat corrigeren als je merkt dat de ander gewoon gelijk heeft.
lsadgjiobagjiooijadsfgquote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind mezelf ook niet een kuddedier, ik ben er nu écht fan van. Er zijn volgens mij ook niet echt mensen die geforceerd GoT kijken om 'erbij' te horen.
zit te kankeren bij mij, had jaren geleden 2 bedragen van een paar cent gekregen, moest het verifiëren maar werkt nu nietquote:
gwn opnieuw doenquote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit te kankeren bij mij, had jaren geleden 2 bedragen van een paar cent gekregen, moest het verifiëren maar werkt nu niet
kan niet want huidige kaart staat al opgeschreven als in gebruikquote:
Je hebt geen antwoord dus ga je de ander corrigeren in plaats van gewoon te zeggen 'ja je hebt helemaal gelijk mijn fout'quote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij ongelijk hebt, ik heb er gewoon geen ander antwoord op, laat me
koop voor mij dan krijg je handje contantje terug dan xxquote:Op zondag 4 november 2012 22:05 schreef leeell het volgende:
2500 (EUR21.00)
Now 7500 Station Cash!
come to papa
ja je hebt helemaal gelijk mijn foutquote:
3000 station cash voor 15 euroquote:Op zondag 4 november 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
koop voor mij dan krijg je handje contantje terug dan xx
en voor 7 euro krijg je 4500 meer?quote:
internetprostitutiequote:
zie ik eruit als een liefdadigheidsinstelling ?quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en voor 7 euro krijg je 4500 meer?
ik betaal toch terug a mattiequote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef leeell het volgende:
[..]
zie ik eruit als een liefdadigheidsinstelling ?
je maakt nog steeds 100% "winst" ipv 3x zoveel
snel denken, je heb nog 4 uurquote:
is het nog maar zo lang geldig?quote:
je mag trouwens maar 12000 credits kopen tijdens deze salequote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is het nog maar zo lang geldig?kk
achjaquote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
[..]
je mag trouwens maar 12000 credits kopen tijdens deze sale
dus voor 50 euro inkopen en dan zeg maar 150 aan waarde hebben mag niet
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
achja
wil je 6k doen? denk aan dat ene presentje als steamgift van toentertijd
CHANTAGE, mn offer staat ja, je winst is netto 5.20quote:Op zondag 4 november 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
achja
wil je 6k doen? denk aan dat ene presentje als steamgift van toentertijd
ik chanteer niets, hoeft niet, mag wel, betaal gewoon alles terug dit datquote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef leeell het volgende:
[..]
CHANTAGE, mn offer staat ja, je winst is netto 5.20
wij alpha's doen datquote:
My Account Balance:quote:Op zondag 4 november 2012 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik chanteer niets, hoeft niet, mag wel, betaal gewoon alles terug dit dat
ik dm je wel mijn gegevens, zie maar zelf hoeveel je doet
over 20 minuten lig ik in bed, morgen 4:30 opstaanquote:Op zondag 4 november 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
over 20 minuten sta ik in de prinsenstraat en heb jij 20 euro op zak
een half uur kan je nog wel opblijvenquote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
over 20 minuten lig ik in bed, morgen 4:30 opstaan
kan, maar heb er nu geen 20 opstaan, duurt altijd 2-3 dagen voordat het erop staatquote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
schrijf gewoon 20 euro over via iDeal :S
moet ik daarmee, op school accepteren ze geen cash etc etcquote:
kan wel gewoon naar jouw bank overschrijvenquote:
ja doe maarquote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan wel gewoon naar jouw bank overschrijven
ga weg met je jodenpraktijkenquote:
ik verraad mijn broeders niet voor geldquote:Op zondag 4 november 2012 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt zeker 20 centen overgemaakt?
De echte broeders zijn de briefjes in je portemonnee.quote:Op zondag 4 november 2012 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik verraad mijn broeders niet voor geld
niemand, mag wel pik zuigen maar ben geen flikkerquote:
Van zulke praktijken ben ik niet gediend.quote:Op zondag 4 november 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niemand, mag wel pik zuigen maar ben geen flikker
stuur doorquote:
gaat zeker weer over mij hehquote:
zeg danquote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aandachtshoertje, niet alles gaat over jou.
Jij laat je ook snel overhalenquote:Op zondag 4 november 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb het al verteld
Want hij bedreigde me
ik ben andersquote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet
Jij kan mij niet overhalen
PtR is anders, hij vervloekt me.
Dat denk jij?quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet
Jij kan mij niet overhalen
PtR is anders, hij vervloekt me.
Ja maar dan ga je alsof doenquote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Probeer me over te halen tot iets dan
Dan ga ik je overhalen om met mij naar die ene film te gaan eind november wat je toen zeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ga ik je overhalen om met mij naar die ene film te gaan eind november wat je toen zei![]()
Dit is geen overhalen, dit is hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkel.
Hahaha ik deed alsof ik dat niet wistquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit is geen overhalen, dit is hosselen.
Sukkel.
Ik heb je doorquote:Op zondag 4 november 2012 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha ik deed alsof ik dat niet wist![]()
Oke, Jojo.quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sssst, hij zegt er zelf niks van, dus dan mag het.
Je kan ook gewoon Ro typen. Zo word ik het vaakst genoemdquote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sssst, hij zegt er zelf niks van, dus dan mag het.
Laat me hipster zijnquote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Ro typen. Zo word ik het vaakst genoemd
quote:Op maandag 5 november 2012 10:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Schatjes, ik heb mijn toets verneukt
Ohquote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, wil naar vwo 5 volgende jaar, dus voldoende is niet genoeg
Hier ook denk ik danquote:Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
Het gaat zo keihard regenen hier
Hoiquote:
Als het goed is ga ik de hele dag weer FOK!enquote:Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
Zo eens bedenken wat we op deze dag gaan doen, gewoon geen zin om vandaag naar de sportschool te gaan![]()
Zo eerst een wat eten en dan maar even de xbox aanzetten ofzo
Ja ik zal er ook weer "gezellig" bijna de hele dag zijnquote:Op maandag 5 november 2012 12:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik de hele dag weer FOK!en
Pics van jou in die hakkenquote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
2 paar nieuwe hakken besteld, fuck liefdesverdriet, gewoon wegshoppen.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb ook hakken maar die liggen te verstoffen
quote:
Picsquote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb ook hakken maar die liggen te verstoffen
Ik hou niet van hakkenquote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nice, zo iets heb ik ook
Waarom niet dragen dan?
Haha, herkenbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 12:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hou niet van hakkenwas een impulsaankoop. Ik loop liever op vans.
Haha jij wilt mijn voeten wel zien heh.quote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.
Ik heb mijn momenten, soms hakken, soms sneakers, ligt aan mijn kleren.
Peters' blote voeten
En likken enzo if you know what I meanquote:Op maandag 5 november 2012 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha jij wilt mijn voeten wel zien heh.
Sorry had condoom moeten gebruiken, ik heb super zaad. Laatst in meisje klaargekomen, was ze ineens 5 maanden zwanger.quote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Dimens het volgende:
Ik ga straks kijken met echo of ik zwanger ben.
Van mij mag het bbyquote:Op maandag 5 november 2012 12:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En likken enzo if you know what I mean
Misschienquote:
Ik denk dat deze van Snow is. Maar kan niet echt meer herinneren.quote:Op maandag 5 november 2012 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry had condoom moeten gebruiken, ik heb super zaad. Laatst in meisje klaargekomen, was ze ineens 5 maanden zwanger.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat deze van Snow is. Maar kan niet echt meer herinneren.
Voetje vrijen is wel geil.quote:Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het nog nooit laten doen, mijn voeten laten likken, maar het lijkt mij zo niet geil/erotisch
Echt heaquote:Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het nog nooit laten doen, mijn voeten laten likken, maar het lijkt mij zo niet geil/erotisch
dit....quote:Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben heel teder schatjequote:
Als je wilt ben ik ook heel ruig, een beest in bed.quote:
NUTTELOOS, ONBELANGRIJKquote:
Bah. Mag ik van iemand een emmer?quote:Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je wilt ben ik ook heel ruig, een beest in bed.
Alsof je mij niet wilt, niemand kan mij afwijzen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah. Mag ik van iemand een emmer?
Lol, iemand een stukje kool?
http://m.9gag.com/gag/5761524
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gestopt want ik werd er dikker van.
Ik = niemand?quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof je mij niet wilt, niemand kan mij afwijzen.
ons geheimpjequote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef Snowbells het volgende:
You can be my fulltime baby, hot or cold.
Op uwen bips.quote:
Hopelijk niet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snow is jonger dan ik..tenzij ze echt foeilelijk wordt naar mate de jaren vorderen
lekker ventje van me, doekoe binnen?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
In de kantine wordt door de oudere medewerkers besproken of hun kind gay of niet is
Whehequote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even kijken bij de verzekering of die homo genezing ding vergoed wordt
yep, rare naam, geen peterquote:Op maandag 5 november 2012 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekker ventje van me, doekoe binnen?
maar heb je je lul wel eens proberen te stoppen in een stapel papieren ?quote:
Ik ken wel een user die wel eens zijn lul door een papiertje heeft geduwd.quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef leeell het volgende:
[..]
maar heb je je lul wel eens proberen te stoppen in een stapel papieren ?
Vind het niet eens zo raar eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WheheZe stonden er voor open
. Klinkt best maf om die ouders te horen oordelen van mijn kind is het wel/niet.
Dat zeker niet nee.quote:Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo raar eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |