Haha, herkenbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 12:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hou niet van hakkenwas een impulsaankoop. Ik loop liever op vans.
Haha jij wilt mijn voeten wel zien heh.quote:Op maandag 5 november 2012 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.
Ik heb mijn momenten, soms hakken, soms sneakers, ligt aan mijn kleren.
Peters' blote voeten
En likken enzo if you know what I meanquote:Op maandag 5 november 2012 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha jij wilt mijn voeten wel zien heh.
Sorry had condoom moeten gebruiken, ik heb super zaad. Laatst in meisje klaargekomen, was ze ineens 5 maanden zwanger.quote:Op maandag 5 november 2012 12:48 schreef Dimens het volgende:
Ik ga straks kijken met echo of ik zwanger ben.
Van mij mag het bbyquote:Op maandag 5 november 2012 12:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En likken enzo if you know what I mean
Misschienquote:
Ik denk dat deze van Snow is. Maar kan niet echt meer herinneren.quote:Op maandag 5 november 2012 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry had condoom moeten gebruiken, ik heb super zaad. Laatst in meisje klaargekomen, was ze ineens 5 maanden zwanger.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat deze van Snow is. Maar kan niet echt meer herinneren.
Voetje vrijen is wel geil.quote:Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het nog nooit laten doen, mijn voeten laten likken, maar het lijkt mij zo niet geil/erotisch
Echt heaquote:Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het nog nooit laten doen, mijn voeten laten likken, maar het lijkt mij zo niet geil/erotisch
dit....quote:Op maandag 5 november 2012 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben heel teder schatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |