SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awwquote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders denken: hey, ze heeft morgen een toets, laten we ruzie maken om haar af te leiden
Knuffelquote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders denken: hey, ze heeft morgen een toets, laten we ruzie maken om haar af te leiden
SNOWquote:
Maar ik word daar niet van blijquote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laat mij lekker haten op GoT als ik daar nou blij van word.
Geen ideequote:
Ik voel je.quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
Het lukt me niet om het leuk te vinden. Het spijt me.
Tsja dat is dan heel jammer voor jou hehquote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik word daar niet van blij
[..]
Geen ideehipsters heh
Ik forceer je het te kijken volgende weekquote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
Hoeveel afleveringen heb je gekeken? Waarom vind je het niet leuk?quote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
Ja nouquote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tsja dat is dan heel jammer voor jou heh
Ik ben gvd geen hipster.
ja 1quote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je gekeken? Waarom vind je het niet leuk?
Oh oke.quote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja 1maar nee. Ik weet het niet, ik kan het niet serieus nemen of zo
![]()
Was ook niet de eerste afleveringquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja 1maar nee. Ik weet het niet, ik kan het niet serieus nemen of zo
![]()
Over dolfijnen die vermoord worden in Japan voor om op te eten,maar activisten doen daar wat tegen.quote:
Nee dat weet ik, maar ik had echt de hele tijd zoiets van 'wtf ben ik aan het kijken?!'quote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was ook niet de eerste afleveringIk moest er ook echt inkomen
Nogal vreemd heh als je halverwege de serie gaat kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik had echt de hele tijd zoiets van 'wtf ben ik aan het kijken?!'![]()
ik wil niet de moeite nemen om erin te komen
Terecht wel, maar mag niet meer.quote:
Vreemd genoeg heb ik daar minder problemen mee. Ik snap een film meestal nog wel als ik er middenin val.quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nogal vreemd heh als je halverwege de serie gaat kijkenje kijkt toch ook niet vreemd op dat je er niets van snapt als je een film gaat kijken als die al een uur bezig is?
![]()
Ja je doet maar
En bij een serie dus niet dus begin kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik daar minder problemen mee. Ik snap een film meestal nog wel als ik er middenin val.
ja ik doe maar
Nee ik ga het begin niet kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En bij een serie dus niet dus begin kijken
Ja kijken dus heh
Doe ik enkel voor bepaalde mensenquote:
Mwa zo fantasy is het niet hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ik ga het begin niet kijkennee maar het is te fantasy
ik vind het niet leuk.
nee
Wel waarderen dan heh?quote:
Ik vond van welquote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa zo fantasy is het niet hoor
Voor mij?
Ik heb:quote:
Mwa draken die je eigenlijk niet zo heel veel tegenkomt en soort van zombies die je in die 2 seizoenen maar 2 x 5 minuten hebt gezienquote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vond van wel![]()
Neeja ik wil het best kijken maar is tijdsverspilling.
zwakkeling.quote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb:
-thee gedronken
- even so you think you can dance gekeken
- geprobeerd te leren
- daarin falen
- weer aan jeweetwel denken
- emotioneel zijn
- nu op FOK!
- zo weer proberen te leren
En dan herhaalt alles
Ohquote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb:
-thee gedronken
- even so you think you can dance gekeken
- geprobeerd te leren
- daarin falen
- weer aan jeweetwel denken
- emotioneel zijn
- nu op FOK!
- zo weer proberen te leren
En dan herhaalt alles
Zombies en drakenquote:Op zondag 4 november 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa draken die je eigenlijk niet zo heel veel tegenkomt en soort van zombies die je in die 2 seizoenen maar 2 x 5 minuten hebt gezien
ik snap het hele geforceerd leuk vinden van GoT ook niet zo goed, het is weer "in" dus alle kuddedieren lopen er weer achteraan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zombies en drakendat is gewoon al genoeg. Ik vind het niet leuk, mijn oprechte verontschuldiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |