Preciesquote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik snap het hele geforceerd leuk vinden van GoT ook niet zo goed, het is weer "in" dus alle kuddedieren lopen er weer achteraan.
Is goed hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zombies en drakendat is gewoon al genoeg. Ik vind het niet leuk, mijn oprechte verontschuldiging.
jij vindt het ook goedquote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik snap het hele geforceerd leuk vinden van GoT ook niet zo goed, het is weer "in" dus alle kuddedieren lopen er weer achteraan.
Ben ik ook. Maar wel oprecht oprecht omdat ik het een kutserie vind.quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goed hoordacht gewoon dat je weer lekker hipster bezig was
ja, mijn bericht is nog steeds niet tegenstrijdigquote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goed hoordacht gewoon dat je weer lekker hipster bezig was
[..]
jij vindt het ook goed
Nou van mij mag het hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar wel oprecht oprecht omdat ik het een kutserie vind.![]()
En ga nou niet zeggen dat jij soms niet ook heel erg hipster kan zijn
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou van mij mag het hoordacht dat je het enkel zat te haten omdat het populair was
Ja nou geen ideequote:
Dat zei ik aan het begin van deze discussie toch alquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja nou geen ideewist ik veel dat je inmiddels GoT had gekeken
Dat boeit niemand.quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
Utorrent
Game.of.Thrones.S01E01.HDTV.XviD-FEVER VOLTOOID OP
04-19 2011
ik keek GoT voordat het hipster was
Ja dat was toen pasquote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zei ik aan het begin van deze discussie toch al![]()
jij zei 'je hebt het nog nooit gekeken'
en ik zei 'Jawel in budapest'
Dus ik ben geen hipster verdomme.
jij ging pas kijken toen anderen het leuk vondenquote:
dan ikquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef leeell het volgende:
ik durf te wedden dat er geen enkele self-proclaimed GoT die-hard fan en expert er eerder bij was dan mij (op FOK!)
DAT WAS JE EERSTE ARGUMENT. JE HAD SORRY KUNNEN ZEGGEN EN DE DISCUSSIE KUNNEN STOPPENquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat was toen pasdaarvoor niet, daarna wou ik pas je redenen weten
dan mikquote:
Sorry.quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DAT WAS JE EERSTE ARGUMENT. JE HAD SORRY KUNNEN ZEGGEN EN DE DISCUSSIE KUNNEN STOPPEN
Ja, omdat ik hoorde dat het een leuke serie was. En het is ook leuk, anders zou ik niet alle boeken nu lezen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ging pas kijken toen anderen het leuk vonden
mik is een flikkerquote:
niks mis met je smaak ontwikkelen door af te kijken bij mensen die wel zelf op zoek gaan naar goede seriesquote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, omdat ik hoorde dat het een leuke serie was. En het is ook leuk, anders zou ik niet alle boeken nu lezen.
De laat jaquote:
ik las het mailtje ja, toch maar voor een tientje halenquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mik is een flikker
trouwens zijn smedleybucks nu 3 keer zoveel, koop je 1500 stationcash krijg je 4500
Dat gevoel wanneer geen paypal of internationale creditcard.quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ik las het mailtje ja, toch maar voor een tientje halen
Ik vind het leuk hoe jij anderen altijd gaat corrigeren als je merkt dat de ander gewoon gelijk heeft.quote:
Daarom. Ik vind mezelf ook niet een kuddedier, ik ben er nu écht fan vanquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis met je smaak ontwikkelen door af te kijken bij mensen die wel zelf op zoek gaan naar goede series
regel gewoon paypalquote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer geen paypal of internationale creditcard.
Ik zeg toch niet dat jij ongelijk hebt, ik heb er gewoon geen ander antwoord op, laat mequote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe jij anderen altijd gaat corrigeren als je merkt dat de ander gewoon gelijk heeft.
lsadgjiobagjiooijadsfgquote:Op zondag 4 november 2012 22:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind mezelf ook niet een kuddedier, ik ben er nu écht fan van. Er zijn volgens mij ook niet echt mensen die geforceerd GoT kijken om 'erbij' te horen.
zit te kankeren bij mij, had jaren geleden 2 bedragen van een paar cent gekregen, moest het verifiëren maar werkt nu nietquote:
gwn opnieuw doenquote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit te kankeren bij mij, had jaren geleden 2 bedragen van een paar cent gekregen, moest het verifiëren maar werkt nu niet
kan niet want huidige kaart staat al opgeschreven als in gebruikquote:
Je hebt geen antwoord dus ga je de ander corrigeren in plaats van gewoon te zeggen 'ja je hebt helemaal gelijk mijn fout'quote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij ongelijk hebt, ik heb er gewoon geen ander antwoord op, laat me
koop voor mij dan krijg je handje contantje terug dan xxquote:Op zondag 4 november 2012 22:05 schreef leeell het volgende:
2500 (EUR21.00)
Now 7500 Station Cash!
come to papa
ja je hebt helemaal gelijk mijn foutquote:
3000 station cash voor 15 euroquote:Op zondag 4 november 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
koop voor mij dan krijg je handje contantje terug dan xx
en voor 7 euro krijg je 4500 meer?quote:
internetprostitutiequote:
zie ik eruit als een liefdadigheidsinstelling ?quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en voor 7 euro krijg je 4500 meer?
ik betaal toch terug a mattiequote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef leeell het volgende:
[..]
zie ik eruit als een liefdadigheidsinstelling ?
je maakt nog steeds 100% "winst" ipv 3x zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |